Joel Ademola

توسعه دهنده نرم افزار

سلام، من یک توسعه دهنده نرم افزار نوآور جوان هستم. من حدود 4 سال است که در دنیای توسعه نرم افزار هستم، علاقه زیادی به برنامه نویسی و ساخت چیزهای زیبا دارم. من از کار با فناوری ها و راه حل های جدید و در اوقات فراغت خود از خواندن، بازی کردن و گذراندن وقت با دوستان لذت می برم.

دوره های این مدرس:

آموزش بازی 101: بازی رولت ساده پایتون

Game 101: Python Simple Roulette Game

"در این کلاس، شما از مهارت های پایتون خود برای شبیه سازی یک بازی رولت بدون اتکا به هیچ کتابخانه خارجی استفاده خواهید کرد. کلاس هایی ایجاد خواهید کرد..."


آموزش بازی 101: ایجاد یک بازی TIC-TAC-TOE با رابط کاربری گرافیکی پایتون

Game 101: creating a TIC-TAC-TOE game with Python GUI

"آیا آماده یادگیری رابط کاربری گرافیکی پایتون برای ایجاد بازی خود هستید؟ این دوره به شما می آموزد که چگونه از یک Tkinter GUI محبوب پایتون برای ساخت یک بازی TIC-TAC-TOE استفاده کنید. در این. .."


آموزش تبدیل PDF به کتاب صوتی با پایتون

Convert PDF to Audiobook with Python

"در این دوره شما یاد خواهید گرفت که چگونه با کتابخانه های پایتون، ماژول ها در تبدیل کار کنید متن به صدا PDF به صدا در این کلاس یاد خواهید گرفت که چگونه از: -بسته .."


آموزش شبیه سازی یک بازی رولت در پایتون با استفاده از کلاس ها

Simulating a Roulette Game in Python Using Classes

در این کلاس، شما از مهارت های پایتون خود برای شبیه سازی رولت شکایت خواهید کرد. بدون استفاده از هیچ کتابخانه ای، کلاس ها و توابعی را ایجاد خواهید کرد. ..


آموزش ایجاد یک بازی TIC-TAC-TOE با پایتون با استفاده از Tkinter GUI

Creating a TIC-TAC-TOE game with Python using Tkinter GUI

"آیا برای ساختن بازی خود آماده اید Python GUI را یاد بگیرید؟ در این دوره آموزشی یاد خواهید گرفت که چگونه از یک Python GUI Tkinter برای ساخت یک بازی TIC-TAC-TOE استفاده کنید. I. .."


آموزش کار (یادگیری) با پروژه ها در پایتون

Working (learning) with Projects in Python

ایجاد پروژه در پایتون آیا برای یادگیری پایتون و ایجاد پروژه های خود آماده هستید؟ در این دوره ما قصد داریم سه پروژه مختلف را با استفاده از yo ایجاد کنیم. ..