David Miller

Artist Multimedia For Primordial Creative Studio

من دیوید هستم، یک هنرمند چندرسانه ای در فونیکس، و استودیوی من است.

من همیشه از سنین پایین به هنرهای تجسمی علاقه مند بوده ام - طراحی، نقاشی و خاک رس - اما در سال های دبیرستان به عکاسی برای جنبه اجتماعی مشارکت دادن افراد دیگر علاقه مند شدم، ماجرایی که در جستجوی آن است تصاویر، و ارائه واقعیتی که با مهارت های طراحی من محدود نمی شد.

یک چیز در کار من که در طول دهه‌ها از آن زمان تاکنون ثابت مانده است این است که من به واقعیت لنز در کنار داستان‌هایی که می‌توانیم در طراحی، نقاشی، انیمیشن، طراحی گرافیک و طراحی صدا ایجاد کنیم، یکسان علاقه دارم. از آنجایی که دوربین‌ها ویژگی‌های ویدیویی و صوتی را در خود جای داده‌اند، و از آنجایی که Adobe's Creative Cloud امکان استفاده از انبوهی از ابزارهای ذهنی را فراهم می‌کند، اکنون قطعات ویدیوآرت را می‌سازم که مبتنی بر عکاسی هستند، اما از تایم لپس، انیمیشن‌های استاپ موشن گلی و کاغذی، گرافیکی استفاده می‌کنند. انیمیشن، متن و صدا برای گسترش همان تقاطع واقعیت و سوررئالیسم پاپ.

دوره های این مدرس:

آموزش ایجاد کمیک در Procreate برای iPad Pro

Creating Comics In Procreate For iPad Pro

"به Creating Comics In Procreate خوش آمدید!  در این کلاس ما iPad Pro و Apple Pencil خود را می گیریم و با استفاده از ابزارهای شگفت انگیز آن را به استودیوی کاریکاتوریست تبدیل می کنیم.


آموزش استاد کلاس تکنیک های خلاقانه پولاروید

Creative Polaroid Techniques Masterclass

Polaroid برندی مترادف با لذت فوری، سرگرم کننده، ماجراجویانه و عکاسی شخصی است. همچنین فرصت های خلاقانه زیادی فراتر از سادگی دارد. ..


آموزش میکس موسیقی در Adobe Audition

Music Mixing In Adobe Audition

Adobe Audition یک مجموعه ویرایش و میکس صدا شگفت انگیز از Adobe Creative Cloud است. حتی با انواع برنامه ها از جمله Garageband، Propellerheads، Ko. ..


آموزش طراحی صدا شماره 1 - مناظر صوتی محیطی

Sound Design #1 - Ambient Vocal Soundscapes

به اولین مجموعه من در طراحی صدا خوش آمدید! ما روی موسیقی، بافت‌های محیطی و جلوه‌های صوتی مورد استفاده در فیلم‌سازی تمرکز خواهیم کرد. در قسمت 1، نحوه c. ..


آموزش ترکیب عکاسی پیشرفته

Cutting Edge Photographic Composition

تکنیک‌های ترکیب‌بندی عکاسی معمولاً مجموعه‌ای از قوانین استاندارد را در مورد پر کردن فضای یک کادر فهرست می‌کنند تا چشم بینندگان شما را به حرکت درآورد. ..


آموزش عکاسی فیلم 35 میلی متری برای مبتدیان

35mm Film Photography For Beginners

قبل از اینکه عکاسی دیجیتال وجود داشته باشد، فیلم 35 میلی متری بر چشم انداز تصویربرداری حاکم بود. ما 24 تا 36 فریم در هر رول فیلم داشتیم تا بتوانیم خودمان را خلاقانه بیان کنیم. ..


آموزش کارگاه پیش تولید انیمیشن

The Animation Pre-Production Workshop

انیمیشن عالی چیزی بیش از طراحی کاراکتر و حرکت دادن چیزها در نرم افزار مورد علاقه ما است. این شامل ساخت یک داستان محکم با عکس های جالب است. ..


آموزش زینت خود را طراحی کنید!

Design Your Zine!

«آهنگ‌ها آثار کوتاه‌مدت، شخصی‌سازی‌شده و خود منتشر شده‌ای هستند که اغلب دارای موضوعات غیرمتعارف هستند؛ آنها می‌توانند اشکال مختلفی داشته باشند، از مانیفست گرفته تا کمیک...»


آموزش در Adobe Character Animator عروسک های ابرقهرمانی بسازید

Make Superhero Puppets In Adobe Character Animator

"در این دوره سرگرم‌کننده، من به شما نشان می‌دهم که چگونه از Adobe Character Animator برای اضافه کردن رفتارهای ابرقدرت‌مانند به عروسک‌های عکسبرداری حرکتی استفاده کنید. به عنوان مثال، 4 مورد از آنها را بررسی می‌کنم.


آموزش Procreate Dreams Unleashed: Motion Comic Mastery

Procreate Dreams Unleashed: Motion Comic Mastery

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها را ایجاد کند و حتی خود یک کلاس تدریس کند."


آموزش ویرایش فیلم سورئال در Adobe Premiere

Surreal Video Editing in Adobe Premiere

ویدیوهای سوررئالیستی از زمانی که کودک بودم با تماشای موزیک ویدیوها و فیلم‌های خلاقانه و تخیلی همیشه من را مجذوب خود کرده است. Adobe Premiere Pro CC دارای تعدادی است. ..


آموزش از عکس تا حرکت قسمت 1: ویدیوی DSLR برای مبتدیان

From Stills to Motion Part 1: DSLR Video For Beginners

وقتی اولین دوربین DSLR خود را گرفتم که می‌توانست فیلمبرداری کند، چندین سؤال داشتم که چگونه از آن به طور مؤثر استفاده کنم زیرا فهمیدم که فیلمبرداری با کیفیت یک اسکی است. ..


آموزش YouTube برای خلاقان

YouTube For Creatives

"یوتیوب منبع شگفت انگیزی است که اغلب نادیده گرفته می شود تا هنرمندان بتوانند مستقیماً با مخاطبان خود از طریق فرآیند نمایش، برجسته کردن قطعه تمام شده ارتباط برقرار کنند."


آموزش Procreate Dreams Unleashed: Animating on Photos and Video

Procreate Dreams Unleashed: Animating On Photos and Video

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها را ایجاد کند و حتی خود یک کلاس تدریس کند."


آموزش طراحی یک کتاب عکس

Design A Photo Book

«در عصر دیجیتال، جمع‌آوری پروژه‌های عکاسی در قالب قابل انتشار هرگز آسان‌تر یا ضروری‌تر نبوده است.   کتاب‌ها، کتاب‌های تجاری، مجله‌ها و موارد دیگر...»


آموزش تکنیک های انتقال تصویر برای رسانه های ترکیبی

Image Transfer Techniques For Mixed Media

ما 5 تکنیک مختلف انتقال تصویر را برای ایجاد تصاویر غیرعادی و منحصر به فرد بر روی سطوح مختلف بررسی خواهیم کرد: 1. انتقال استون با زیراکس/. ..


آموزش رویاهای آزاد شده را تولید کنید! تسلط بر استودیو انیمیشن موبایل

Procreate Dreams Unleashed! Mastering The Mobile Animation Studio

"پتانسیل بی حد و حصر Procreate Dreams، استودیوی برتر انیمیشن موبایل، را با آموزش ویدیویی جامع ما باز کنید. برای انیماتورها، شروع کنید. .."


آموزش پس زمینه متحرک در Adobe Character Animator

Animated Backgrounds in Adobe Character Animator

"Adobe Character Animator با ساخت عروسک‌های عکسبرداری حرکتی کار فوق‌العاده‌ای انجام می‌دهد، اما آیا می‌دانستید که می‌توانید پس‌زمینه متحرکی با انیمیشن خود داشته باشید.


آموزش کارگاه هنری گلیچ

The Glitch Art Workshop

"هنر اشکالی یکی از سریع‌ترین روندهای رو به رشد در طراحی دیجیتال است که تمام نگرانی‌های ما در مورد خطاپذیری فناوری را در بر می‌گیرد.   در این کلاس ما از تبلیغات استفاده می‌کنیم..."