Sweetseasonsart Cris

امروز به کلاس تعطیلات بپیوندید!

سلام، من کریس هستم، بنیانگذار Sweet Seasons. خوش آمدی!! من یک هنرمند آبرنگ مستقر در ریچموند، ویرجینیا هستم. من عاشق همه چیزهای درخشان و گلدار هستم و علاقه خاصی به اکلیل دارم! سبک من به عنوان سبک توصیف شده است، و من عاشق الهام گرفتن از هنر و طبیعت گیاه شناسی قدیمی هستم. امیدوارم برای یک کلاس تاج گل یا شاید برای یکی از مجموعه‌های «By the Book» من که در آن هنر قدیمی را تفسیر می‌کنیم، به من بپیوندید. می توانید من را در اینستاگرام به آدرس @sweetseasonsart دنبال کنید و وب سایت من را https://sweetseasonsart.squarespace.com پیدا کنید. ممنون از بازدیدتون و نقاشیتون مبارک!!!

دوره های این مدرس:

آموزش گیاهان گلدانی شاد با آبرنگ و جوهر

Happy Potted Plants with Watercolor and Ink

گیاهان را دوست دارید؟ من هم همینطور! بیایید چند گیاه گلدانی شاد را با آب رنگ آمیزی کنیم و با استفاده از جوهر جزئیات جالبی به آن اضافه کنیم! این کلاس برای هر سطحی از تجربه عالی است! پروژه شما ..


آموزش تاج گلی آسان

Easy Rosy Wreath

به کلاس تاج گل سرخ من خوش آمدید! در این کلاس یک تاج گل آبرنگ با گل رز و برگ ساده نقاشی می کنیم. سپس جزئیات جالب جوهر را به واقعی اضافه می کنیم. ..


آموزش کریسمس آبرنگ - زیور آلات آسان

Watercolor Christmas - Easy Ornaments

"روحیه تعطیلات را وارد کنید و بیایید زیورآلات سرگرم کننده و عجیب و غریب بکشید!  این کلاس برای کسانی که کمی تجربه آبرنگ دارند عالی است.   ما یک واریته نقاشی می کنیم. .."


آموزش تاج گل تعطیلات آبرنگ مبارک!

Happy Watercolor Holiday Wreath!

خوش آمدی! امروز قصد داریم یک تاج گل زیبا و لایه لایه برای تعطیلات نقاشی کنیم! ما گام به گام از طریق هر عنصر کار می کنیم و بری خود را لایه لایه می کنیم. ..


آموزش نقاشی دلفینیوم ها - توسط کتاب با Sweetseasonsart

Painting Delphiniums - By The Book with Sweetseasonsart

"با استفاده از هنر گیاه شناسی قدیمی برای الهام گرفتن، مهارت های خود را در آبرنگ تقویت کنید! بیایید با من در اولین مجموعه "By the Book" من نقاشی کنید، جایی که ما از beau استفاده می کنیم. ..."


آموزش تاج گل آبرنگ برای مبتدیان

Floral Watercolor Wreaths for Beginners

به دنیای شگفت انگیز آبرنگ خوش آمدید!!! قسمت اول این کلاس برای کسانی طراحی شده است که تازه شروع به کار کرده اند! رنگ آمیزی سه نوع برگ را یاد خواهید گرفت. ..


آموزش نرگس های آبرنگ شاد - توسط کتاب با Sweetseasonart

Happy Watercolor Daffodils - By the Book with Sweetseasonsart

"به نرگس های آبرنگ شاد خوش آمدید!  امروز ما شادترین گلی را که در آنجا وجود دارد با استفاده از هنر گیاه شناسی قدیمی به عنوان الهام بخش نقاشی می کنیم! این کلاس یک برنامه است. ..."


آموزش کریسمس آبرنگ - درختان ده دقیقه ای!

Watercolor Christmas - Ten Minute Trees!

"در این کلاس شما چهار راه سریع و ساده برای رنگ آمیزی سبک های مختلف درختان کاج را یاد خواهید گرفت! عالی برای مبتدیان یا نقاشان با تجربه تر!  هر نوع ...."