Mind Favor

MindFavor به آموزش مهارت هایی اختصاص داده شده است که به شما کمک می کند در قرن بیست و یکم شکوفا شوید و موفق شوید. بیشتر اطلاعاتی که در سیستم آموزشی فعلی تدریس می‌شود، قدیمی و بی‌ربط به زندگی روزمره است. ماموریت ما این است که شما را با اطلاعات صحیح توانمند کنیم تا به شما کمک کند بهترین زندگی خود را داشته باشید.

و اگر می‌خواهید با 2 ماه رایگان Skillshare Premium شروع کنید، از این پیوند برای استفاده از این پیشنهاد هم اکنون استفاده کنید:

دوره های این مدرس:

آموزش راهنمای کامل iMovie 2020

iMovie 2020 The Complete Guide

iMovie Video Editing 2020 | آنچه واقعاً باید بدانید به دوره iMovie ما خوش آمدید. ما بسیار هیجان زده هستیم که شما تصمیم گرفتید به آنجا بروید. در این دوره ما می خواهیم. ..


آموزش مهارت های ارتباطی - با کلمات متقاعد کنید

Communication Skills - Persuade with words

"مهارت های ارتباطی - متقاعد کردن با کلمات ارتباطات بخش بسیار مهمی از یک رهبر موثر و ایجاد روابط مستحکم است. هفت وجود دارد. .."


آموزش ایجاد یک نمایش اسلاید در iMovie | ویرایش در iMovie

Create a slideshow in iMovie | Edit in iMovie

"ایجاد یک نمایش اسلاید در iMovie | ویرایش در iMovie در این دوره آموزشی، نحوه ایجاد یک نمایش اسلاید زیبا با استفاده از iMovie را به شما نشان خواهیم داد. iMovie دمای عالی را ارائه می دهد. .."


آموزش اصول بازاریابی ایمیلی

Email Marketing Basics

"مبانی بازاریابی ایمیلی - در این دوره، ما اصول اولیه را پوشش می‌دهیم و به شما معرفی سطح بالایی در بازاریابی ایمیلی می‌دهیم. اگر در این موضوع تازه کار هستید، حدودا..."


آموزش Microsoft Excel - Master Macros

Microsoft Excel - Master Macros

"به دوره آموزشی Microsoft Excel - Master Macros خوش آمدید. این دوره برای آموزش اصول استفاده از ماکروها در مایکروسافت اکسل طراحی شده است. بسیار مهم است. ..."


آموزش ویرایش پیشرفته Final Cut Pro

Advanced Final Cut Pro Editing

"به دوره Advanced Final Cut Pro Editing خوش آمدید. ما قصد داریم چند نکته جالب و پیشرفته ویرایش ویدیو را پوشش دهیم که می توانید از آنها برای برداشتن پروژه خود از av. .. استفاده کنید."


آموزش 7 فرمول سوپر اکسل | اکسل در مایکروسافت اکسل

7 Super Excel Formulas | Excel at Microsoft Excel

"7 فرمول سوپر اکسل | اکسل در مایکروسافت اکسل این دوره برای آموزش 7 فرمول فوق العاده مایکروسافت اکسل طراحی شده است. این فرمول ها می توانند به شما کمک کنند تا تبدیل شوید. .."