Angèle Kamp

هنرمند و طراح گرافیک

من آنجل هستم، یک طراح گرافیک هنرمند از هلند و خلق هنر یکی از بزرگترین علایق من در زندگی است. من عاشق خلق کردن، هنر آبرنگ، تصویرسازی و دست نوشته‌ها هستم. طرح های من از طبیعت و گیاه شناسی الهام گرفته شده است و سبک من زنانه و ظریف با پالت رنگی ملایم و خنثی است.

کلاس های هنری Bloom Creatives

آیا می خواهید خلاق باشید؟ Bloom Creatives یک عضویت برای مبتدیانی است که می خواهند به تمام دوره های خلاقانه ما دسترسی داشته باشند. اصول اولیه طراحی و آبرنگ را بیاموزید و با صفحات رنگ آمیزی ما خلاق شوید. و به عنوان یک امتیاز اضافی، حتی می توانید یاد بگیرید که چگونه هنر خود را دیجیتالی کنید.


بیایید وصل شویم

دوره های این مدرس:

آموزش Illustrator برای iPad. اشکال، تصاویر گل و حروف ایجاد کنید

Illustrator for the iPad. Create shapes, floral illustrations & lettering

"اگر شما کاملاً با iPad illustrator جدید هستید، این کلاس برای شما مناسب است.  اگر با Illustrator برای دسکتاپ آشنا هستید، به این برنامه عادت خواهید کرد. ..."


آموزش در Procreate یک گل شقایق را در iPad بکشید و سایه بزنید

Draw & shade an Anemone flower on the iPad in Procreate

بیایید یک گل شقایق را در iPad در Procreate بکشیم و سایه بزنیم. در این کلاس، ما از یک Ipad، یک مداد اپل و برنامه Procreate استفاده خواهیم کرد. ..


آموزش ایجاد یک حرفه خلاق برای هنرمندان و طراحان

Build a creative career for artists & designers

"این کلاس برای هنرمندان و طراحانی است که می‌خواهند بیاموزند چگونه شغلی خلاقانه بسازند. ما به موضوعاتی مانند نحوه سازماندهی کسب و کارتان، نحوه پیدا کردن... می‌پردازیم."


آموزش کلاس آبرنگ شکوفه بهار

Spring Blossom watercolor class

"یاد بگیرید چگونه شکوفه بهار را با آبرنگ های صورتی زیبا رنگ کنید. من دقیقاً به شما نشان خواهم داد که از چه موادی استفاده کنید، چگونه طرحی را روی آبرنگ خود ایجاد کنید. . .."


آموزش آثار هنری خود را در Photoshop و Illustrator دیجیتالی کنید

Digitize your artwork in Photoshop & Illustrator

"برای اینکه بتوانید با آثار هنری خود محصولات گرافیکی و دیجیتالی ایجاد کنید، ابتدا باید آن را دیجیتالی کنید و این دقیقاً همان چیزی است که من در این کلاس به شما آموزش خواهم داد. . . ."


آموزش بیایید یک گل آبرنگ صورتی ساده رنگ کنیم

Let's paint a simple pink watercolor flower

در این کلاس یاد می گیریم که چگونه یک گل آبرنگ ساده را با برگ نقاشی کنیم. من دقیقاً به شما نشان خواهم داد که از چه موادی استفاده کنید، چگونه یک طرح سریع ایجاد کنید. ..


آموزش iPad Procreate Basics برای مبتدیان

iPad Procreate Basics for beginners

این کلاس برای مبتدیانی که می‌خواهند اصول Procreate را بیاموزند عالی است. ما از برنامه Procreate استفاده خواهیم کرد که در فروشگاه App موجود است. در این. ..


آموزش محصولات دیجیتال را در بازارهایی مانند Etsy و Creative Market بفروشید

Sell digital products on marketplaces like Etsy & Creative Market

این کلاس برای هنرمندان و طراحانی است که می‌خواهند یاد بگیرند چگونه هنر خود را به عنوان محصولات دیجیتال در بازارهایی مانند Etsy Creative Market بفروشند. هر درس ..