Cheryl Chan

طراح برند/یوتیوبر

من یک استودیوی طراحی به نام را اداره می کنم و چشم انداز نهایی من الهام بخشیدن به زندگی آگاهانه و خلاقانه است. من واقعاً معتقدم که وقتی احساس می کنیم که با زندگی و هدف تجاری خود هماهنگی کامل داریم، کامل ترین فصل های داستان هایمان را می نویسیم. به همین دلیل است که من اینجا هستم تا به کارآفرینان کمک کنم عمدی ترین داستان های برند خود را با وضوح و اطمینان از طریق طراحی برند و وب سایت، آموزش در YouTube و سایر منابع مفید بیان کنند.

اما واقعاً من کی هستم؟

من یک دختر کانادایی هستم، در ونکوور به دنیا آمدم و بزرگ شدم، اما تصمیم گرفتم شغل دلپذیر مدیریت برند خود را رها کنم تا رویایی بزرگتر را در آمستردام دنبال کنم. من و شوهرم همه چیز را از اولین آپارتمانمان با هم فروختیم، 5 چمدان بسته بندی کردیم و هرگز به عقب نگاه نکردیم. اکنون یک استودیوی طراحی برند را از خانه‌ام در امتداد کانال‌های آمستردام راه‌اندازی می‌کنم و استروپ وافل می‌خورم که کارامل در کنار دهانم می‌چکد در حالی که مارک‌های عمدی برای زنان الهام‌بخش در سراسر جهان طراحی می‌کنم.

من عاشق چند غذای کره ای خوب، لاته جو دوسر کاپ ماچا، و سفر در سراسر اروپا با الهام گرفتن از پیچیدگی ها و رنگ های دنیای قدیم هستم. اوه- و آیا گفتم یکشنبه ها را دوست دارم؟ دنج، آرام و آرام، اساساً یک روز برای صبحانه و بدون تعهدات دیگر... چه چیزی برای دوست نداشتن وجود دارد؟

کجا من را پیدا کنم

|| اینستاگرام ||

من هنوز آن احساس را به یاد دارم که اولین باری که شخصی چیزی را از فروشگاه Etsy من که قالب‌های Canva را می‌فروشد خریدم، داشتم. صدای Cha-Ching را از اپلیکیشن فروشگاه Etsy دریافت می‌کنید و ترکیبی از هیجان، امید و فرصت بود. برای اولین بار متوجه شدم که واقعا می توانم درآمدم را متنوع کنم و کسب و کاری طراحی کنم که با من و سبک زندگی من کار کند. از آن زمان، من نکاتی باورنکردنی برای راه اندازی یک فروشگاه تجارت الکترونیکی موفق را یاد گرفتم، بنابراین می‌خواهم آنها را با شما به اشتراک بگذارم! نقشه راه کامل برای برنامه ریزی، طراحی، فهرست بندی، برندسازی و فروش قالب های Canva در Etsy:

چه چیزی را کشف خواهیم کرد؟

  • چگونه اولین محصول خود را برای گسترش تجارت آنلاین خود انتخاب کنید
  • عمداً محصول خود را با برگه مشخصات محصول من برنامه ریزی کنید
  • نکات من برای طراحی قالب های Canva که به صورت غیرفعال می فروشند
  • ایجاد یک لیست برنده Etsy: از مدل های زیبای محصول تا SEO 101
  • ایجاد یک تجربه مشتری با نام تجاری متمایز که مشتریان را در آینده نگه می دارد

در پایان این کلاس، با یک جریان درآمد غیرفعال جدید برای کسب و کار آنلاین خود کنار خواهید رفت.

پروژه کلاس ما

در کلاس شما یک PDF پر از منابع مفید و همچنین دسترسی به برگه مشخصات محصول شما موجود است. در طول درس ها، ما این برگه مشخصات محصول را با هم تکمیل می کنیم تا عمداً محصول دیجیتال بعدی شما را برنامه ریزی و استراتژی کنیم. تا پایان کلاس، برگه مشخصات کامل محصول خود و/یا یک اسکرین شات از فروشگاه راه اندازی شده Etsy خود را به اشتراک بگذارید. ما نمی توانیم منتظر باشیم تا فروشگاه الگوی Etsy شما را به صورت زنده ببینیم!

آیا این کلاس برای من است؟

این کلاس برای طراحان گرافیکی ایجاد شده است که می خواهند درآمد خود را متنوع کنند و به آنها امکان می دهد طرح های خود را با مخاطبان بیشتری به اشتراک بگذارند. با این حال، هر کسی که حتی کمی تمرین طراحی گرافیکی داشته باشد، می تواند یک فروشگاه Etsy Template Canva باز کند! اگر می‌خواهید با استفاده از Canva مهارت‌های طراحی خود را تقویت کنید، حتماً کلاس SkillShare دیگر من را بررسی کنید، Canva Basics: Creative Business خود را راه‌اندازی کنید و به سرعت در راه ایجاد اولین محصول دیجیتال خود خواهید بود

شما آماده اید تا در نهایت کسب و کار خلاقانه خود را راه اندازی کنید، اما ظاهر شدن با اطمینان و منسجم در فضای آنلاین می تواند در طراحی برای خودتان چالش برانگیز باشد. در این کلاس، تمام اصول اولیه برندسازی و طراحی روی Canva را بیاموزید و کسب و کار خود را با گرافیک های حرفه ای و منحصر به فرد که با سبک منحصر به فرد شما مطابقت دارد راه اندازی کنید. به من اعتماد کنید - برای تکمیل این کلاس به هیچ پیش زمینه طراحی نیاز ندارید!

چه چیزی را کشف خواهیم کرد؟

  • اهمیت نام تجاری و سوالات کلیدی که باید از خود بپرسید تا برندی را ایجاد کنید که نشان دهنده شخصیت شما باشد را درک کنید
  • رازهای من برای تهیه عکس استوک، فونت های سفارشی و گرافیک برای برند شما
  • چگونه برای طرح های منحصر به فرد خود الهام بگیرید
  • همه ترفندهای راهنمایی حرفه ای من برای طراحی آسان روی Canva
  • روند من برای طراحی گرافیک های تجاری حرفه ای مانند کارت ویزیت، امضاهای ایمیل، فاکتورها، پست های اینستاگرام، کتاب های کار بیشتر!

پروژه کلاس ما

من الگوهای Canva از پیش طراحی شده را آماده کرده ام تا نقطه شروعی عالی برای هر گرافیک تجاری که با هم طراحی خواهیم کرد به شما ارائه کنم. در طول هر درس، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه هر یک از اینها را برای برند و تجارت منحصر به فرد خود سفارشی کنیم. در پایان کلاس، تمام گرافیک های مارک دار خود را برای راه اندازی کسب و کار خود آماده خواهید کرد!

آیا این کلاس برای من است؟

بله! این کلاس با در نظر گرفتن کارآفرینان جدید ایجاد شده است، اما همه استقبال می کنند. برای تکمیل این کلاس نیازی به داشتن پیشینه ای در طراحی یا برندسازی ندارید. تنها ابزاری که نیاز دارید یک کامپیوتر، Canva (رایگان یا حرفه ای) و فضای باز برای یادگیری و خلاقیت است!

دوره های این مدرس:

آموزش کسب و کار خود را رمانتیک کنید: ایجاد محتوای ویدیویی با Canva

Romanticize Your Business: Video Content Creation with Canva

نمی توان انکار کرد که تولید محتوای ویدیویی به ابزار بازاریابی قدرتمندی برای کارآفرینان، صاحبان مشاغل کوچک و فریلنسرها تبدیل شده است تا مخاطبان خود را رشد دهند.


آموزش Client HQ: مدیریت پروژه مشتری را با مفهوم ساده کنید

Client HQ: Streamline Client Project Management with Notion

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها را ایجاد کند و حتی خود یک کلاس تدریس کند."


آموزش دفتر مرکزی ایجاد دوره: مفهومی برای سازندگان دوره

Course Creation HQ: Notion for Course Creators

"ایجاد یک دوره آنلاین می تواند یک عمل شعبده بازی بزرگ باشد! از طوفان فکری گرفته تا تحقیق، نوشتن فیلمنامه، فیلمبرداری، راه اندازی، ردیابی، و هر چیزی که وجود دارد...."


آموزش فروشگاه قالب Etsy: درآمد خود را با قالب های Canva متنوع کنید

Etsy Template Shop: Diversify Your Income with Canva Templates

"من هنوز آن احساس را به یاد دارم که اولین باری که کسی چیزی از فروشگاه Etsy من که قالب های Canva را می فروشد خریدم، داشتم. شما صدای Cha-Ching را از Ets دریافت می کنید."


آموزش اصول Canva: کسب و کار خلاق خود را راه اندازی کنید

Canva Basics: Launch Your Creative Business

شما آماده اید تا در نهایت کسب و کار خلاقانه خود را راه اندازی کنید، اما ظاهر شدن با اطمینان و منسجم در فضای آنلاین می تواند در طراحی چالش برانگیز باشد. ..