Cara Ord

تصویرگر و طراح گرافیک

اسم من کارا است و من یک طراح گرافیک و تصویرگر حرفه ای با 6 سال سابقه هستم، در حال حاضر برای Wiggles در تمام پروژه های آنها از انیمیشن گرفته تا کتاب های کودکان کار می کنم. من در کاری که انجام می دهم بسیار پرشور هستم و دوست دارم این اشتیاق را با دیگران به اشتراک بگذارم.

از دیگر عشق‌های من می‌توان به اسکیت روی یخ (من یک مجری حرفه‌ای هم هستم)، سگ‌ها، طبیعت و غوطه‌ور شدن با یک کتاب خوب در یک روز بارانی اشاره کرد.

من برای این فرصت بسیار هیجان زده هستم تا دانش خود را با همه شما به اشتراک بگذارم و همچنین یاد بگیرم. امیدوارم بتوانم منبع مفیدی برای شما باشم و در صورت نیاز به کمک در مورد هر چیزی که من ارائه می‌دهم، اینجا هستم.

دوره های این مدرس:

آموزش تقلید تا تسلط: ترسیم پرتره از مرجع

Mimicry to Mastery: Drawing Portraits from Reference

این کلاس شما را با اصول تصویرسازی از مرجع آشنا می کند. به شما کمک می کند تا مهارت های چشم و دست خود را در ایجاد شباهت در تصاویر خود بهبود بخشید. ..


آموزش 30 روز، 30 راه برای پر کردن دفترچه طراحی

30 days, 30 ways to fill your sketchbook

"طراحی هر روز بهترین راه برای رشد به عنوان یک هنرمند است. به قول معروف تمرین، تمرین، تمرین. با این حال یک کتاب طراحی جدید می تواند دلهره آور باشد و اغلب ...."


آموزش ایجاد یک کتاب الکترونیکی

Creating an eBook

این کلاس شما را گام به گام در فرآیند ایجاد یک کتاب الکترونیکی یا محرک محصول رایگان برای مشتریان خود راهنمایی می کند. اگر شما هم بخواهید این کلاس عالی است. ..


آموزش ایجاد یک نمونه کار که شما را استخدام می کند

Creating a Portfolio That Gets you Hired

این که آیا شما به عنوان یک طراح، هنرمند، تصویرگر یا هر نوع خلاقیتی کار می کنید، نمونه کارها یک قطعه ضروری از کیت ابزار شما است. این به شما کمک می کند تا مشخص کنید که چه کسی هستید. ..


آموزش طراحی و تصویرسازی دسته گل آبرنگ

Designing and Illustrating a Watercolour Bouquet

"به این کلاس بپیوندید تا تصاویر زیبای آبرنگی با گل بسازید. یاد بگیرید چگونه آثار هنری گل خود را بسازید و یک دسته گل طراحی کنید. کلاس ها را دنبال کنید..."


آموزش یافتن سبک خود: هنری بسازید که منحصر به فرد شما باشد

Finding your style: Make art that is uniquely yours

"یکی از متداول ترین سوالاتی که در سراسر دنیای هنر می بینم این است که چگونه سبک خود را پیدا کردید؟ یا من کاملاً سبک خود را نمی دانم. این چیزی است که باعث شد ..."


آموزش چگونه یک چهره بکشیم

How to draw a Face

"در این کلاس ما گام به گام نحوه ترسیم چهره را بررسی خواهیم کرد. از اندازه گیری و آناتومی گرفته تا کاوش در هر ویژگی صورت و از جمله نکات و سه نکته. ..."


آموزش گرم کردن - تمرین هایی که به شما کمک می کند بهترین هنر خود را خلق کنید

Warming up - Exercises to Help you Create your Best Art

این کلاس برای کمک به شما در ایجاد آرامش در کارهای هنری طراحی شده است و به شما کمک می کند هر بار بهترین هنر خود را تولید کنید. تمرینات نشان داده شده در این مجموعه فعال خواهد شد. ..