Aga Kobylinska

طراح الگوی سطح

سلام! نام من آگا است (این مخفف نام کامل من است که Agnieszka است، اما فکر می کنم تلفظ برای بسیاری از شما سخت باشد!). من یک طراح الگوی سطح مستقر در ورشو، لهستان هستم.

ماجراجویی من با طراحی الگو چند سال پیش با دوره های Make It in Design آغاز شده است. من طراحی الگوها را بسیار دوست داشتم، به طوری که کار خود را در تبلیغات ترک کردم تا کاملاً روی این حرفه جدید تمرکز کنم. از آن زمان، من دائماً در حال یادگیری مهارت های جدید، نقاشی و طراحی الگوهای پارچه و سایر کالاها هستم. من با تولید کنندگان پارچه و صاحبان برندها کار کرده ام تا طرح های جدید و زیبا را به دنیا بیاورم. هیچ چیز بهتر از این نیست که ببینید کار شما هر روز به دیگران خدمت می کند!

من واقعاً در مورد یادگیری وسواس دارم. ممکن است احمقانه به نظر برسد اما من با مدرک در سه دانشکده - روانشناسی، زبان فرانسه و مطالعات آمریکای لاتین فارغ التحصیل شدم (خدا را شکر آموزش عالی در لهستان رایگان است)! سپس به مدت 4 سال در زمینه تبلیغات مشغول به کار شدم و در این بین در کلاس های مختلف طراحی شرکت کردم. بنابراین همانطور که می توانید تصور کنید، Skillshare فقط یک مکان عالی برای من است زیرا می توانم مهارت های بی پایانی را در اوقات فراغتم یاد بگیرم! امیدوارم بتوانم حداقل یک صفحه کوچک به این با کلاس هایم اضافه کنم :)

اگر می‌خواهید از طریق رسانه‌های اجتماعی با من ارتباط برقرار کنید، این لینک‌ها هستند:

دوره های این مدرس:

آموزش (در) کتاب نمونه کارها خود را طراحی کنید

(In) Design Your Portfolio Book

آیا می دانید که Adobe InDesign بهترین برنامه برای انواع پروژه های چند صفحه ای است؟ به نظر می رسد که فقط برای آن ایجاد شده است! و نمونه کارها، در صورت نیاز. ..


آموزش با استفاده از عکس ها به عنوان ماکت، الگوهای خود را زنده کنید

Bring Your Patterns to Life Using Photos as Mockups

هدف این کلاس طراحان الگوی سطح و سایر هنرمندانی است که آثار هنری خود را ایجاد می کنند تا بعداً روی محصولات ظاهر شوند. من به شما آموزش خواهم داد. ..


آموزش به عنوان یک هنرمند پیشرفت کنید: چگونه با اطمینان مجوز کار خود را دریافت کنید

Thrive As An Artist: How To Confidently License Your Work

" احتمالاً شنیده اید که صدور مجوز فرصتی عالی برای هنرمندان است تا از طریق کار خود امرار معاش کنند. با این حال ممکن است در نگاه اول پیچیده به نظر برسد. شرایط. .."


آموزش ایجاد الگوهای تکراری در فتوشاپ با حداکثر کنترل (و حداقل ریاضی!)

Create Repeat Patterns in Photoshop With A Maximum Control (and Minimum of Maths!)

"این کلاس برای همه شمایی است که می خواهید یا/و نیاز به ایجاد الگوها در فتوشاپ دارید. این بهترین نرم افزار برای استفاده در صورتی است که می خواهید از نقاشی خود الگو بسازید. ..."


آموزش با حداقل تلاش، تصاویر خود را در رسانه های اجتماعی مختلف قرار دهید

Fit Your PIctures to Various Social Media with Minimum Effort

آیا اغلب تصاویر خود را برای رسانه های اجتماعی مختلف و/یا برای وبلاگ خود در فتوشاپ آماده می کنید؟ به این کلاس کوتاه 19 دقیقه ای در مورد بهینه سازی فرآیند resi بپیوندید. ..