David ✏ Ault

معلم نویسنده


کمی بیشتر درباره من

اسم من دیوید جیمز ولت است و من یک مهاجر بریتانیایی هستم که در اسلواکی، در قلب اروپا، با همسر اسلواکی فوق العاده ام، سه فرزندمان و راگدال، بلو زندگی می کنم.

پس از فارغ التحصیلی با مدرک BSc (Hons) در تجارت اروپایی، اولین بخش از زندگی حرفه ای من در بازاریابی، به ویژه در صنعت گردشگری سپری شد و در طی آن دوره، دیپلم خود را در رشته بازاریابی در CIM به پایان رساندم.

در سال 2001، از بریتانیا به اسلواکی نقل مکان کردم، جایی که یک پورتال گردشگری درباره اسلواکی راه اندازی کردم و مقالات و کتاب های مرتبط با سفر نوشتم. من همچنین شروع به نوشتن اولین رمانم کردم.

در طول دو دهه گذشته، من کتاب‌های غیرداستانی را در زمینه‌های مختلف نوشته‌ام و تعدادی وب‌سایت موفق راه‌اندازی کرده‌ام تا علایق مختلف خود را تبلیغ کنم. اخیراً به نوشتن کتاب‌های داستانی و غیرداستانی برای نوجوانان و بزرگسالان نیز می‌پردازم.

من طیف گسترده ای از علایق، از جمله زبان، نوشتن، تاریخ، بازاریابی آنلاین، طراحی و سفر دارم. من همچنین علاقه زیادی به پخت و پز و خوردن غذاهای سالم و همچنین غذاهای سنتی اسلواکی دارم که در زمان زندگی در قلب اروپا کشف کرده ام.

دوره های این مدرس:

آموزش رمان نویسی 101 - راهنمای نوشتن خلاق، بازنویسی و ویرایش خود اولین رمان شما

Novel Writing 101 - A Guide to the Creative Writing, Rewriting and Self-Editing of Your First Novel

رمان نوشتن 101 یک راهنمای گام به گام برای نوشتن، صیقل دادن و ویرایش اولین رمان شما است. کلاس با نگاهی به نحوه انجام WRI شروع می شود. ..