Sho Dewan

Career Coach، LinkedIn Top Voice و مدیر عامل Workhap
شو دوان یک مربی شغلی، LinkedIn Top Voice، و خالق محتوا و مدیر عامل Workhap است.

شو بنیانگذار Workhap است و به هزاران نفر از جویندگان کار کمک کرده تا در مشاغل مورد علاقه خود استخدام شوند و دستمزد دریافت کنند. او روزانه محتوا را در کانال های رسانه های اجتماعی خود (@workhap) به اشتراک می گذارد که بیش از 700000 دنبال کننده و 100 میلیون بازدید جمع آوری کرده است. برنامه‌های او، Get Hired Academy و Winning Resume، به مشتریان کمک می‌کند تا به مشاغل ایده‌آل خود در شرکت‌های هدف مانند Google، Adidas، Meta و غیره نفوذ کنند.

شو کار خود را در مشاوره مدیریت آغاز کرد قبل از اینکه به عنوان یک استخدام‌کننده و رئیس توسعه استعدادها بیشتر به سمت منابع انسانی بپردازد. کارهای او در Business Insider، Morning Brew، مجله HR و جاهای دیگر به نمایش درآمده است.
دوره های این مدرس:

آموزش نکات نانو برای کار با استخدام کنندگان با شو دوان

Nano Tips for Working with Recruiters with Sho Dewan

دانش لازم برای کار موفق با استخدام کنندگان را دریافت کنید.


آموزش نکات نانو برای نوشتن رزومه با شو دوان

Nano Tips for Writing a Resume with Sho Dewan

نکاتی سریع در مورد نحوه نوشتن یک رزومه برنده از ابتدا تا انتها دریافت کنید. هر ویدیو کمتر از دو دقیقه است، بنابراین می‌توانید یادگیری را حتی در شلوغ‌ترین روزهایتان هم مناسب کنید.


آموزش بازخوانی رزومه 30 دقیقه ای

30-Minute Resume Refresh

رزومه شما باید هر سال به روز و تجدید شود، حتی اگر به طور فعال در جستجوی کار نباشید. در این دوره 30 دقیقه ای یاد بگیرید که چگونه یک رزومه تازه و برنده بسازید.


آموزش نکات نانو برای رسیدن به کارآموزی رویایی با شو دوان

Nano Tips for Landing Your Dream Internship with Sho Dewan

نکاتی سریع و کوچک در مورد چگونگی رسیدن به دوره کارآموزی رویاهای خود دریافت کنید. هر ویدیو کمتر از دو دقیقه است، بنابراین می‌توانید یادگیری را حتی در شلوغ‌ترین روزهایتان هم مناسب کنید.


آموزش نکات نانویی برای به نتیجه رساندن مصاحبه شغلی با شو دوان

Nano Tips for Nailing Your Job Interview with Sho Dewan

چند نکته سریع در مورد مصاحبه شغلی بعدی خود دریافت کنید. درباره سوالات متداول برای آماده شدن، نحوه نوشتن اسکریپت در مورد خود و پرچم قرمزهایی که باید به آنها توجه کنید بیاموزید.


آموزش نکات نانو برای مذاکره درباره حقوق خود با شو دوان

Nano Tips for Negotiating Your Salary with Sho Dewan

نکاتی را برای مذاکره با حقوق خود مانند یک حرفه ای کارکشته دریافت کنید. هر ویدیو کمتر از دو دقیقه است، بنابراین می‌توانید یادگیری را حتی در شلوغ‌ترین روزهایتان هم مناسب کنید.


آموزش نکات نانو برای استفاده از هوش مصنوعی در جستجوی شغل با شو دوان

Nano Tips for Using AI in the Job Search with Sho Dewan