Jorge Escobar

تکنولوژیست، کارآفرین و متعصب متن باز

From Zero یک پروژه آموزشی است که توسط خورخه اسکوبار، یک تکنولوژیست، کارآفرین و متعصب متن باز با بیش از 15 سال تجربه در توسعه برنامه های کاربردی وب در شهر نیویورک ایجاد شده است.

خورخه در شرکت‌های معتبری مانند Yahoo!، Univision و MongoDB کار کرده است و همچنین عضو فنی استارت‌آپ‌های موفق فناوری است که چندین دور سرمایه‌گذاری خطرپذیر دریافت کرده‌اند.

بزرگ‌ترین مشکلی که خورخه در طول دوران حرفه‌ای خود تجربه کرده، یافتن توسعه‌دهندگان خوب است و او با صدها نفر از آنها برای موقعیت‌هایی در تیم‌هایی که رهبری می‌کرد مصاحبه کرد. یک الگوی ثابت (مهم نیست که داوطلبان از یک دانشگاه خوب آمده باشند یا چند سال تجربه داشته باشند) فقدان دانش عملی و دنیای واقعی بود.

به همین دلیل است که خورخه پروژه آموزشی از صفر را ایجاد کرد که به آن مسائل دانش عملی از طریق آموزش می پردازد که تجربه عملی ایجاد می کند و دانش آموزان را با ابزارهای مورد نیاز برای موفقیت در نیازهای کسب و کار فناوری امروزی مجهز می کند.

دوره های این مدرس:

آموزش Flask Devops: برنامه های مقیاس پذیر را با Heroku منتشر کنید

Flask Devops: Release Scalable Applications with Heroku

این دوره به شما می آموزد که چگونه برنامه های Flask خود را در یکی از محبوب ترین ارائه دهندگان پلتفرم به عنوان سرویس (Paas) در جهان مستقر کنید: Heroku. با پ..


آموزش توسعه حرفه ای وب پایتون با استفاده از Flask

Professional Python Web Development Using Flask

" از ابتدا یاد بگیرید که چگونه برنامه های تحت وب با استفاده از Python Flask، Cloud9، MySQL و Docker Containers بسازید. این دوره به شما آموزش می دهد، با فرض اینکه هیچ پیشینه ای نداشته باشید. .."


آموزش Essential Git - همه آنچه که برای استفاده مؤثر از Git باید بدانید

Essential Git - All You Need to Know to Use Git Effectively

" چرا ساعت ها صرف یادگیری همه Git و Github می کنید؟ قطعاتی که توسعه دهندگان حرفه ای استفاده می کنند را بیاموزید و با کدنویسی خود ادامه دهید. این دوره به سادگی آنچه را که شما واقعی هستید آموزش می دهد. .."


آموزش از صفر تا فلاسک: راه حرفه ای

From Zero to Flask: The Professional Way

*** با استفاده از آخرین نسخه Flask 1. 0. 2 توسعه Flask را یاد بگیرید. ..


آموزش طراحی حرفه ای RESTful API با استفاده از Python Flask

Professional RESTful API Design using Python Flask

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه با استفاده از Flask خالص، بدون هیچ گونه کتابخانه تکمیلی، یک پلتفرم API حرفه ای بسازید تا دانش آموزان بتوانند اصول را یاد بگیرند. ..