Kevin Kennedy

طراح محصول

اشتیاق من الهام بخشیدن به علاقه مندان از طریق دوره های Fusion 360 است. من عاشق یادگیری مهارت های جدید هستم و از سال 2013 هر آنچه را که می دانم به اعضای جامعه آموزش می دهم. از آن زمان، من شروع به ایجاد ویدیوهای آنلاین کردم تا به افراد بیشتری دسترسی داشته باشم و تأثیر بیشتری داشته باشم.

چه چیزی را دوست دارید یاد بگیرید؟

آیا می خواهید مدل سازی سه بعدی را برای چاپ سه بعدی یاد بگیرید؟

آیا می‌خواهید Fusion 360 را یاد بگیرید؟

آیا می‌خواهید یک رندر محصول واقعی بسازید؟

اگر می خواهید هر یک از این کارها را انجام دهید... همین امروز ثبت نام کنید!

اطلاعات بیشتر درباره من، کوین کندی:

سلام، من کوین کندی هستم، یک طراح محصول مستقر در سیاتل! من از چهار سالگی با دستانم "مواد" می سازم.

در طول دوران کودکی‌ام، به هنر نجاری، چرم‌کاری، مجموعه‌های لگو و بستنی خوردن تسلط داشتم!

از کودکی می دانستم که یک رشته خلاقانه را دنبال خواهم کرد، اما تا سال اول دبیرستان به طور تصادفی با طراحی صنعتی آشنا شدم. در دبیرستان/دبیرستان جونیور اتوکد را یاد گرفتم که باعث شد Autodesk Inventor و CREO را یاد بگیرم.

  • 2012: من شروع به مطالعه طراحی صنعتی در دانشگاه ایلینویز کردم و SolidWorks را انتخاب کردم، که از Autodesk Inventor بسیار آسان بود
  • 2013: من یک گروه کاربری SolidWorks را با حمایت آنها راه اندازی کردم و شروع به آموزش SolidWorks به جامعه/دانش آموزان کردم. من با برخی از دوستان Autodesk ملاقات کردم که آنها به شدت F360 را برای دانشجویان در حول عرضه رسمی آن تحت فشار قرار دادند. آنها سعی کردند من را وادار کنند که به جای SolidWorks روی Fusion تمرکز کنم، اما در آن زمان (راست خواهم گفت) Fusion 360 بسیار بد بود!
  • 16-2014: من شروع به تدریس حضوری کلاس های Fusion 360 و 3D Printing برای جامعه و دانش آموزان کردم. من کم کم از Fusion 360 بیشتر و از SolidWorks کمتر استفاده کردم... و جایی در آنجا تصمیم گرفتم به طور کامل جابجا شوم.
  • 2018: دلم برای آموزش Fusion 360 تنگ شده بود، بنابراین تصمیم گرفتم کانال YouTube Design Online را راه اندازی کنم تا به افرادی عالی مثل شما کمک کنم!

من بیش از 10 سال است که در برنامه‌های CAD مدل‌سازی سه بعدی انجام می‌دهم و از کار کردن با مشتریان بزرگ و کوچک لذت بردم - اما بیشتر از همه، از انتقال دانش خود در مورد Fusion 360 به "دانشجویان" مانند شما لذت می‌برم!

من بیشتر وقت آزاد خود را صرف ایجاد آموزش‌های رایگان و مقالات مفید برای کسانی می‌کنم که سعی در یادگیری Fusion 360 دارند. اگر لذتی در ویدیوهای من یافتید، حتی اگر فقط یک چیز را یاد گرفته باشید، لطفاً انجام دهید. سهم خود را با دیگر طرفداران Fusion 360 به اشتراک بگذارید!

دوره های این مدرس:

آموزش Fusion 360 را در 30 روز برای مبتدیان کامل یاد بگیرید! (2019)

Learn Fusion 360 in 30 Days for Complete Beginners! (2019)

آیا آماده ساخت اولین مدل سه بعدی خود در سال 2019 با Autodesk Fusion 360 هستید؟ این دوره عالی برای شروع است. این دوره برای بیگی طراحی شده است. .."


آموزش Fusion 360: تمبر پرینت سه بعدی سفارشی خود را ایجاد کنید

Fusion 360: Create Your Custom 3D Printed Stamp

"یادگیری Fusion 360 یک گام مهم در ایجاد طرح های منحصر به فرد خود است که می توانید آنها را به صورت سه بعدی چاپ کنید. با این مهارت جدید، می توانید مشتری ایجاد کنید. .."


آموزش Fusion 360: طراحی برش کوکی های سفارشی

Fusion 360: Designing Custom Cookie Cutters

Fusion 360 یک بسته مدلسازی سه بعدی بصری است که در آن می توانید طرح های منحصر به فرد خود را برای چاپ سه بعدی ایجاد کنید. در پایان این دوره، می‌دانید که چگونه بسازید. ..


آموزش Fusion 360 را در 30 روز برای مبتدیان کامل یاد بگیرید! (قسمت 2 از 3)

Learn Fusion 360 in 30 days for Complete Beginners! (Part 2 of 3)

آیا آماده هستید اولین مدل سه بعدی خود را در سال 2019 با Autodesk Fusion 360 بسازید؟ این دوره عالی برای شروع است. این دوره برای بیگی طراحی شده است. ..