Shiba Basan

تأثیرگذار هنر و سازنده محتوا

سلام، من شیبا بسان هستم، عاشق هنر، تأثیرگذار هنر و خالق محتوای یوتیوب از هند. من همچنین خالق و تصویرگر کانال‌های Draw ith Shiba، Paint with Shiba، و Art and Sketch در یوتیوب هستم که در آنها نقاشی‌های آبرنگ، اکریلیک و پاستل نرم، پاستل روغنی و مداد می‌سازم. من با مادر و برادرم در کلکته (هند) زندگی می کنم و باید بگویم این مکان زیبا با میراث فرهنگی غنی است.
من با رسانه های زیادی کار کرده بودم، اما جایگاه ویژه ای به آبرنگ ها می رسد زیرا نمی توانیم آنها و آنها را کنترل کنیم. نتایج غیر قابل پیش بینی هستند آنها همیشه مرا هیجان زده نگه داشته اند، و هر بار که تلاش می کنم، تجربه جدیدی کسب می کنم.
علاقه من به نقاشی و طراحی همیشه من را پرانرژی نگه داشته و به من کمک کرده است تا چیزهای جدید را با اعتماد به نفس بیشتری امتحان کنم. از طرف دیگر، وقتی آزاد هستم، با وسایل نقاشی ام هستم.

من از زمانی که در std 5 بودم طراحی و نقاشی می‌کردم، کمی بیش از 3 سال پیش، شروع کردم به پست کردن نقاشی‌هایم به صورت آنلاین. من در یوتیوب کار کرده ام، کارهایم را در اینستاگرام منتشر کرده ام، اکنون وقت آن است که برخی از آثار هنری خود را در اینجا با همه شما به اشتراک بگذارم. همه ما می دانیم که یادگیری بخشی از زندگی است و تا آخرین نفس یاد خواهیم گرفت، پس چرا امروز یاد نگیریم.

امیدوارم بتوانم تجربه و یادگیری خود را با شما به اشتراک بگذارم.
بیا، در این سفر هنری به من بپیوند. بیایید با هم نقاشی بکشیم!

دوره های این مدرس:

آموزش نقاشی منظره آبرنگ از شفق قطبی زیبا و آسمان شب مهتاب

Watercolor landscape painting of Beautiful Aurora Northern Lights and Moonlight Night Sky

" این یک کلاس نقاشی با آبرنگ است که در آن من شفق قطبی زیبای شفق شمالی و آسمان شب مهتاب را نقاشی خواهم کرد. از شما دعوت می کنم که در این بیا به من بپیوندید. .."


آموزش نقاشی با آبرنگ - غروب منظره نقاشی یک میدان باز گام به گام

Watercolor painting - Sunset Landscape Painting of an open field step by step

این یک کلاس نقاشی با آبرنگ است که در آن یک نقاشی منظره غروب آفتاب زیبا از یک میدان باز را می کشم. و من از شما دعوت می کنم که در این زیبا به من بپیوندید. ..


آموزش نقاشی با آبرنگ - غروب آفتاب نقاشی منظره زمستانی گام به گام

Watercolor painting - Sunset Winter Landscape Painting step by step

" این یک کلاس نقاشی با آبرنگ است که در آن یک منظره زیبای غروب زمستانی را ترسیم خواهم کرد. و از شما دعوت می کنم در این سفر هنری زیبا به من بپیوندید. .."


آموزش نقاشی گام به گام با آبرنگ درختان جنگلی و آهو

Watercolor painting of forest trees and deer step by step

" این یک کلاس نقاشی با آبرنگ است و من از شما دعوت می کنم تا با همراهی من در این سفر هنری زیبا، خلاقیت خود را کشف کنید، جایی که ما با هم آبرنگ می کشیم. .."


نقاشی آبشار با آبرنگ: آموزش نقاشی منظره آبشار جنگلی

Watercolor Waterfall Painting: Learn to Paint Forest Waterfall Landscape

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها ایجاد کند و حتی خود کلاسی را تدریس کند."


آموزش نقاشی با آبرنگ: یاد بگیرید که یک مزرعه و خانه گل زیبا را نقاشی کنید

Watercolor Painting: Learn to Paint a Beautiful Flower field and House

این یک کلاس نقاشی با آبرنگ است که در آن مناظر زیبای مزرعه گل را با یک خانه روستایی ترسیم خواهم کرد. و من از شما دعوت می کنم که در این زیبا به من بپیوندید. ..


نقاشی غروب آفتاب با آبرنگ: آموزش نقاشی صورتی غروب و درخت

Watercolor Sunset Painting: Learn to Paint Pink Sunset and Tree

" شاهکار منظره سپیده دم صورتی غروب آفتاب را با آبرنگ نقاشی کنید - اگر از طرفداران غروب خورشید و آبرنگ هستید، این آموزش را باید تماشا کنید! مثل من دنبال کنید..."


آموزش مناظر آبرنگ: باغ و غروب رنگارنگ را با آبرنگ نقاشی کنید

Watercolor Landscapes: Paint a Colorful Garden and Sunset with Watercolor

" این یک کلاس نقاشی با آبرنگ است که در آن من منظره زیبای غروب خورشید را با اسکله کنار رودخانه و باغ گل با درخت شکوفه گیلاس نقاشی خواهم کرد. من من .."


آموزش نقاشی چشم انداز آبرنگ از آسمان زیبای شب زمستان و درختان قدم به قدم

Watercolor landscape painting of Beautiful Winter Night sky and trees step by step

" این یک کلاس نقاشی با آبرنگ است که در آن آسمان زیبای شب زمستانی و درختان کنار دریاچه را نقاشی خواهم کرد. از شما دعوت می کنم که در این زیبا با من همراه شوید. .."


نقاشی آبشار با آبرنگ: آموزش نقاشی منظره آبشار جنگلی

Watercolor Waterfall Painting: Learn to Paint Forest Waterfall Landscape

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها ایجاد کند و حتی خود کلاسی را تدریس کند."


آموزش نقاشی آبرنگ منظره زیبای جنگل پاییزی با درختان و گوزن ها

Learn Watercolor Painting of Beautiful Autumn Forest Landscape with Trees and Deer

" این یک کلاس نقاشی با آبرنگ است که در آن یک منظره زیبای جنگلی پاییزی را نقاشی خواهم کرد. در این نقاشی آبرنگ، درختان پاییزی و آهو را کشیده ام. من. .."


آموزش نقاشی آبرنگ چراغ زمستانی زیبا و درخشان را به روشی آسان بیاموزید

Learn Watercolor Painting of Beautiful Glowing Winter Lamp in an Easy Way

این یک کلاس نقاشی با آبرنگ است که در آن یک لامپ درخشان زیبا زیر درختان نقاشی خواهم کرد. از شما دعوت می کنم در این سفر هنری زیبا به من بپیوندید. ..