Myriam Frisano

halfapx | Calligrapher & Frontend Dev

سلام، من میریام هستم، اهل سوئیس. من روزها یک برنامه نویس فرانتند، در شب نویسنده داستان های تخیلی، یک قهوه نوش دائمی، یک معتاد به شکلات، و یک نامه نویس/خطاط هر زمان که مقداری از زمان خالی شود هستم.

من همچنین یک نانوایی کمال گرا هستم (به گفته من، چند کاپ کیک بسیار خارق العاده و نه خیلی شیرین درست می کنم) و در عکاسی و فیلمسازی مشغول هستم.

من را در وبلاگ

من بیابید یا بخوانید

کلاس Procreate Brush من در نسخه 4 Procreate ایجاد شد، بنابراین قبل از اینکه کل Brush Studio دوباره انجام شود. در نتیجه، اطلاعات این کلاس تصاویر قدیمی را به شما نشان می دهد. بسیاری از تنظیمات هنوز در دسترس هستند، اما اگر با اصول اولیه آشنا نیستید، ممکن است دنبال کردن آن سخت باشد. متأسفانه در حال حاضر وقت لازم برای به روز رسانی کلاس را ندارم، بنابراین حواستان باشد که این چیزی است که در حال رخ دادن است.

دوره های این مدرس:

آموزش Procreate Brush Masterclass - اعتیاد به قلم مو سازی حروف را شروع کنید!

Procreate Brush Masterclass - Kickstart your Lettering Brushmaking Addiction!

"نحوه ساخت انواع برس های حروف زاد و ولد را بیاموزید. ما تمام تنظیمات، پاک کن های بزرگ، مهرها، براش های چند خطی، برس های خودسایه و چگونه را پوشش خواهیم داد."


آموزش تصاویر تزئینی با برنامه های تقارن در iPad

Ornamental Illustrations with Symmetry Apps on iPad

این کلاس به مبتدیان می آموزد که چگونه با استفاده از برنامه های Symmetry در iPad، تصاویر گل های پیچیده ایجاد کنند. کلاس شامل 3 برنامه آمازیوگراف، i. ..


آموزش کلید شبکه‌ها و دستورالعمل‌های خوشنویسی

The Key To Calligraphy Grids & Guidelines

شبکه ها رهنمودها آنها یکی از سنگ بنای اصلی خوشنویسی هستند و با این حال، به ویژه در خوشنویسی مدرن اغلب در نهایت به کناری انداخته می شوند و نادیده می گیرند. ..


آموزش عکاسی تخت موبایل برای اینستاگرام و شرکت.

Mobile Flat Lay Photography for Instagram & Co.

"در این کلاس من به همه شما درباره ایجاد عکاسی Flat Lay آموزش می‌دهم. ما با مواد شروع می‌کنیم، در مورد داستان‌گویی و استایل‌سازی صحبت می‌کنیم و سپس به چگونگی آن می‌پردازیم."