Ben Schlatter

ریتم همه جا هست

سلام، من بن شلاتر هستم، یک موسیقیدان حرفه ای که در منطقه مترو دیترویت زندگی و کار می کند. من درام ست، استیل درام، پیانو و ویبرافون را در گروه ها و موقعیت های مختلف می نوازم. این بخشی از پخش موسیقی است که من واقعاً آن را دوست دارم. به طور مداوم با افراد مختلف در مکان های مختلف در تماس است. پس از بیش از 20 سال نوازندگی و تدریس، راه هایی را برای راهنمایی هر کسی در مسیر تبدیل شدن به یک نوازنده بهتر ایجاد کرده ام.

وقتی درگیر کاری موسیقی نیستم، از آشپزی با همسرم، سفر، گربه‌ها، صحبت با دوستان و خانواده، دوچرخه‌سواری، طبیعت، تاریخ، علم و به طور کلی یادگیری لذت می‌برم.

دوره های این مدرس:

آموزش نحوه راه اندازی یک درام ست: درام، پایه، سخت افزار و تنظیم درام

How To Setup A Drum Set : Drums, Stands, Hardware, and Drum Tuning

«نحوه راه‌اندازی درام‌ست: درام‌ها، پایه‌ها، سخت‌افزار، و تنظیم درام یک راهنمای مبتدی برای بخش‌های درام‌ست و نحوه مونتاژ و تنظیم آن‌ها است. آیا...»


آموزش یک راهنمای عمیق و آسان برای پخش درام ست - درس ابتدایی نقطه 2، همراه با ویدیوهای بیت پخش کنید

An Easy In-Depth Guide To Playing The Drum Set - Beginning Lesson Pt 2, w/Play Along Beat Videos

با این بخش دوم از درس ابتدایی درام، به یادگیری عناصر اصلی نواختن ضرب در مجموعه درام ادامه دهید. این بر اساس قسمت اول است (پیوند ...


آموزش یک راهنمای عمیق و آسان برای نواختن درام ست - درس ابتدایی نقطه 1، همراه با ویدیوهای بیت پخش کنید

An Easy In-Depth Guide to Playing the Drum Set - Beginning Lesson Pt 1, w/Play Along Beat Videos

"این کلاس درام ست مبتدی که می توانید آن را دنبال کنید، شامل درس ها، نکات و ابزارهایی است که شما را آماده می کند تا ضربات درام را اجرا کنید، با افراد دیگر بازی کنید، و آلو بنوازید."