Peter BVCCO

استراتژیست محتوای ویدیویی

سلام! نام من پیتر است و از جوانی مشغول ساختن بودم. من در حال حاضر یک تولید کننده محتوای تمام وقت هستم و می خواهم تخصص خود را با شما به اشتراک بگذارم. من چندین سال تجربه در ایجاد محتوای آنلاین نه تنها برای برند شخصی خود بلکه برای شرکت‌ها و سازمان‌های حرفه‌ای برای رفع نیازهای ویدیویی خود داشته‌ام.

من به شدت به علاقه مند به داستان سرایی ویدیوها و هستم. من می‌خواهم به سایر افراد همفکر الهام بخشم که در هر تلاشی که می‌خواهند، خود را به عنوان یک خلاق رشد دهند!

من تمام تلاشم این است که عالی باشم و روی نقاط قوت شما تمرکز کنم. به میانگین قانع نباشید زیرا فقط با میانگین نمی توانید برنده شوید.

در کلاس‌هایم، تمام دانش، اسرار، اشتباهاتی را که آموخته‌ام به عنوان هدیه‌ای برای شما جمع‌آوری خواهم کرد، به این امید که شما نیز همین کار را برای سایر سازندگان مشتاق انجام دهید.

می‌خواهید متصل و به‌روز بمانید؟

شما می توانید ارزش رایگان دریافت کنید و با من در تماس باشید، همچنین راهنمای تجهیزات رایگان خود را برای ایجاد محتوای ویدیویی به عنوان جایزه به شما می دهم ;)

به ایجاد ادامه دهید.

دوره های این مدرس:

آموزش چگونه اولین ویدیوی یوتیوب خود را بسازیم

How To Create Your First YouTube Video

بنابراین شما یک YouTuber مشتاق یا سازنده ویدیو هستید که می خواهید وارد YouTube شوید اما کاملاً مبتدی هستید و نمی دانید از کجا شروع کنید؟ چه نوع ویدیوهایی ..


آموزش چگونه یک کانال یوتیوب موفق را از ابتدا راه اندازی کنیم

How to Start a Successful YouTube Channel from Scratch

هر کسی می‌تواند ویدیوها را آپلود و ایجاد کند و سپس آنها را در YouTube آپلود کند، اما همه نمی‌توانند از ابتدا یک کانال YouTube "موفق" ایجاد کنند. در این کلاس. ..


آموزش Masterclass TikTok: چگونه با ویدیوی کوتاه رشد کنیم

TikTok Masterclass: How To Grow with Short Form Video

بنابراین می‌خواهید در پلتفرم‌های ویدیویی کوتاه مانند TikTok، Instagram Reels یا حتی YouTube Shorts یک تولیدکننده محتوا باشید، اما نمی‌دانید از کجا شروع کنید؟  و...


آموزش تولید ویدیوی آزاد: اولین مشتری خود را بدست آورید

Freelance Video Production: Getting Your First Client

"آیا تا به حال خواسته اید وارد تولید ویدیوی آزاد شوید؟ چه این که اولین مشتری خود را پیدا کنید یا در کارآفرینی تولید محتوا اقدام کنید. ..."


آموزش چگونه یک موزیک ویدیو با بودجه بسازیم

How To Make a Music Video On a Budget

"تا به حال به این فکر کرده اید که موزیک ویدیوها چگونه فیلمبرداری و ویرایش می شوند؟ در این کلاس من دقیقاً به شما نشان می دهم که چگونه موزیک ویدیوی خود را با بودجه کمی ایجاد می کنید حتی اگر یک التماس کامل باشید. ...."


آموزش VLOGING یوتیوب: چگونه امروز یک کانال YouTube راه اندازی کنیم

YouTube VLOGGING: How to Start A YouTube Channel Today

شما یک YouTube مشتاق هستید که می‌خواهید وارد VLOGGING شوید، اما ایده‌ای ندارید که از کجا شروع کنید؟ چگونه از 0 مشترک به 1000 مشترک می‌رسید؟ چه کی ..


آموزش نورپردازی ویدیویی بودجه برای مبتدیان

Budget Video Lighting for Beginners

"اگر تا به حال فکر کرده اید که چگونه یک ویدئو را با بودجه کامل به درستی نورپردازی می کنید، در این کلاس همه آنچه را که باید در مورد نورپردازی ویدئو بدانید را به شما نشان خواهم داد. آیا. .."


آموزش تولید ویدئو: از یک مبتدی تا فیلمساز خبره ویدئو امروز

Video Production: From A BEGINNER To Video Expert Filmmaker Today

آیا شما یک فیلمساز مشتاق هستید که می خواهید وارد تولید ویدیو شوید اما ایده ای برای شروع کار ندارید؟ . . . . . . یا شاید شما فقط کسی هستید که می خواهید MOR را یاد بگیرید. ..


آموزش YouTube Analytics و SEO: Masterclass on Tagging & Ranking Keywords

YouTube Analytics and SEO: Masterclass On Tagging & Ranking Keywords

تجزیه و تحلیل و سئوی یوتیوب: نحوه رتبه بندی ویدیوهای یوتیوب با کلمات کلیدی به درستی در این دوره به توضیح سئوی یوتیوب و سئوی ویدیو می پردازم تا ویدیوهای شما را به دست آوریم. ..


آموزش چگونه با اعتماد به نفس روی دوربین خوب صحبت کنیم

How To Speak Well On Camera With Confidence

"چگونه با یک دوربین صحبت کنیم و راحت باشیم و مهمتر از آن اعتماد به نفس داشته باشیم؟ شما به مسیر درستی رسیده اید. من صدها هزار ویدیو ایجاد کرده ام. ..."


آموزش نحوه ایجاد محتوای رسانه های اجتماعی در مقیاس (با Premiere Pro)

How to Create Social Media Content at Scale (with Premiere Pro)

برای ایجاد محتوای رسانه های اجتماعی برای برنامه بازاریابی شما چه چیزی لازم است؟ در این کلاس من شما را با نحوه ایجاد محتوای رسانه های اجتماعی در Adobe Premiere P آشنا می کنم.


آموزش نحوه برخورد با انتقاد در شبکه های اجتماعی

How to Deal with Criticism on Social Media

"چگونه با دریافت نظرات تنفرآمیز، بدبینی یا فقط انتقاد سازنده در پلتفرم های رسانه های اجتماعی برخورد می کنید؟ در این کلاس من در مورد این دو با هم تفاوت دارند..."


آموزش چگونه کانال YouTube خود را شروع کنیم؟ (یک راز)

How To START Your YouTube Channel? (The One SECRET)

چه کسی می‌خواهد یک چیز را برای رشد کانال شما کشف کند که YouTube نمی‌خواهد شما بدانید؟ این که آیا شما یک VLOGGER مشتاق YouTube هستید آپلود شده است. ..