Sarah Rafferty

هنرمند و طبیعت دوست


سلام، من سارا هستم!

من یک هنرمند، عاشق طبیعت، سازنده مادام العمر، و مالک یک استودیوی طراحی سیانوتایپ هستم که سیانوتیپ های اصلی، چاپ های هنری زیبا و کالاهای کاغذی، و همچنین پارچه و کاغذ دیواری را ایجاد می کند. پس از 16 سال تدریس در کلاس درس سنتی، تصمیم گرفتم که AD را تمام وقت بخوانم و زیبایی این فرآیند را با جهان به اشتراک بگذارم. من عاشق کار با دانش آموزانم چه به صورت آنلاین و چه حضوری هستم و مشتاقم آنچه را که می دانم با شما به اشتراک بگذارم!

کاوش من در طبیعت تلاشی همیشه در حال تکامل برای تشریح آنچه با تغییر فصول اتفاق می‌افتد و نحوه ارتباط آنها با ارتباطات است - اساساً من وسواس زیادی نسبت به بیرون بودن دارم! من دره Brandywine در جنوب شرقی PA را خانه خود با شوهر، سگ و گربه‌ام می‌نامم.

می‌توانید با مراجعه به من و دنبال کردن سفر خلاقانه روزانه از طریق اینستاگرام، اطلاعات کامل را دریافت کنید: @atwaterdesigns. ، 3 پس زمینه تلفن CYANOTYPE رایگان دریافت کنید و در مورد همه خوبی های سیانوتایپ به روز باشید! من در ابتدای هر ماه یک ایمیل با نکات، ترفندها، چیزهایی که دوست دارم و هنرمندانی که باید دنبال کنم ارسال می کنم. امیدوارم به این سرگرمی بپیوندید، دوست دارم شما را داشته باشم.

بیانات هنرمند:

قدم زدن در جنگل و حتی از طریق باغ حیاط خلوت من نقطه شروع فرآیند خلاقانه من است. این یک مراقبه برای من است و هر روز به من یادآوری می کند که چقدر مهم است که در کجا هستیم و نفس بکشیم. هیچ چیزی مانند بودن در میان زیبایی های طبیعی فضاهای باز به من کمک نمی کند که من را در کانون توجه قرار دهم و بدانم که این چیزی است که در نهایت من را به خلاقیت خودم متصل می کند.

من برای اولین بار با سیانوتیپ ها و عکاسی فرآیند جایگزین در کالج آزمایش کردم. من بلافاصله عاشق تکنیک ها شدم. من به این سمت کشیده‌ام که چگونه این فرآیند ترکیب شیمی عکاسی و کیفیت لمسی چاپ‌سازی را در بر می‌گیرد و در عین حال من را به‌طور کامل‌تری به دنیای طبیعی متصل می‌کند. هر سیانوتیپ یک رکورد منحصر به فرد از زمان من در طبیعت است: نور، سایه ها، باد و زمان سال. شعر لحظه در صفحه علامت گذاری شده است، هرگز دقیقاً به همان شکل تکرار نمی شود.

من MFA او را در هنرهای کتاب/چاپ از دانشگاه هنر در فیلادلفیا، PA و مدرک کارشناسی در هنر استودیو با تمرکز در هنرهای عکاسی و کتاب از کالج وارن ویلسون در نزدیکی اشویل، کارولینای شمالی دریافت کردم.

از حضور شما متشکریم!

دوره های این مدرس:

آموزش هنر خود را ارتقا دهید: با استفاده از کاتر حصیر برای قاب کردن کار خود

Uplevel Your Art: Using a Mat Cutter to Frame Your Work

"در این کلاس شما دقیقاً یاد خواهید گرفت که چگونه از یک حصیر برش برای بریدن تشک های پنجره خود استفاده کنید تا بهتر و حرفه ای تر، آثار هنری خود را قاب کنید. در من ...."


آموزش قاب شده و تمام شده: 3 راه آسان برای قاب بندی هنر خود

Framed and Finished: 3 Easy Ways to Frame Your Art

قاب بندی آثار هنری می تواند بسیار طاقت فرسا باشد. در این مجموعه (کلاس‌های بیشتر در آینده!) در مورد قاب‌بندی هنر دوبعدی، ما با اصول اولیه در مورد اینکه چرا به یک تشک و یک فرش نیاز دارید، شروع می‌کنیم. ..


آموزش مقدمه ای بر سیانوتیپ ها: ایجاد چاپ های گیاهی زیبا با سهولت

Intro to Cyanotypes: Creating Beautiful Botanical Prints with Ease

آیا می خواهید با استفاده از نیروی خورشید چاپ های زیبایی ایجاد کنید؟ با من همراه باشید تا نحوه استفاده از سیانوتیپ ها را یاد بگیرید! در این کلاس یاد خواهید گرفت که چگونه یک مجموعه گیاه شناسی ایجاد کنید. ..


آموزش تابلوهای الهام: هنر یافتن الهام در دنیای طبیعی

Inspiration Boards: The Art of Finding Inspiration in the Natural World

"پیدا کردن الهام و اتصال به خلاقیت شما می تواند دشوار باشد. گاهی اوقات ما در مورد اینکه کجا برویم یا چگونه گیر نکنیم دچار مشکل می شویم. این کلاس درباره ماست..."