Dawna Mae

نقاش و تصویرگر - Fil/French Arist

من یک آبرنگ/تصویرگر خودآموخته و معلم ESL هستم. یک فرانسوی فیلیپینی که در 4 سال گذشته به دور دنیا سفر کرده و زیباترین مناظر را نقاشی می کند که در قلب من اثری به جا می گذارد!

به عنوان یک کودک، من همیشه آرزوی کاوش در جهان را داشتم. اکنون، به عنوان یک هنرمند، آن را کاملاً متفاوت می بینم و آن را زیباتر می دانم. به عنوان هنرمند فیلیپینی-فرانسوی، احساس افتخار می کنم که هر دو منظره غربی شرقی را نقاشی می کنم. من دوست دارم فکر کنم که هنر من دو دنیای متفاوت را متحد می کند. .

هنر فقط آزادی بیان نیست، بلکه می تواند ارائه زیبایی با هدف باشد.

شما می توانید نقاشی کنید - به من اعتماد کنید

با این گفته، در آن سفرها به خودم یاد دادم که نقاشی بکشم. سفر با کودک و منابع محدود، آسان نبود. مواد من با دقت انتخاب شده و محدود بود. تقریباً همه جا را با هر چیزی که در دستانم در دسترس است نقاشی کرده ام. من هنگام انتظار برای اتوبوس در هانوی، در فرودگاه ها و/یا مرزهای کامبوج یا تایلند طراحی کردم. اولین طرحم را هم در فیلیپین انجام دادم. اولین نقاشی طبیعت بی جان من در فرانسه. اولین پرتره سفارشی من در اسپانیا... و غیره. اینکه چگونه در طول آن سفرها با یک نوزاد تمام آن نقاشی ها را انجام دادم تقریباً یک معجزه بود!

خب، چه چیزی به شما مربوط می شود؟ نکته این است که - اگر واقعاً می‌خواهید چیزهایی را رقم بزنید، می‌توانید، اگر واقعاً می‌خواهید نقاشی کردن را یاد بگیرید - می‌توانید :-) سفر من به عنوان یک هنرمند خودآموخته عادی نیست. با این حال، من معتقدم که از طریق این داستان کوچک من - می توانم به شما الهام بخشم که همه شک و تردیدهای خود را مطرح کنید و فقط آن قلم مو را بردارید و شروع به نقاشی کنید :-) هرگز به خود شک نکنید، هر بار که زمین خوردید برخیزید و خواهید بود. راه خود را به اولین شاهکار خود! :-) همه حالات خوب و مثبت!

با من وصل شوید! من دوست دارم از شما بشنوم!

، etsy، (برای دانلود نسخه‌های قابل چاپ رایگان مشترک شوید!)

دوره های این مدرس:

آموزش نقاشی با آبرنگ منظره شهری آسان با فانوس - فرآیند گام به گام

Easy Cityscape with Lanterns Watercolour Painting - Step by Step Process

قبل از انجام پروژه چه کاری می توانم انجام دهم؟ من می‌خواهم دانش‌آموزان را تشویق کنم که هنگام نقاشی، یک کپی از مرجع نقاشی را در دست داشته باشند، براش را تمرین کنند. ..


آموزش سفر با آبرنگ: نقاشی بصری منظره سوئیس و ایتالیا - تکنیک شل

Watercolor Travel: Switzerland and Italy Intuitive Landscape Painting - Loose Technique

"این کلاس تمرینی عالی برای شماست تا اعتماد به نفس خود را در نقاشی منظره با آبرنگ از طریق روشی مستقیم و شهودی به دست آورید. خواهی کرد. .."


آموزش نقاشی فضایی شهر مادرید در آبرنگ - تکنیک مدرن و ساده

Atmospheric Cityscape Painting of Madrid in Watercolours - Modern & Straightforward Technique

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها ایجاد کند و حتی خود کلاسی را تدریس کند."


آموزش نقاشی منظره آبرنگ خود به خود و شهودی: نور و سایه اساسی

Spontaneous and Intuitive Watercolour Landscape Painting : Basic Light and Shadow

"آیا تا به حال به یک نقاشی خیره شده اید و تعجب کرده اید که چگونه اینقدر خودجوش، آزاد، شهودی و هیجان انگیز ساخته شده است؟ این کلاس کوتاه ممکن است همان چیزی باشد که شما به دنبال آن هستید. .."


آموزش نقاشی آبرنگ رز سفید به سبک شل: کوتاه و سرگرم کننده

White Rose Watercolour Painting in Loose Style: Short and Fun

" این کلاس همه چیز در مورد برداشتن یک قدم کوچک برای رنگ آمیزی گل ها است اما یک قدم بزرگ برای ایجاد اعتماد به نفس و اعتماد بیشتر به غریزه خود! بیایید ص. .."


آموزش نقاشی آبرنگ آسان از میوه ها و سبزیجات - سرگرم کننده و ساده

Easy Loose Watercolor Painting of Fruits and Vegetables - Fun and Simple

یاد بگیرید که چگونه میوه ها و سبزیجات را با آبرنگ آزاد طراحی و رنگ کنید و برای تزئین آشپزخانه خود آویزهای دیواری ایجاد کنید. آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه شگفت زده شوید. ..


آموزش نقاشی های منظره آبرنگ به سبک شل حومه فرانسوی: منحصر به فرد و سرگرم کننده!

Watercolor Landscape Paintings in Loose Style of French Countryside: Unique and Fun!

"یاد بگیرید که چگونه 3 نقاشی منظره را با آبرنگ با استفاده از روش برس کشیدن آزاد و خشک به روشی آسان و منحصر به فرد بکشید! این کلاس به شما کمک می کند کشف و من را کشف کنید. .."


آموزش نقاشی منظره پاییزی - شل، کوتاه و سرگرم کننده

Autumn Landscape Painting - Loose, Short, and Fun

این یک نقاشی منظره آبرنگ ساده در پاییز است که برای مبتدیان و سطح متوسط ​​مناسب است! یک کلاس گام به گام که به شما کمک می‌کند تا خودتان را به دست آورید. ..


آموزش نقاشی‌های آبرنگ منظره شهری بدون طرح به سبک مینیمالیست - سایه‌ها، شکل‌ها و درخشش‌ها

No Sketch Cityscape Watercolor Paintings in Minimalist Style - Shadows , Shapes, and Sparkles

"Bonjour! Hola! به کلاس من خوش آمدید! کمتر و بیشتر --- سبک خود را به ساده ترین و موثرترین راه رنگ آمیزی کنید! دیگر کاری ندارید که نقاشی خود را پیچیده کنید! بله، شما ...."


آموزش رز سفید شماره 2 نقاشی آبرنگ به سبک شل

White Rose #2 Watercolour Painting in Loose Style

این کلاس همه چیز در مورد نقاشی گل رز سفید به سبک شل و ساده کردن موضوعات است. همچنین به دانش‌آموزان کمک می‌کند که به‌طور شهودی‌تر نقاشی کنند و یاد بگیرند که درست کار کنند. ..


آموزش نقاشی های زیبای پرنده به سبک شل - سرگرم کننده و آسان

Cute Bird Paintings in Loose Style - Fun and Easy

اگر عاشق پرندگان هستید و دوست دارید آنها را به سبکی آزاد نقاشی کنید اما در مورد آن مردد هستید، این کلاس برای شما مناسب است. این کلاس به شما یک روش مستقیم و ساده را نشان می دهد. ..


آموزش نقاشی های منظره آبرنگی سرگرم کننده و بی باک به سبک آزاد

Fun and Fearless Watercolor Landscape Paintings in loose style

"در این کلاس شما یاد خواهید گرفت که چگونه 5 منظره مه آلود زیبا از کوه های آلپ را نقاشی کنید. یک پروژه عالی برای اعتماد به نفس بیشتر با "تکنیک آبرنگ شل. شما اراده کنید. .."