Daniela Mellen

هنرمند و نویسنده

من هنرمند و نویسنده‌ای هستم که در ساحل فلوریدا زندگی می‌کنم و اطرافم را گیاهان، حیوانات، زندگی دریایی و خورشید گرم احاطه کرده‌ام - همه چیزهایی که به من الهام می‌دهند.

من به خلق چیزها کشیده می شوم و دوست دارم در پروژه ها گم شوم. هر روز فرصتی است برای یادگیری چیزهای جدید، ساختن بر مهارت های موجود، و انشعاب به مهارت های جدید. من به طور رسمی به عنوان یک مربی آموزش دیدم که اشتیاق من است و گنجاندن هنر در تدریس زندگی من را کامل می کند.

از آوریل 2022، من کلاس‌ها را ماهانه در Skillshare آپلود می‌کنم، اما کاتالوگی از بیش از 180 کلاس موجود دارم. کتاب های دست ساز، حفظ حافظه، آبرنگ، رنگ اکریلیک، لوازم هنری منحصر به فرد، و ترکیب عکاسی را خواهید دید. از اینکه به من پیوستید متشکرم و مشتاقانه منتظر دیدن کار شما هستم.

برای اطلاعات بیشتر در وب‌سایت danielamellen.com وبلاگ من را بررسی کنید یا برای اطلاعات بیشتر کلاس من را بررسی کنید

می توانید با من در dmellen@danielamellen.com تماس بگیرید

دوره های این مدرس:

آموزش مجله سنگ نگاره آبرنگ

Watercolor Petroglyph Journal

"یک کتاب دست ساز منحصر به فرد با تصاویر آبرنگ ساده از سنگ نگاره ها یا کنده کاری های سنگی ایجاد کنید. این کلاس کتاب سازی را با پای آبرنگ ترکیب می کند."


آموزش سازمان تامین هنری: Washi Tape

Art Supply Organization: Washi Tape

"لوازم هنری ابزارهای ارزشمندی هستند، اما سازماندهی و نگهداری موجودی محصولاتی که دارید، کلید موفقیت شما به عنوان یک هنرمند است. در این کلاس، A. .."


آموزش دوخت آهسته: پالت هنرمند

Slow Stitching: Artist's Palette

"اگر تا به حال به خیاطی علاقه داشته اید، اما مطمئن نیستید که از کجا شروع کنید، یا اگر یک خیاط با تجربه هستید، اما به دنبال راهی برای دوخت خود هستید..."


آموزش قوری آبرنگ

Watercolor Teapot

«درباره قوری آبرنگ این کلاس با من همراه باشید تا 4 قوری آبرنگ بر اساس شکلی ساده و سنتی بسازم. ما از یک قوری بلند به عنوان صفحه شروع خود استفاده خواهیم کرد. .."


آموزش ۶ عدد بستنی آبرنگ برای مبتدیان پیشرفته بسازید

Create 6 Watercolor Popsicles for Advanced Beginners

بستنی های آبرنگ در این کلاس آبرنگ گسترده، شش بستنی خوش طعم با رنگ های درخشان ایجاد کنید. ایجاد هایلایت و سایه زدن در ما را تمرین کنید. ..


آموزش هیولا در چند دقیقه - گرم کردن آبرنگ

Monster in Minutes - Watercolor Warm Up

"آیا می دانستید که می توان خلاقیت خود را گرم کرد، همان طور که ورزشکاران ماهیچه های خود را گرم می کنند؟ در این کلاس کوتاه، ضربات قلم مو را تمرین می کنیم. .."


آموزش هنرهای کتاب: مینی آلبوم تعاملی

Book Arts: Interactive Mini Album

"یک آلبوم کاغذی دعوت‌کننده و جذاب برای نمایش عکس‌ها، آثار هنری یا خوشنویسی با تکنیک‌های نشان‌داده‌شده در کلاس ایجاد کنید. پایه را برش دهید و تا کنید، یا با...."


آموزش هنرهای کتاب: نمونه کار برنامه ریز شکرگزاری

Book Arts: Thanksgiving Planner Porfolio

"یک نمونه کار برای برنامه ریزی یک رویداد در این کلاس نمونه کار برنامه ریز شکرگزاری ایجاد کنید. از این برگه برای سال های آینده، به عنوان راهی برای ذخیره دستور العمل های خود، مهمان استفاده کنید. . .."


آموزش زیورآلات کریسمس آبی و سفید آبرنگ

Watercolor Blue & White Christmas Ornaments

سفال‌های آبی و سفید در سرتاسر جهان سابقه طولانی دارد. سفال‌های سفالی رنگی که در اصل در چین ساخته شدند، توسط فرهنگ‌های دور و دراز مورد استفاده قرار گرفتند.


آموزش صفحات مجله چاپ شده با ژل

Gel Printed Journal Pages

"درباره این کلاس صفحات ژورنال چاپ شده با ژل کلاسی است که در مورد گرفتن صفحات سفید ساده و افزودن تصاویر تک چاپی به هر صفحه است. این کلاس راهی برای خلاص شدن از شر است. .."


آموزش کوکی های کریسمس آبرنگ

Watercolor Christmas Cookies

درباره این کلاس یاد بگیرید که 10 کوکی کریسمس مختلف را با آبرنگ با استفاده از تکنیک‌ها و لوازم اولیه نقاشی کنید. این تصاویر برای عملی طراحی شده اند. ..


آموزش صفحات ژورنال جین بدون دوخت

No-Sew Denim Journal Pages

"صفحات ژورنال پارچه ای ایجاد کنید تا به ژورنال های دست ساز خود در این کلاس سرگرم کننده و اصلی ترکیبی بیافزایید. صفحات مجله جین بدون دوخت، خلاصه ای از شماره ...."


آموزش شکوفه های مگنولیا آبرنگ (هر یک در 12 دقیقه یا کمتر)

Watercolor Magnolia Blossoms (Each One in 12 Minutes or Less)

با نشان دادن تکنیک‌های نقاشی شکوفه‌های ماگنولیا با آبرنگ در این کلاس که برای تمام سطوح نقاشان طراحی شده است، همراه باشید، اما به طور خاص برای Beginne. ..


آموزش طراحی با قلم از یک برگ اسکلت: تمرین هنری

Pen Drawing of a Skeleton Leaf: Art Practice

وقتی بیشتر مردم به برگ ها فکر می کنند، شاخ و برگ های رنگارنگ یا برگ های سبز روشن را به تصویر می کشند. در کلاس امروز، ما از دید هنری اشعه ایکس برای دیدن عمق استفاده خواهیم کرد. ..


آموزش دیزی آبرنگ ژربرا

Watercolor Gerbera Daisies

آیا می خواهید رنگ آمیزی گل های ژربرا زیبا و آسان را در چند مرحله ساده بیاموزید؟ با نشان دادن سه تصویر از پرتره ساده همراه باشید. ..


آموزش قلم‌موهای صفحه شاخص آبرنگ و خط نقاشی گل

Watercolor Index Page Brush Strokes & Floral Line Art

"در این کلاس ساده که برای مبتدیان طراحی شده است، با ترکیب رنگ ها بازی کنید تا به شما امکان می دهد ترکیب رنگی بصری را تمرین کنید. در کلاس، ما روی ایجاد یک رنگ ساده کار خواهیم کرد..."


آموزش دوخت آهسته: ماندالای پاییزی دوخته شده

Slow Stitching: Stitched Autumn Mandala

دوخت آهسته فرآیندی است برای کشیدن نخ از روی پارچه با بخیه های مکرر با حداقل برنامه ریزی، تصمیمات خود به خودی زیاد و کاملا منحصر به فرد. ..


آموزش آبرنگ هیبیسکوس

Watercolor Hibiscus

"آبرنگ Hibiscus کلاسی برای ایجاد گل های گرمسیری ظریف و درخشان است. ما روی ایجاد لایه ها کار خواهیم کرد، از تکنیک های مرطوب روی مرطوب شروع می کنیم تا ...."


آموزش درختان کریسمس آبرنگ طرح دار

Patterned Watercolor Christmas Trees

درختان کریسمس آبرنگ طرح دار یک کلاس سرگرم کننده و جشن است که برای آبرنگ سازان مبتدی طراحی شده است. ما جنگلی متشکل از پنج درخت انتزاعی را نقاشی خواهیم کرد که در حال تغییر هستند. ..


آموزش نقاشی بدون قلم مو: کشیدن یک نقاشی انتزاعی برای همه هنرمندان

Painting Without a Brush: Pulling an Abstract Painting for All Artists

"نقاشی انتزاعی باید مبتکرانه و منحصر به فرد باشد. در کلاس امروز، من 3 تکنیک کشیدن نقاشی با استفاده از رنگ انتزاعی و یک ابزار خانگی را نشان خواهم داد.


آموزش کلاژ مقاله چکیده: اشکال ارگانیک

Abstract Paper Collage: Organic Shapes

کولاژ کاغذی تکنیکی است که در آن هنر با "برش و چسباندن" کاغذ به شکل ها و فرم های جدید ساخته می شود. این فرآیندی است که در آن هنرمند مقاله را بر اساس انتخاب می کند. ..


آموزش عنکبوتیان آبرنگ

Watercolor Arachnids

درباره این کلاس یاد بگیرید که با استفاده از تکنیک‌ها و لوازم ساده، و در عین حال بر ایجاد لایه‌های آبرنگ، عنکبوت‌های آبرنگ نقاشی کنید. ما از wet-o استفاده خواهیم کرد. ..


آموزش کدو تنبل آبرنگ

Watercolor Pumpkins

درباره این کلاس یاد بگیرید که 4 کدو تنبل مختلف را با استفاده از تکنیک‌ها و وسایل ساده، با تمرکز بر ایجاد لایه‌های آبرنگ با آبرنگ نقاشی کنید. ما خواهیم کرد. ..


آموزش مصنوعات آبرنگ: مصر باستان قسمت 1

Waterolor Artifacts: Ancient Egyptian Part 1

"آیا شما مجذوب آثار و آثار باستانی هستید و می خواهید آنها را در آثار هنری خود بگنجانید؟ تصاویر امروزی از تاریخ و رازها الهام گرفته شده اند..."


آموزش لیمو مداد رنگی: یک مطالعه چند متوسط، کلاس شماره 2 از 3

Colored Pencil Lemon: A Multi-Medium Study, Class #2 of 3

«نقاشی» با مداد رنگی تکنیکی است که از لایه‌ها روی لایه‌های مداد رنگی استفاده می‌کند.


آموزش آبرنگ لیمو: یک مطالعه چند متوسط ​​(کلاس شماره 1 از 3)

Watercolor Lemon: A Multi-Medium Study (Class #1 of 3)

آبرنگ‌ها فرصتی برای اضافه کردن خطوط قلم مو، لایه‌های شفاف و ترکیب‌های ملایم هنگام نقاشی کردن تصاویر را فراهم می‌کنند. تمام این تکنیک ها به صورت i. ..


آموزش حباب های قلب آبرنگ برای مبتدیان

Watercolor Heart Bubbles for Beginners

"حباب‌های قلب آبرنگ یک برداشت عجیب از ایجاد یک نقاشی سرگرم‌کننده برای هنرمندان مبتدی آبرنگ یا هر سطحی از هنرمندان است. حباب‌ها بازیگوش، سبک و... هستند."


آموزش هنر عصبی 2: افزودن رنگ

Neurographic Art 2: Adding Color

هنر اعصاب فرآیندی است که برای خلق هنر و در عین حال آرام کردن ذهن طراحی شده است. کارکرد اصلی تسکین روح و به دست آوردن حس صلح آمیز بودن در حالی است که ما داریم. ..


آموزش آفتابگردان آبرنگ

Watercolor Sunflowers

درباره این کلاس با من همراه باشید تا دو تکنیک برای ایجاد یک گل آفتابگردان پر جنب و جوش را نشان دهم. اولین تکنیک لایه‌ها را با استفاده از تکنیک مرطوب روی مرطوب و جزئیات بررسی می‌کند. ..


آموزش کاپ کیک آبرنگ

Watercolor Cupcakes

"درباره این کلاس با استفاده از تکنیک‌ها و لوازم ساده، با تمرکز بر ایجاد لایه‌های آبرنگ، ۶ کیک خوشمزه را با آبرنگ نقاشی کنید. ما wo. .."


آموزش آدم برفی های آبرنگ

Watercolor Snowmen

درباره این کلاس آدم برفی آبرنگ آدم برفی یک تم محبوب زمستانی و تصویر سرگرم کننده برای کودکان و بزرگسالان در تمام سنین است. برخی از ویژگی های متحد کننده وجود دارد. ..


آموزش یک پنگوئن آبرنگ را نقاشی کنید

Paint a Watercolor Penguin

درباره این کلاس یک پنگوئن آبرنگ رنگ کنید ما جوجه پنگوئن را با استفاده از ابزارها و لوازم اولیه آبرنگ نقاشی خواهیم کرد. ما مرطوب روی مرطوب و مرطوب روی خشک را تمرین خواهیم کرد. ..


آموزش رنگ آمیزی شکوفه برس بطری در آبرنگ

Learn to Paint a Bottlebrush Bloom in Watercolor

"بطری آبرنگ کلاسی برای ایجاد شکوفه های ظریف و منحصر به فرد است. ما روی ایجاد لایه ها کار خواهیم کرد، از تکنیک های مرطوب روی مرطوب شروع می کنیم تا ...."


آموزش ویلا پلکانی توسکانی آبرنگ

Watercolor Tuscan Villa in Steps

در این کلاس سطح متوسط، یک ویلای زیبا و در عین حال روستایی توسکانی را با استفاده از آبرنگ نقاشی کنید. منطقه ایتالیایی توسکانی به خاطر مناظر زیبا، w. ..


آموزش ماندالای مراقبه آبرنگ: آرامش و ایجاد کنید

Watercolor Meditative Mandala: Relax & Create

ماندالا یک شکل هندسی متعادل، با اشکال تکراری و جذابیت زیاد است. آنها ریشه در باورهای معنوی با پیوندهایی با ادیان جهانی دارند. من. ..


آموزش ژورنال جین بدون دوخت دوطرفه (تغییر استفاده از مواد)

No-Sew Denim Journal Two Ways (Repurposing Materials)

"با من در کلاس ایجاد یک ژورنال دست ساز با استفاده مجدد از شلوار جین بپیوندید. در کلاس امروز، ما 2 ژورنال جین بدون دوخت را با تاکید بر ... ایجاد خواهیم کرد."


آموزش دوخت آهسته 101: لحظات آرامش بخش و دلپذیر دوخت

Slow Stitching 101 : Soothing & Cozy Sewing Moments

"دوخت آهسته یک فرآیند سوزن دوزی یا دوخت با دست است، شبیه به گلدوزی سنتی یا لحاف دوزی با دست، اما بدون محدودیت. این یک روش استفاده از y است."


آموزش پنجره های شبح وار چاپ شده با ژل: یک کاردستی کاغذی

Gel Printed Spooky Windows: A Papercraft

"پنجره های شبح وار چاپ شده با ژل با استفاده از کاغذهای چاپ شده با ژل، روکش* و برش اولیه کاغذ، یک کاردستی کاغذی دوست داشتنی ایجاد می کند تا یک پنجره مرموز ایجاد کند. این پروژه .."


آموزش تمرین هنر نوروگرافی 3: تکنیک های اضافی

Neurographic Art Practice 3: Additional Techniques

تمرین هنر نوروگرافی 3: تکنیک های اضافی هنر عصب شناسی فرآیندی است که برای ایجاد ذهنیت آرامش بخش و آرامش بخش در حین ترسیم اشکال ساده طراحی شده است. ..."


آموزش صورت گربه آبرنگ

Watercolor Cat Face

صورت گربه آبرنگ یک کلاس نقاشی سطح مبتدی است که برای ایجاد چهره های ساده گربه با استفاده از تکنیک های اولیه طراحی شده است. در کلاس، سه صورت گربه نشان داده می شود. ..


آموزش نمازخانه سنگی آبرنگ

Watercolor Stone Chapel

"در این کلاس آبرنگ متوسط، منظره ای دنج از یک نمازخانه سنگی احاطه شده توسط درختان و شکوفه ها ایجاد کنید.   ما روی ایجاد لایه ها، لایه های زیادی کار خواهیم کرد. ..."


آموزش آبرنگ اسب دریایی

Watercolor Seahorse

"Watercolor Seahorse یک کلاس نقاشی در سطح مبتدی است که برای ایجاد دو اسب دریایی، گرم و درخشان (تن های قرمز، زرد و نارنجی) یا سرد طراحی شده است.


آموزش 5 صفحه دقیقه برای کلاژ: با استفاده از اسفنج

5 Minute Pages for Collage: Using a Sponge

در این کلاس سرگرم کننده، کاغذهایی را با رنگ ها و طرح های خود ایجاد کنید تا از آنها برای کلاژ، ترکیب رسانه ها و مجلات هنری استفاده کنید. 5 تکنیک با هر یک تا نشان داده شده است. ..


آموزش ساخت جزوه از یک ورق کاغذ

Making a Booklet from One Sheet of Paper

کتاب‌سازی فرآیندی ارزشمند از اندازه‌گیری، تا کردن و دوختن کاغذ برای ایجاد کتابی است که می‌توان آن را تزئین کرد، به‌عنوان مجله از آن استفاده کرد یا برای ذخیره خاطرات استفاده کرد. ..


آموزش کوکی های شیرینی زنجبیلی آبرنگ: مرد، زن و کودک

Watercolor Gingerbread Cookies: Man, Woman, and Child

"کوکی‌های شیرینی زنجبیلی با آبرنگ یک کلاس سرگرم‌کننده و جشن است که برای آبرنگ‌سازان مبتدی طراحی شده است. ما سه شیرینی شیرینی زنجبیلی آبرنگی را نقاشی می‌کنیم: جینگ پایه. .."


آموزش تزئینات مجله: لبه های صفحه

Journal Embellishments: Page Edges

"با تزئین لبه های صفحه، عناصر خلاقانه را به صفحات مجله خود اضافه کنید. در این کلاس، سه تکنیک را با استفاده از کاغذ، قیچی، و چسب برای طراحی مرور می کنیم."


آموزش خوراکی های خوشمزه: لقمه های کرن بری آبرنگ

Tasty Treats: Watercolor Cranberry Bites

درباره این کلاس غذای خوشمزه: آبرنگ کرن بری لقمه دومین کلاس از سری خوراکی های خوشمزه است. کلاس اول، غذاهای خوشمزه: کدو تنبل خوراکی های ادویه ای برای. ..


آموزش هنر انتزاعی با الهام از یک منظره

Abstract Art Inspired by a Landscape

عکس‌های منظره ترکیب‌بندی‌های زیبایی را ارائه می‌کنند که هنرمندان می‌توانند به عنوان پایه‌ای برای هنر انتزاعی استفاده کنند. در کلاس امروز ما به عکس یک i نگاه خواهیم کرد. ..


آموزش خوشه های انتزاعی آبرنگ - نقاشی برای مبتدیان

Watercolor Abstract Clusters - Painting for Beginners

"هنر انتزاعی پیشرفتی از تضادهای بین فضا، شکل، کنتراست و رنگ‌ها است. و در حالی که بسیاری از اصول هنر را می‌توان مطالعه کرد، یک عشق خوب وجود دارد.


آموزش کوکی های کریسمس آبرنگ - قسمت 2

Watercolor Christmas Cookies - Part 2

کوکی‌های کریسمس آبرنگ قسمت 2 ضمیمه‌ای به کلاس من کوکی‌های کریسمس آبرنگ است که در سال 2018 منتشر شد، جایی که ما ده کوکی کریسمس را با آبرنگ نقاشی کردیم. ..


آموزش خانه های شاد آبرنگ (هنر در مقیاس کوچک)

Watercolor Happy Homes (Art On a Small Scale)

آبرنگ خانه های شاد در مقیاس کوچک یک کلاس نقاشی در سطح مبتدی است که در آن از اشکال ساده و هندسی برای ایجاد خانه ها استفاده می کنیم و سپس جزئیات را به آن اضافه می کنیم. ..


آموزش نقاشی اکریلیک لیمو: یک مطالعه چند متوسط، کلاس شماره 3 از 3

Lemon Acrylic Painting: A Multi-Medium Study, Class #3 of 3

"رنگ‌های اکریلیک وسیله‌ای هستند که خود را به تمام سطوح سازندگان، از مبتدی تا هنرمندان چیره دست می‌رسانند. از آنجایی که رنگ‌های اکریلیک بر پایه آب هستند، این کار را نمی‌کنند.


آموزش تزیینات مجله: عناصر کلاژ پاییزی

Journal Embellishments: Autumn Collage Elements

"با ایجاد کلاژهای الهام گرفته از پاییز در این کلاس سرگرم کننده، عناصر خلاقانه را به صفحات مجله اضافه کنید. این کلاس برای هنرمندان مبتدی کاغذ در نظر گرفته شده است. .."


آموزش غنچه های رز آبرنگ

Watercolor Rosebuds

"Watercolor Rosebuds یک کلاس آبرنگ است که برای هنرمندان مبتدی و متوسط ​​طراحی شده است. ما از لوازم اولیه آبرنگ برای ایجاد تصاویر خود استفاده خواهیم کرد. این کلاس .."


آموزش جوجه تیغی آبرنگ

Watercolor Hedgehog

درباره این کلاس به من بپیوندید تا یک جوجه تیغی شایان ستایش را با استفاده از رنگ های آبرنگ در یک فنجان نقاشی کنم. این کلاس برای شروع آبرنگ با تاکید طراحی شده است. ..


آموزش صفحات کتاب طرح سیاه و سفید آسان با استفاده از محصولات آفیس

Easy Black & White Sketchbook Pages Using Office Supply Products

"آثار هنری سیاه و سفید یک عنصر کلاسیک و جذاب را به آثار هنری اضافه می کند. هنگام ایجاد کتاب های طراحی، مجلات هنری، و مقالات کلاژ، تصاویر سیاه و سفید (ص. . .."


آموزش خرگوش و تخم مرغ شکلاتی آبرنگ

Watercolor Chocolate Bunnies & Eggs

"به من بپیوندید تا تکنیکی را برای ایجاد تخم مرغ های خالدار به رنگ دلخواه شما (پاستیل، رنگ های عمیق، حتی تخم مرغ های شکلاتی رنگی) و یک بو شکلاتی نشان دهم.


آموزش پاکت آبرنگ عاشقانه

Romantic Watercolor Envelope

در این کلاس آبرنگ متوسط، یک پاکت قدیمی را با مهر و موم رنگی درخشان، ریسمان روستایی و کاغذ قدیمی رنگ کنید. استفاده از مواد اولیه آبرنگ ..


آموزش قلعه جذاب آبرنگ در جنگل

Charming Watercolor Castle in the Woods

"یک قلعه آبرنگ جذاب را در جنگل نقاشی کنید که یادآور یک افسانه قدیمی است. با استفاده از لوازم اولیه آبرنگ و یک الگوی هنری خط ساده، می توانید...


آموزش علامت گذاری: اعلان هنر انتزاعی شماره 1

Mark Making: Abstract Art Prompt #1

با استفاده از اولین دستور در مجموعه Mark Making، هنر انتزاعی ایجاد کنید. ما علامت گذاری را به اصول عناصر هنری تقسیم می کنیم و سپس یک لایه بندی من را دنبال می کنیم. ..


آموزش سبک کاری هنری برای رسانه های اجتماعی

Styling Artwork for Social Media

"چه شما خود را یک هنرمند حرفه ای، یک مشتاق هنر یا جایی در این بین می دانید، عکاسی از آثار هنری خود و به اشتراک گذاری آن ابزار ارزشمندی است. A. .."


آموزش کاغذ چاپ ژل: پرندگان کلاژ

Gel Printed Paper: Collage Birds

در این کلاس سرگرم کننده که ترکیبی از چاپ و کلاژ است، با استفاده از کاغذ چاپ شده با ژل، پرندگان کلاژ شده ایجاد کنید. با استفاده از صفحه ژل، رنگ های اکریلیک، چسب، کاغذ و اس. ..


آموزش مافین بلوبری آبرنگ

Watercolor Blueberry Muffin

"یاد بگیرید با استفاده از تکنیک ها و لوازم ساده، با تمرکز بر ایجاد لایه های رنگدانه، یک کلوچه بلوبری را با آبرنگ نقاشی کنید. ما روی دستیابی به بالا کار خواهیم کرد."


آموزش بال های پروانه آبرنگ

Watercolor Butterfly Wings

با من در کلاس آبرنگ همراه باشید، با نقاشی نمای نزدیک از بال های زیبای پروانه. ما علامت ها و رنگ ها را از این موجودات چشمگیر خواهیم گرفت. به جای ج. ..


آموزش تمرینات کنترل برس آبرنگ: برس صاف برای مبتدیان

Watercolor Brush Control Exercises: Flat Brush for Beginners

"هنرمندان آبرنگ وقتی شروع به تسلط بر کنترل قلم مو می کنند، شروع به احساس اعتماد به نفس می کنند. کنترل قلم مو توانایی پیش بینی نتیجه ضربه قلم مو روی پاپ است.


آموزش پیام های قلب آبرنگ 3 راه

Watercolor Heart Messages 3 Ways

"Watercolor Hearts 3 Ways کلاسی برای ساختن نقاشی های کوچک و کاربردی بر اساس تصویر کلاسیک یک قلب است. ما ده تصویر قلب مختلف خواهیم ساخت..."


آموزش گنوم کریسمس آبرنگ

Watercolor Christmas Gnome

با استفاده از تکنیک‌های ساده و لوازم آبرنگ، یک گنوم کریسمس عجیب و غریب را رنگ کنید و در عین حال بر ایجاد لایه‌هایی از رنگدانه‌ها تمرکز کنید. ما به صورت خیس روی ما تمرین خواهیم کرد. ..


آموزش آبرنگ صورت فندق شکن

Watercolor Nutcracker Face

"چهره های فندق شکن آبرنگ یک کلاس سرگرم کننده است که سه چهره سرباز اسباب بازی را نشان می دهد. ما شخصیت هایی با ویژگی های متمایز ایجاد خواهیم کرد: موهای وحشی، ریش های برجسته. ..."


آموزش شیر و کلوچه آبرنگ

Watercolor Milk & Cookies

"درباره این کلاس با من همراه باشید تا میان وعده، شیر و کلوچه های کلاسیک و دوست داشتنی را با استفاده از رنگ آبرنگ و لوازم اولیه تهیه کنم. ما سه تصویر را نقاشی خواهیم کرد که شما می توانید آنها را بسازید. .."


آموزش هنرهای کتاب: صحافی چاقوی جلد مواد بازیافتی

Book Arts: Recyled Material Cover Stab Binding

"Stab Binding نوعی صحافی است که در آن چند بخیه روی ستون فقرات دوخته می شود تا یک کتاب ساده و در عین حال هنری ایجاد شود. در این کلاس، ما از بسته بندی مجدد برای ... استفاده خواهیم کرد."


آموزش جغد انبار آبرنگ

Watercolor Barn Owl

درباره این کلاس به من بپیوندید تا یک جغد انبار براق و در عین حال رنگارنگ را با استفاده از لوازم اولیه آبرنگ نقاشی کنم: رنگ و مایع ماسک. این کلاس برای adva طراحی شده است. ..


آموزش ساحل استوایی آبرنگ

Watercolor Tropical Beach

در این کلاس نقاشی ساحلی استوایی، منظره ای از درخت خرما سرسبز، آسمان آبی و آب فیروزه ای دوست داشتنی را نقاشی کنید. این کلاس سطح متوسط ​​روی crea کار می کند. ..


آموزش پای کلیدی آبرنگ: دوره ای برای مبتدیان

Watercolor Key Lime Pie: A Course for Beginners

Key Lime Pie نه تنها یک خوراکی شیرین و تند است، بلکه رویای یک هنرمند برای گرفتن آبرنگ است. Key Lime Pie بی شماری از بافت ها را ارائه می دهد، از ترد و. ..


آموزش گوی های آبرنگ: 10 تکنیک تمرین برای مبتدیان

Watercolor Orbs: 10 Practice Techniques for Beginners

هنرمندان آبرنگ با اشاره به استفاده از پس‌زمینه‌های خشک یا مرطوب، از تکنیک‌های «خیس روی خیس» و «خیس روی خشک» استفاده می‌کنند. اما، تفاوت های ظریف نیز در این روش وجود دارد. ..


آموزش مجلات هنری سبک برای رسانه های اجتماعی

Styling Art Journals for Social Media

مجلات هنری راه های عالی برای تمرین تکنیک ها، کار بر روی احساسات، مستندسازی خاطرات یا افکار و رشد به عنوان یک خالق هستند. نشریات هنری خود را به اشتراک بگذارید. ..


آموزش جک اولنترن آبرنگ حواس پرت و عجیب (برای مبتدیان)

Wacky & Whimsical Watercolor Jack O'Lanterns (for Beginners)

جک اولنترن، دکوراسیون سنتی هالووین که با حکاکی یک واقعیت گویا در کدو تنبل ایجاد می شود، همچنین یک خیابان شبح وار یا احمقانه برای آبرنگ ایجاد می کند. ..


آموزش پروانه های آبرنگ چکیده

Abstract Watercolor Butterfiles

پروانه های آبرنگ انتزاعی یک کلاس سرگرم کننده طراحی شده است که عناصری را از آناتومی یک پروانه می گیرد و تصویری از این ظریف و شگفت انگیز ایجاد می کند. ..


آموزش نشانک‌های نمک و آبرنگ بدون زحمت

Effortless Salt & Watercolor Bookmarks

"آمپر نمک بی زحمت؛ نشانک های آبرنگ به من بپیوندید تا یک تکنیک بدون زحمت برای ایجاد بافت با استفاده از کریستال های نمک و آبرنگ توسط ماکی ایجاد کنم. .."


آموزش جغدهای آبرنگ عجیب و غریب

Whimsical Watercolor Owls

جغدها موجودات باشکوه و زیبایی هستند، و در کلاس امروزی، برخی از ویژگی های آن ها را در نظر می گیریم و برای خلق آثار هنری اصیل، کمی هوس به آن اضافه می کنیم. ..


آموزش گالری آبرنگ Rogues

Watercolor Rogues Gallery

گالری Watercolor Rogues یک کلاس نقاشی و طراحی سطح مبتدی است. گالری Rogues اصطلاحی بود که توسط مجریان قانون اولیه در اواخر قرن نوزدهم استفاده شد. ..


آموزش خوشه های گل آبرنگ انتزاعی: فوق العاده آسان

Abstract Watercolor Floral Clusters: Ultra Easy

زیبایی آبرنگ نحوه ترکیب رنگدانه ها روی کاغذ مرطوب و انجام کارهای ناخواسته و غیرمنتظره است. این "جادوی آبرنگ" نیز یکی از چاها است. ..


آموزش ایجاد طرح هایی برای بهبود هنر انتزاعی شما

Creating Sketches to Improve Your Abstract Art

"طرح نویسی خلاقیت، مهارت های مشاهده و توانایی تمرکز را بهبود می بخشد. فرآیند طراحی کم استرس و آرام است، که به هنرمند اجازه می دهد تا خلق کند."


آموزش نقاشی انتزاعی آبرنگ: خطوط پیشرو

Watercolor Abstract Painting: Leading Lines

"آیا تا به حال خواسته اید با استفاده از "خطوط پیشرو" در آثار هنری خود کاوش کنید؟ خطوط یکی از اساسی ترین ابزارها در دنیای هنر هستند که می توانند یک ترکیب بندی مؤثر بسازند.


آموزش پنج روش برای استفاده از دایره ها در پروژه های آهسته دوخت

Five Ways to Use Circles in Slow Stitching Projects

دایره یک شکل بسیار دوست داشتنی و تاریخی است که در طراحی، تبلیغات و آثار هنری استفاده می شود. آرامش بخش، متقارن و متعادل است. منحنی ها راحت هستند. ..


آموزش نقاشی انتزاعی آبرنگ در 6 مرحله

Abstract Watercolor Painting in 6 Steps

"هنر انتزاعی شامل احساسات است، بیننده را به مشاهده، استفاده از تجربیات و فراخوانی خاطرات فرا می‌خواند. هنرمند انتزاعی نیز از احساسات برای خلق کردن استفاده می‌کند..."


آموزش کنده کاری تمبر برای مبتدیان: برگ های طرح دار

Stamp Carving for Beginners: Patterned Leaves

حکاکی بلوک‌های لاستیکی به شکل‌ها و بافت‌ها به هنرمندان این امکان را می‌دهد تا راه‌های بیشتری برای به دست آوردن لوازم هنری اضافی داشته باشند. و از همه بهتر، حکاکی کردن بلوک‌ها توسط خودتان.


آموزش کوکی های آبرنگ

Watercolor Cookies

"درباره این کلاس با استفاده از تکنیک‌ها و لوازم ساده، با تمرکز بر ایجاد لایه‌های آبرنگ، 10 کوکی محبوب را با آبرنگ نقاشی کنید. ما wo. .."


آموزش آبرنگ لاته

Watercolor Latte

"در این کلاس ابتدایی آبرنگ، یک لاته آبرنگ با فوم تزئینی رنگ کنید. با استفاده از لوازم اولیه آبرنگ و یک الگوی هنری خط ساده، می‌توانید ایجاد کنید..."


آموزش تزیینات مجله: درج مجله

Journal Embellishments: Journal Insert

"مجله‌های هنری ابزار یک هنرمند هستند، شبیه به ترکیبی از یک دفترچه یادداشت، یک دفتر طراحی و یک نمونه کار. برخلاف دفترچه‌های استاندارد، مجلات هنری پر می‌شوند.


آموزش مصنوعات آبرنگ: مصری قسمت 2

Watercolor Artifacts: Egyptian Part 2

آیا به دنبال راه هایی برای گنجاندن کمی تاریخ در آثار هنری خود هستید؟ در کلاس امروز، تصاویر مصری را بر اساس اشیاء یافت شده در مقبره ها ترسیم می کنیم. ..


آموزش ارواح عجیب گربه آبرنگ برای مبتدیان

Watercolor Whimsical Cat Ghosts for Beginners

"آبرنگ یکی از زیباترین مدیوم ها برای ایجاد لایه های شفاف است که ظاهری مطبوع و اثیری ایجاد می کند. کلاس امروزی از این ویژگی استفاده می کند."


آموزش نشریه در حال گسترش

Expanding Journal

"درباره این کلاس برای ایجاد یک مجله در حال گسترش با استفاده از یافتن منابع آسان و مقاله هنری با کیفیت بیاموزید. این مجلات به شما امکان می دهند هر تعداد صفحه را که نیاز دارید ایجاد کنید. .."


آموزش استفاده از استنسیل برای صفحات کلاژ

Using A Stencil for Collage Pages

"استنسیل ها لوازم هنری همه کاره ای هستند که در الگوها و اشکال به اندازه هنرمند متفاوت هستند. آنها راه هایی را برای افزودن تصاویر به کاغذها با استفاده از رنگ و سایر وسایل ارائه می دهند. . .


آموزش آبرنگ سبزیجات ایتالیایی

Watercolor Italian Veggies

"سبزیجات ایتالیایی آبرنگ سبزیجات شاخ و برگ های جالب، رنگ های درخشان و اشکال قابل تشخیص را ارائه می دهند. آنها نه تنها اهمیت تغذیه ای دارند، اما. .."


آموزش فست فود آسان آبرنگ

Easy Watercolor Fast Food

"درباره این کلاس با من همراه باشید تا ده تصویر آبرنگ از فست فود کلاسیک بسازیم. این کلاس برای آبرنگ‌سازان با تمرکز بر روی ضربه‌های قلموی شل طراحی شده است. .."


آموزش علامت گذاری: اعلان هنر انتزاعی شماره 3 ابزار دست ساز

Mark Making: Abstract Art Prompt #3 Handmade Tools

"Mark Making: Abstract Art Prompt #3 سومین کلاس در سری علامت گذاری است. ما به بررسی نقش علائم مختلف در روند خلاقیت ادامه خواهیم داد. ..."


آموزش بلوک های لحاف کاغذی: هندسی و پاره شده

Paper Quilt Blocks: Geometric & Torn

لحاف کاری یک هنر دیرینه است که به مصر باستان باز می گردد. و در حالی که لحاف ها در طول سال ها کاربردهای سودمند داشتند، آنها به عنوان یک اکسپت نیز ساخته می شدند. ..


آموزش دانه های برف آبرنگ برای مبتدیان

Watercolor Snowflakes for Beginners

"دانه های برف تصاویر سنتی زمستانی هستند که هنرمندان را الهام می بخشند تا زیبایی خود را به تصویر بکشند. برای هنرمندان آبرنگ، چالش این است که تصاویر شفاف و ... را به تصویر بکشند."


آموزش چکیده جریان آبرنگ: نقاشی اشکال ارگانیک در لایه ها برای ایجاد حرکت

Watercolor Flowing Abstract: Painting Organic Shapes in Layers to Create Movement

"نقاشی اشکال ارگانیک در رنگ های درجه بندی نتایج جالبی را ایجاد می کند که چشم را در سراسر صفحه جلب می کند. و با انتخاب ایجاد اشکال دراز و منحنی ...."


آموزش خرس پاندا آبرنگ

Watercolor Panda Bear

"درباره این کلاس با من همراه باشید تا با استفاده از لوازم اولیه آبرنگ سه خرس پاندا آبرنگی مجزا بسازیم. با استفاده از پاپ های رنگی، یک جلوه نقاشی ایجاد می کنیم. .."


آموزش نهنگ های آبرنگ عجیب و غریب

Whimsical Watercolor Whales

"یاد بگیرید که نهنگ های احمقانه، سرگرم کننده و رنگارنگ را با آبرنگ با استفاده از تکنیک های ساده و لوازم اولیه نقاشی کنید. این کلاس شامل فهرست تامین قابل دانلود، Whale T. .."


آموزش رنگین کمان مدرن آبرنگ: کلاسی برای مبتدیان

Watercolor Modern Rainbows: A Class for Beginners

رنگین کمان ها تصاویری کلاسیک با اشکال دلپذیر هستند و به طور سنتی طیف رنگی از قرمز تا بنفش را در بر می گیرند. در کلاس امروز، ما از b استفاده خواهیم کرد. ..


آموزش عنکبوت های آبرنگ احمقانه و غریب

Silly & Whimsical Watercolor Spiders

عنکبوت‌ها برای بسیاری از مردم موضوعی ترسناک هستند، اما لزومی ندارد!


آموزش چاپ Faux Sun با استفاده از صفحه ژل

Faux Sun Prints Using the Gel Plate

"Sun Printing فرآیند استفاده از نور خورشید به عنوان عامل توسعه دهنده برای به دست آوردن یک چاپ از یک شی است. جسم مانع از رسیدن نور به ماده شیمیایی می شود."


آموزش تمرین هنر نوروگرافی: استرس خود را از بین ببرید

Neurographic Art Practice: Scribble Away Your Stress

"فرآیند هنر نوروگرافی کلاسی است که برای ایجاد یک فرآیند آرام بخش در حین ترسیم اشکال ساده طراحی شده است. ترسیم منحنی های صاف و کنترل شده و سپس smo بیشتر...."