Simran Sahni

خوشنویسی و حروف دستی

سلام و خوش آمدید! من سیمران هستم، یک هنرمند خوشنویسی از دهلی، هند.

و، خالق و طراح - یک استودیوی طراحی و خوشنویسی هستم.

من نقاشی دیواری می کشم و خوشنویسی آموزش می دهم.

از 15 سالگی با خوشنویسی آشنا شدم. برای من به عنوان یک استراحت مراقبه و آرامش بخش از مطالعه شروع شد و از آن زمان تاکنون با من باقی مانده است.


پس از یک مدرک مهندسی و سه سال طراحی UI-UX، به این هنر بازگشته‌ام و می‌خواهم آن را با همه کسانی که می‌توانند از آن بهره‌مند شوند به اشتراک بگذارم.


وقتی سه سال از کارم به عنوان طراح UI-UX Sr. می‌گذرد، به شدت می‌خواستم بیرون بروم. من نمی‌خواستم شغلم را عوض کنم، اما نمی‌توانستم آن را ترک کنم، زیرا مانند همه، قبض‌هایی برای پرداخت داشتم.

دوستی از من پرسید که زندگی همه چیز در مورد ایجاد گزینه هاست. چه گزینه هایی برای خود ایجاد کرده اید؟ این مرا به فکر واداشت و به فکر آموزش خوشنویسی افتادم تا بفهمم آیا فرصتی برای آن وجود دارد یا نه.

من یک دوره 6 ماهه به خود اختصاص دادم که در آن کارگاه‌های خوشنویسی برگزار کنم تا ببینم آیا می‌توانم در حین ادامه کار درآمد کافی برای پرداخت هزینه‌های روزانه‌ام داشته باشم.

خوشبختانه این اتفاق افتاد و من توانستم وقت خود را در The Calligraphy Raven بگذارم. من تا به امروز به بیش از 1500 دانش آموز آموزش داده ام و تدریس روحیه ام را بالا می برد. بنابراین، شما را در کلاس می بینیم!

جدای از آن، من ویدیوهای خوشنویسی مفیدی را نیز می سازم. همچنین می‌توانید در خبرنامه Blog-The Calligraphy Raven من ثبت‌نام کنید تا هر ماه نکات و ترفندهای خوشنویسی را دریافت کنید.

P.S. اگر علاقه مند به دریافت منابع یادگیری خوشنویسی و برگه های تمرینی بیشتر هستید، می توانید به من مراجعه کنید.

دوره های این مدرس:

آموزش راهنمای مبتدیان برای خوشنویسی و حروف دستی با قلم معمولی

Beginner’s Guide to Calligraphy and Hand Lettering with a Regular Pen

اصول اولیه خوشنویسی مصنوعی را بیاموزید - اولین قدم در نقشه راه برای یادگیری خوشنویسی و حروف دستی. در پایان، شما می توانید با اطمینان ایجاد کنید. ..