Mr. Belt & Wezol

دوتایی دی جی/تهیه کننده از هلند

آقای Belt Wezol که اغلب به‌عنوان برجسته‌ترین دو دی‌جی هلند توصیف می‌شود، هم از نظر تولید و هم از نظر ظاهری متمایز است. آثاری مانند «Finally»، «Boogie Wonderland» و «Let s All Chant» یک فضای قدیمی مدرسه و دیسکو دارند که با افت‌های پویایی مشخصه آقای B W همراه است. در حالی که صدای آنها به راحتی در میان دیگر انتشارات Spinnin Records قابل تشخیص است، قطعه دیگری نیز در کیک وجود دارد که این عمل را خاص می کند: ویدیوهای آنها. همیشه بین طنز و اصالت، طرفداران را مشتاق می کند که نه تنها آهنگ بعدی را گوش کنند، بلکه آهنگ بعدی را نیز ببینند.

با برنامه جشنواره‌های مملو از آنها، شانس زیادی وجود دارد که بچه‌ها را در زندگی واقعی ببینید. 2018 اولین حضور آنها در Tomorrowland و Wish Outdoor Mexico را رقم زد. نمایش‌هایی مانند نمایش‌های روز Kingsday با چهار نمایش در سراسر هلند جشن گرفتند. اما اگر واقعاً می‌خواهید بچه‌ها را در عنصرشان ببینید، باید از میزبانی‌ها و نمایش‌های باشگاهی «The Cuckoos Nest» بازدید کنید. در اینجا آن‌ها ست‌های انفرادی طولانی می‌نوازند یا همه دوستان دی‌جی خود را برای یک دیوانگی عظیم back2back دعوت می‌کنند. نسخه های ADE به طور سنتی به فروش می رسد و نسخه های جدید در تمام طول سال اعلام می شود.

دوره های این مدرس:

آموزش توضیح آخرین آهنگ ما "I Feel Love" (Spinnin' Records) - FL Studio

Explaining our latest track 'I Feel Love' (Spinnin' Records) - FL Studio

"در این آموزش ما در مورد آخرین نسخه "I Feel Love" در Spinnin Records صحبت خواهیم کرد. این آهنگ از پشتیبانی خوبی در لیست های پخش Spotify و YouTube wh برخوردار شد.


آموزش در حال توسعه حلقه 4 نوار خود به یک آهنگ کامل - FL Studio

Developing your 4 bar loop into a full song - FL Studio

دوستان عزیز! در ویدیوی این ماه سم در مورد چیزی آشنا برای همه تهیه کنندگان صحبت خواهد کرد: چگونه آهنگ های خود را به پایان برسانیم؟ ! امیدواریم این نکات به شما کمک کند. ..


آموزش 7 نکته/ترفند دیگر که ای کاش قبل از شروع به ساخت موسیقی می دانستم - FL Studio

Another 7 tips/tricks I wish I knew before I started making music - FL Studio

"در این قسمت سم در مورد 7 چیز صحبت می کند که آرزو می کرد قبل از شروع تولید (10 سال پیش) می دانست. برخی نکات ممکن است منطقی به نظر برسند اما بسیاری از مردم هنوز به نظر می رسند.


آموزش مبتدیان مطلق/راهنمای اصلی FL Studio (بخش 2)

The absolute beginners/basic guide to FL Studio (PART 2)

در این آموزش ما در مورد تمام اصولی صحبت خواهیم کرد که قبل از اینکه بتوانید خودتان موسیقی را شروع کنید و بسازید، باید یاد بگیرید! FL Studio یک برنامه شگفت انگیز و opti است. ..


آموزش راهنمای اولیه فشرده سازی - FL Studio

The basic guide to compression - FL Studio

در این قسمت سم در مورد فشرده سازی صحبت می کند. ما اغلب تولیدکنندگان مبتدی زیادی را می بینیم که از فشرده سازی استفاده می کنند بدون اینکه بدانند چه کاری انجام می دهد. در این آموزش ..


آموزش توضیح آخرین آهنگ ما "New Millenium" (Spinnin' Records) - FL Studio

Explaining our latest track 'New Millenium' (Spinnin' Records) - FL Studio

"در این آموزش ما در مورد آخرین نسخه خود "New Millenium" در Spinnin' Records صحبت خواهیم کرد. این آهنگ از پشتیبانی خوبی در لیست های پخش Spotify و YouTube برخوردار شد. . .."


آموزش توضیح آخرین آهنگ ما در خانه فناوری "Work That" (Spinnin' Records) - FL Studio

Explaining our latest tech-house track 'Work That' (Spinnin' Records) - FL Studio

"در این آموزش ما در مورد آخرین نسخه "Work That" خود در Spinnin Records صحبت خواهیم کرد. این آهنگ از پشتیبانی خوبی در لیست های پخش Spotify و YouTube برخوردار شد.


آموزش 10 نکته/ترفند که ای کاش قبل از شروع ساختن موسیقی می دانستم - FL Studio

10 tips/tricks I wish I knew before I started making music - FL Studio

در این قسمت سم در مورد 10 چیز صحبت می کند که آرزو می کرد قبل از شروع تولید (10 سال پیش) بداند. برخی از نکات ممکن است منطقی به نظر برسند، اما بسیاری از افراد هنوز به نظر می رسند. ..


آموزش توضیح آخرین آهنگ ما 'Body Rock' (Spinnin' Records) - FL Studio

Explaining our latest track 'Body Rock' (Spinnin' Records) - FL Studio

"در این آموزش ما در مورد آخرین نسخه خود "Body Rock" در Spinnin Records صحبت خواهیم کرد. این آهنگ در لیست های پخش Spotify و YouTube از پشتیبانی خوبی برخوردار شد.


آموزش توضیح نحوه ساخت یک ماش آپ برای دی جی ست - Fruity Loops

Explaining how to make a mash-up for your DJ-set - Fruity Loops

"مش آپ یا ادیت کردن یک راه عالی برای تحسین برانگیز کردن دی جی ست ها یا اجراهای شماست! ما همیشه مطمئن می شویم که حداقل 20 ماش آپ در هنگام اجرا و..."


آموزش مبتدیان مطلق/راهنمای اصلی FL Studio (بخش 1)

The absolute beginners/basic guide to FL Studio (PART 1)

در این آموزش ما در مورد تمام اصول اولیه صحبت خواهیم کرد که قبل از اینکه بتوانید خودتان شروع کنید و موسیقی بسازید، باید یاد بگیرید! FL Studio یک برنامه شگفت انگیز و opti است. ..


آموزش راهنمای اصلی REVERB - FL Studio

The basic guide to REVERB - FL Studio

"در این قسمت سم شما را به سفری در مورد تمام اصول اولیه REVERB می برد. بیایید سازنده باشیم! اطلاعات بیشتر در مورد تقویت کننده مستر کمربند; ویزول: اغلب به عنوان توصیف می شود. .."


آموزش توضیح آخرین آهنگ ما 'Genesis' (Spinnin' Records) - FL Studio

Explaining our latest track 'Genesis' (Spinnin' Records) - FL Studio

"در این آموزش ما در مورد آخرین نسخه خود "Genesis" در Spinnin Records صحبت خواهیم کرد. این آهنگ از پشتیبانی خوبی در لیست های پخش Spotify و YouTube برخوردار شد. ..."


آموزش توضیح آخرین آهنگ ما و آنچه در مورد آن متنفرم (250.000 پخش در یک هفته) - FL Studio

Explaining our latest track and what I hate about it (250. 000 streams within a week) - FL Studio

در این آموزش ما در مورد آخرین نسخه "اشتباهات" در Spinnin' Records صحبت خواهیم کرد. این آهنگ از پشتیبانی خوبی در لیست‌های پخش Spotify و YouTube برخوردار شد. ..