Chris Fredricks

استراتژی برند و تولید محتوا

سلام! من بیش از یک دهه به عنوان طراح در یک سری نقش های مختلف کار کرده ام. من روی ساخت و مدیریت برندها تمرکز دارم. من به مشتریان مختلفی کمک کرده‌ام تا یک استراتژی برند را توسعه دهند و سپس آن استراتژی را در طراحی وب‌سایت، کاتالوگ یا هر چیزی که نیاز داشتند با جهان به اشتراک بگذارند، اعمال کنند. طراحی در نهایت باعث شد که طراحی را هم به صورت آنلاین و هم در سطح دانشگاه تدریس کنم. در سال 2019، به تیم دانشگاه InVision ملحق شدم، جایی که هر روز در حین استفاده از پیشینه خود در طراحی و آموزش، تعداد زیادی یاد می‌گیرم.

وقتی همه این کارها را انجام نمی‌دهم، برای برند پوشاکم، Grow Up Awesome، تصویرسازی می‌کنم. هر چیزی که من می سازم از خانواده عجیب و غریب من و بسیاری از حیوانات خانگی الهام گرفته شده است. من در گرند راپیدز، میشیگان زندگی و کار می کنم.

دوره های این مدرس:

آموزش صدای برند خود را بیابید: اولین کارگاه برند

Find Your Brand Voice: A Brand First Workshop

کلاس فرمت کارگاهی برای تشخیص صدای برندتان. ما از طریق شخصیت برند شما کار خواهیم کرد تا صدایی واضح و قانع کننده ایجاد کنیم. دانلود. ..


آموزش طراحی به عنوان استراتژی: صحبت در مورد طراحی

Design as Strategy: Talking About Design

توضیح ارزش طراحی می تواند سخت باشد. برای کارهایی که طراحان خوب اغلب به طور طبیعی انجام می دهند، اصطلاحات شیک زیادی وجود دارد: استراتژی برند، تفکر طراحی، کاربر E..


آموزش برند خود - راهنمای سریع در موقعیت یابی برند

Brand Yourself - A Quick Guide on Brand Positioning

برای صاحبان مشاغل کوچک، هنرمندان، طراحان، هر کسی که سعی در فروش یک محصول یا خدمات دارد. برند شما این است که مشتریان چگونه شما را درک می کنند، در حالی که شما دقیقا نمی توانید. ..


آموزش موفقیت پروژه جانبی

Side Project Success

این داستان در مورد اینکه چگونه من یک خط پوشاک راه اندازی کردم در حالی که یک شغل 9 تا 5 کار می کردم. Grow Up Awesome به عنوان یک فروشگاه خلاقانه و راهی برای طراحی و چاپ شرکت شروع شد. ..


آموزش ساخت یک برند ثابت/کارگاه اول برند

Crafting a Consistent Brand / A Brand First Workshop

"برندینگ تماماً در مورد ادراک است. آنچه که مردم در مورد برند شما فکر می کنند این است که برند شما چیست. تنها راه کنترل آن داشتن یک پیام متمرکز و ... است."


آموزش داستان برند خود را بگویید/کارگاه اولین برند

Tell Your Brand Story / A Brand First Workshop

"پیدا کردن بهترین راه برای گفتن داستانتان سخت است، اما خبر خوب این است که هر کس داستان منحصر به فردی دارد. شاید این موضوع در مورد انگیزه شما برای شروع کار باشد، یا راه..."


آموزش تمرکز برند خود را پیدا کنید: کارگاه اولین برند

Find Your Brand Focus: A Brand First Workshop

یک کلاس فرمت کارگاهی برای کشف تمرکز شما به عنوان یک برند. کاربرگ ها را دانلود کنید و بیایید برویم! در این کلاس من شما را از طریق مطالب جمع آوری شده از th. ..