SoundBox MusicLab

موسیقی برای همه

SoundBox MusicLab یک پروژه موسیقی است که توسط دو معلم موسیقی تأسیس شده است: Inês و Miguel.

Inês Teixeira
رهبر و معلم موسیقی

اینس تیکه‌یرا، اهل براگا، پرتغال، توسط لودو کلاسن به‌عنوان یک رهبر ارکستر با استعداد و باهوش ستایش می‌شود. او در حال حاضر در کنسرواتوریو د گیماراس در پرتغال تدریس می کند. پیش از این، او با Opera Zuid (هلند) همکاری کرد و مسیرهای متقاطع ماستریخت و صدای زنانه ماستریخت را رهبری کرد که هر دو در ماستریخت مستقر هستند. او همچنین بنیانگذار پروژه SoundBox MusicLab است.

در سال 2019، اینس از بنیاد GDA (پرتغال) کمک هزینه ای دریافت کرد تا در آخرین سال کارشناسی ارشد خود در رهبری گروه کر در کنسرواتوریوم ماستریخت، در کلاس لودو کلاسن تحصیل کند. p>

پیش از این، اینس مدرک لیسانس خود را در رهبری و تئوری موسیقی، و مدرک کارشناسی ارشد را در آموزش موسیقی در شاخه تئوری موسیقی و آموزش شنیداری، هر دو در دانشگاه آویرو، پرتغال گذرانده است. قبل از نقل مکان به هلند، او آموزش شنیداری، گروه کر و ارکستر را تدریس می کرد و در یک پروژه آموزش موسیقی دوران کودکی محقق بود

او معتقد است که موسیقی برای همه است و همه می توانند چیزهای ارزشمندی از آن بیاموزند.

Inês را در اینستاگرام و YouTube

دنبال کنید

میگل مارکز لیما
پیانیست و معلم موسیقی

"تمایل او به کار سخت همراه با استعدادش" میگوئل مارکز لیما را به یک پیانیست "بسیار جدی و باهوش" تبدیل می کند. کتیا ویکمانز پیانیست پرتغالی را که در سن 18 سالگی شروع به تحصیل در موسیقی کرد، اینگونه توصیف می کند.

او اغلب به صورت انفرادی و با گروه‌های مختلف موسیقی مجلسی در مکان‌هایی که در سراسر اروپا پخش می‌شوند، اجرا می‌کند.

علاقه‌مند به آموزش و پروژه‌های اجتماعی، پیانیست و آهنگساز پروژه موسیقی اجتماعی SoundBox MusicLab است.

در سال 2020، پس از اتمام مدرک کارشناسی ارشد خود در رشته اجرای پیانو در کنسرواتوریوم ماستریخت، تدریس را در کنسرواتواری در پرتغال آغاز کرد.

پیش از این، میگل مدرک لیسانس خود را در اجرای پیانو در Escola Superior de Música، Artes e Espectáculo (ESMAE) در پورتو، و کارشناسی ارشد خود را در آموزش موسیقی در دانشگاه آویرو، جایی که در آنجا تحقیق و استراتژی‌های مربوط به آن را توسعه داد. حفظ در پیانو با دانش آموزان کودکان و نوجوانان. در همین حال، او چندین سال در مدارس مختلف پرتغال به تدریس پیانو پرداخت و با افراد مختلف از هر گروه سنی، از نوزادان گرفته تا سالمندان کار کرد.

میگل را در اینستاگرام دنبال کنید

دوره های این مدرس:

آموزش 10 نکته برای تمرین موثر (بر اساس علم)

10 Tips To Practice Effectively (Science-Based)

ترک یک عادت قدیمی می تواند سخت باشد. نیاز به زمان، صبر و پشتکار دارد. اما اگر علم به شما بگوید که عادات قدیمی شما را تحریم یا به تعویق می اندازد، چه؟ ..