Charlotte Jordan

هنرمند | کارآفرین | معلم


شارلوت جردن یک هنرمند اهل فلوریدا اهل انگلستان و از علاقه مندان به حیوانات است. او در دوره‌های آموزشی خود، طیفی از مهارت‌های هنری را که در طول سال‌ها بهبود بخشیده است و همچنین راه‌هایی برای بازاریابی قطعات شما را آموزش می‌دهد.

کار او سورئال و زیبا را بررسی می کند. حیواناتی که او نقاشی می کند اغلب با سبک منحصر به فرد و درک او از دنیای طبیعی زنده می شوند. گربه سانان یکی از موجودات مورد علاقه او برای نقاشی هستند، اما او دوست دارد آزمایش کند و خودش را به چالش بکشد و به دیگران آموزش دهد و الهام بخشد تا از خلاقیت آنها استفاده کنند.



دوره های این مدرس:

آموزش ایجاد پس زمینه های جالب برای آثار هنری شما

Creating Interesting Backgrounds for Your Artwork

"در این کلاس شما تکنیک های مختلف برای ایجاد پس زمینه های منحصر به فرد را بررسی و آزمایش خواهید کرد. همچنین یاد می گیرید که چگونه پس زمینه مناسب را انتخاب کنید..."


آموزش نحوه رنگ آمیزی فلامینگو با اکریلیک

How to Paint a Flamingo in Acrylics

این کلاس به شما یاد می دهد که چگونه یک فلامینگوی صورتی افسانه ای را در رنگ اکریلیک رنگ کنید. بسیاری از تکنیک هایی که من استفاده می کنم می توانند روی روغن ها نیز اعمال شوند. شما یاد خواهید گرفت که چگونه. ..


آموزش 3 کارت آسان کریسمس مبتدی در اکریلیک

3 Easy Beginner Christmas Cards in Acrylics

"اگر می خواهید یک کارت کریسمس سریع برای یکی از دوستان یا اعضای خانواده درست کنید، پس در اینجا 3 کارت بسیار آسان و سریع برای نقاشی کردن برای تعطیلات وجود دارد. هر کلاس کارت ...."


آموزش نحوه رنگ آمیزی خز واقعی در اکریلیک

How to Paint Realistic Fur in Acrylics

پس از سال‌ها نقاشی حیوانات (مخصوصاً گربه‌ها!) من چند ترفند و تکنیک برای نقاشی خز و موی واقع‌گرایانه برای خزدارم انتخاب کردم. ..


آموزش نقاشی یک گاو دریایی با اکریلیک | نقاشی حیوانات اکریلیک برای نقاشان متوسط

Paint a Manatee Illustration in Acrylics | Acrylic Animal Painting for Intermediate Painters

در این کلاس، من شما را از طریق مراحل ایجاد این تصویر گاو دریایی راهنمایی می کنم. شما یاد خواهید گرفت که چگونه ترکیب، سایه و بافت را در کار خود اعمال کنید. ..


آموزش اصول نقاشی اکریلیک برای مبتدیان

Acrylic Painting Basics for Beginners

این کلاس با اصول و تکنیک های اولیه نقاشی در اکریلیک آشنا می شود. تکنیک‌های ساده‌ای برای ترکیب، سایه‌زنی، شست‌وشو و ته‌نشینی یاد خواهید گرفت. ..


آموزش نحوه رنگ آمیزی رابین در اکریلیک

How to Paint a Robin in Acrylics

"در این کلاس، من به شما نشان خواهم داد که چگونه یک رابین کوچک روی شاخه شکوفه را با اکریلیک نقاشی کردم."


آموزش تئوری رنگ برای هنرمندان: راهنمای مبتدیان

Color Theory for Artists: A Beginners Guide

"این کلاس در مورد رنگ و تمام بخش های کوچک تئوری که با آن همراه است صحبت می کند. اگر تا به حال کمی در مورد رنگ گیج شده اید یا مطمئن نیستید که چیست. .."


آموزش نحوه رنگ آمیزی ببر سفید با اکریلیک

How To Paint A White Tiger in Acrylics

"این کلاس گام به گام به شما نشان می دهد که چگونه یک ببر سفید را نقاشی می کنم. این یک کلاس پیشرفته برای دانش آموزانی است که به دنبال به دست آوردن تکنیک های جدید و توسعه حیوان خود هستند."


آموزش طرح های نشانک فلامینگو جشن را نقاشی کنید| طرح های رنگ آمیزی برای نشانک ها

Paint a Festive Flamingo Bookmark Designs| Paint Designs for Bookmarks

در این کلاس، من به شما نشان می‌دهم که چگونه طرح نشانک فلامینگوی جشن را برای تعطیلات امسال نقاشی کردم. در اینجا می توانید انتظار داشته باشید که چگونه یک فلامی را نقاشی کنید. ..