Fulya Kocak Gin, LEED Fellow

همکار و معاون LEED در Nareit
Fulya Kocak Gin، همکار LEED، معاون امور محیطی، اجتماعی و حاکمیتی در Nareit است.

در نقش خود در Nareit - انجمن تجاری برای تراست های سرمایه گذاری املاک و مستغلات (REITs) و املاک و مستغلات تجاری عمومی شرکت‌های علاقه‌مند به بازارهای املاک و سرمایه ایالات متحده - Fulya راهنمایی و رهبری فکری را برای مسائل زیست‌محیطی، اجتماعی و حاکمیتی برای صنعت REIT ارائه می‌کند. در نقش قبلی خود با Clark Construction Group، LLC، او استراتژی پایداری شرکتی را توسعه داد، تلاش‌های مسئولیت زیست‌محیطی را هماهنگ کرد و به مالکان و توسعه‌دهندگان ساختمان کمک کرد تا اهداف پایداری خود را برآورده کنند. او همچنین برنامه درسی آموزش مداوم را برای کارمندان و متخصصان ساختمان تهیه کرد. او قبل از رهبری تلاش‌های پایداری، تخصص عملیاتی را به‌عنوان مدیر پروژه و تجربه مالی به‌عنوان مدیر پیش‌ساخت به‌دست آورد.

فولیا برنده جوایز متعدد رهبری پایداری شده است و کار الهام‌بخش او در رشد رهبران پایداری را به رسمیت می‌شناسد. فولیا همچنین کتاب‌های فنی و الهام‌بخش ساختمان سبز و رهبری پایداری را تالیف کرده است.

فولیا احساس مفتخری می‌کند که هر روز سر کار می‌آید تا کاری را انجام دهد که دوست دارد، به آن اعتقاد دارد و آن را معنادار می‌داند.
دوره های این مدرس:

آموزش تغییر آب و هوا: نگرانی اصلی ESG

Climate Change: A Top ESG Concern

اهمیت خطرات و فرصت‌های تغییرات آب و هوایی را در رویکرد زیست‌محیطی، اجتماعی و حکمرانی (ESG) در کسب‌وکار بررسی کنید.


آموزش مقدمه ای بر ESG: محیطی، اجتماعی و حکمرانی

Introduction to ESG: Environmental, Social, and Governance

در مورد ملاحظات یک رویکرد زیست محیطی، اجتماعی و حاکمیتی به کسب و کار بیاموزید.


آموزش مشاغل سبز برای مشاغل پایدار

Green Jobs for Sustainable Careers

شغلی سبز بسازید و شغلی پایدار در هر صنعتی ایجاد کنید.