Hayley Hawkins

سلام! اسم من هیلی است و بیش از 15 سال است که نقاشی می کنم. من در اصل اهل کنتاکی هستم، جایی که از دانشگاه لوئیزویل فارغ التحصیل شدم. من در حال حاضر در زیبای سن دیگو، کالیفرنیا زندگی و کار می کنم.

من عمدتا در رنگ روغن کار می کنم.

نقاشی‌های من از طبیعت محلی اطراف من الهام گرفته شده‌اند و من به سمت قلم‌های امپرسیونیستی و پالت‌های رنگارنگ کشیده شده‌ام.

وقتی نقاشی نمی‌کنم، عاشق ساختن ویدیوهای YouTube و آموزش کلاس‌های نقاشی آنلاین هستم. همچنین می توانید مرا در حال آشپزی، دیدن کمدی زنده یا قدم زدن با سگم بیابید!

بیایید وصل شویم! می توانید من را در و YouTube پیدا کنید!

اگر می خواهید 1 ماه رایگان Skillshare Premium را امتحان کنید، می توانید از این پیوند دیدن کنید. به راحتی آن را با دوستان و خانواده به اشتراک بگذارید!

دوره های این مدرس:

آموزش ضربه‌های قلم مو: راهنمای ساده برای ۷ نوع رایج

BRUSHSTROKES: Simple Guide to 7 Common Types

"خوش آمدی! در این کلاس، ما به 7 نوع رایج قلم مو که در نقاشی استفاده می‌شوند، خواهیم پرداخت: 1.  Cross Hatching 2. Flat Wash3. تقلب 4. تفرقه گرایی/داب. .."


آموزش تسخیر ذات: تسلط بر هنر نقاشی چمن

Capturing the Essence: Mastering the Art of Painting Grass

"خوش آمدی! بیایید سفری به دنیای پرجنب‌وجوش نقاشی چمن‌ها آغاز کنیم! آمپر کشف زیبایی طبیعت اطراف خود را مستند کنید. این کلاس عملی است. .."


چگونه یک گلوب برفی را نقاشی کنیم - آموزش نقاشی کریسمس

How to Paint a Snow Globe - Christmas Painting Tutorial

"خوش آمدی! در این کلاس، یک کره برفی زمستانی کریسمس سرگرم‌کننده را نقاشی می‌کنیم! اگر می خواهید کارت های کریسمس خود را بسازید، این آموزش عالی است. .."


آموزش زیرسازی: همه انواع رنگ - هر آنچه که باید بدانید

UNDERPAINTING: All Paint Types - Everything You Need to Know

خوش آمدی! در این کلاس، همه چیزهایی را که باید در مورد Underpaintings بدانید، مرور خواهیم کرد. این کلاس کاملاً برای مبتدیان است و همه موضوعات خواهد بود. ..


نقاشی رنگ روغن: آموزش نقاشی گل های رنگارنگ امپرسیونیستی

Oil Painting: Learn to Paint Colorful Impressionistic Flowers

"خوش آمدی! در این کلاس، مراحل تقویت کننده را طی می کنیم. لایه های ایجاد یک نقاشی طبیعت پر جنب و جوش با رنگ روغن. نقاشی به سبک گشاد و امپرسیونیستی. .."


آموزش نقاشی رنگ روغن: چگونه یک منظره انتزاعی را مانند ماتیس نقاشی کنیم

Oil Painting: How to Paint an Abstract Landscape like Matisse

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها ایجاد کند و حتی خود کلاسی را تدریس کند."