Joann Benzinger

عکاس هنرهای زیبا، معلم

استفاده جوآن از عکاسی به‌عنوان وسیله‌ای برای بیان با فیلم آغاز شد و به روش‌های دیجیتال و جایگزین سفر کرد. کار او ریشه در رسانه‌های سنتی‌تر دارد، اما گسترش یافته و شامل پوشش عکس‌ها در رزین شیشه‌مانند، با استفاده از سطوح چاپی غیرعادی مانند قوطی‌های آلومینیومی و انتقال تصویر به چوب است.

جوآن کار خود را در استودیو Wild Hare Gallery در Travelers Rest، جایی که مالک بخشی است، در اینستاگرام، Etsy، وب‌سایت خود، و در نمایشگاه‌های هنری محلی و نمایشگاه‌های شخصی به اشتراک می‌گذارد. او در گالری خود، در مرکز هنرهای خلاق گرین‌ویل و موزه هنر اسپارتانبورگ کلاس‌هایی تدریس می‌کند و همچنین درس‌های خصوصی در زمینه عکاسی، پردازش دیجیتال، و فرآیندهای جایگزین مانند انتقال تصویر و سیانوتایپ‌ها ارائه می‌دهد.

برای اطلاعات بیشتر، لطفاً از او در اینستاگرام به نشانی jojo.prints یا وب سایت او joannbenzinger photography.com بازدید کنید

من را شگفت زده می کند که چگونه عکاسی در مدت زمان نسبتاً کوتاهی که از آن به عنوان وسیله بیان خلاقانه خود استفاده کرده ام تغییر کرده است. من با فیلم در اتاق تاریک شروع کردم و مطمئن بودم که هرگز عکاسی دیجیتال را ابزار اصلی خود نمی دانم. اکنون نه تنها ابزار اصلی من بلکه اولین انتخاب من است. دیدن این تغییرات و پذیرفتن آنها وضعیت من را به عنوان یک دانش آموز مادام العمر تضمین کرده است و از اینکه می توانم کلاس هایی را ارائه دهم که برخی از چیزهایی را که در طول راه برداشته ام به اشتراک بگذارم بسیار هیجان زده هستم.

من عمدتاً با استفاده از Nikon Z6 یا D7100 و همچنین iPhone خود عکاسی دیجیتال می‌کنم. من پس پردازش خود را در iMac با استفاده از Adobe Photoshop، Lightroom و Corel Painter انجام می دهم. ترکیب بافت‌های دیجیتالی خودم به کارم حس شخصی می‌افزاید. بخشی از هنر عکاسی انتخاب رسانه‌ای است که متناسب با تصویر باشد - انتخاب‌های من شامل بوم با کیفیت آرشیوی، کاغذهای آبرنگ هنری زیبا، شفاف‌سازی برای انتقال تصویر، پوسته‌دار با ورق طلا و کاغذهای عکاسی هنری با الیاف صاف یا طبیعی است که روی اپسون من چاپ شده است. چاپگر Stylus Pro 3880. من عاشق آزمایش هستم - سوال مورد علاقه من این است که "من نمی دانم اگر این را امتحان کنم چه اتفاقی می افتد؟" این کنجکاوی من را به چاپ روی سطوح جایگزین مانند قوطی های آلومینیومی و کاغذهای غیر معمول و همچنین امتحان سبک های مختلف انتقال تصویر سوق داد.

دوره های این مدرس:

آموزش عکاسی: چاپ تصاویر خود در سطوح غیر معمول

Photography: Printing Your Images to Unusual Surfaces

چاپ عکس های خود بر روی کاغذ عکس استاندارد یک راه عالی برای نمایش تصاویر شما است، اما چاپ روی سطح غیرمنتظره مانند تکه برنج بسیار لذت بخش تر است. ..


آموزش تزیینات عکاسی: چاپ روی پارچه و ورق طلا

Photographic Embellishments: Printing on Vellum & Gold Leaf

" عکس‌های خود را روی پارچه و ورق طلا چاپ کنید تا به یک عکس معمولی ظرافت ببخشید."