Jill Gustavis

هر روز، روشن



من از کودکی هنرمند بوده‌ام، اما تنها از زمانی که شروع به کاوش در زمینه حرفه‌ای خود به‌عنوان مدیر هنری و تصویرگر در Lymphedivas کردم، شروع به استفاده از هنر شخصی خودم کردم. به طور جدی. اکنون هیچ چیزی را بیشتر از خلق کردن و کمک به دیگران برای خلق کردن دوست ندارم!

علاوه بر تدریس در اینجا در Skillshare، من همچنان در Lymphedivas به عنوان مدیر هنری آنها به صورت تمام وقت کار می کنم و به ایجاد تصاویر و عکاسی محصول می پردازم، در Plein مشغول هستم. تظاهرات هوایی در شهرستان برکشایر، ماساچوست، آثار شخصی من را در نمایش‌های منطقه‌ای به فروش می‌رساند و دیدگاه من را در مورد هنر از طریق، فیس‌بوک و . من عاشق پاسخ دادن به سؤالات و کمک به هنرمندان دیگر هستم که در فرآیندهای هنری با دوز متعادلی از فلسفه و عملی فکر کنند!

الهام من

من با همسرم در شهرستان برکشایر، ماساچوست زندگی می کنم و از احاطه شدن در شهر کوچک و زندگی روستایی آرام لذت می برم. من همچنین دو بچه گربه دارم، برادران جکس و فرانکلین، که همیشه بخشی از اکشن هستند!



دنیای طبیعی بخش بزرگی از الهام من است. من گهگاه ساختمان‌ها و موضوعات دیگر را نقاشی می‌کنم، اما بیشتر از همه مناظر، گیاهان و حیوانات را نقاشی می‌کنم. من حامی بزرگ استفاده از عکس های مرجع شما هستم، بنابراین از کشت باغچه در حیاط خلوت لذت می برم و همیشه دوربینم را آماده دارم!

دوره های این مدرس:

آموزش رنگ روان: مقدمه ای بر شستشوی آبرنگ ترکیبی

Flowing Color: An Introduction to Blended Watercolor Washes

«اگر به ظاهر بی‌دردسر رنگ‌هایی که در شستشوی آبرنگ ترکیب می‌شوند، علاقه دارید، اما احساس می‌کنید که «بی زحمت» بسیار سخت‌تر از آن چیزی است که به نظر می‌رسد، اجازه دهید به شما کمک کنم شستشوهایتان را پاک کنید.


آموزش ارزش تک رنگ: یک آبرنگ را فقط با یک رنگ نقاشی کنید

The Value of Monochrome: Paint a Watercolor Still-Life with Just One Color

عاشق مونوکروم های بداخلاق هستید یا به دنبال کار روی عناصر فنی تمرین آبرنگ خود هستید بدون اینکه با اختلاط رنگ ها حواس شما پرت شود؟ ایجاد مونوک ..


آموزش هنر خود را متحول کنید: استفاده از ماسک‌های Procreate برای امتحان پس‌زمینه‌های خلاقانه

Transform Your Art: Using Procreate Masks to Try-On Creative Backgrounds

"به خود اجازه دهید تا با سبک منحصر به فرد خود، بدون ترس از اینکه ایده های بد هنر شما را خراب می کند، هنر اصلی جسورانه خلق کنید. با استفاده از ترکیبی از تصاویر کوچک، Procreate l. ..."


آموزش یک عادت خلاقانه سالم بسازید: یک کتاب طرح ساده روزمره بسازید

Build a Healthy Creative Habit: Make a Simple Everyday Sketchbook

"یک عادت خلاقانه سالم بسازید: یک کتاب طرح ساده روزمره بسازید، یک تفکیک دقیق از چگونگی و چرایی طراحی، ایجاد و استفاده از یک کتاب طرح سفارشی است. توسط d. .."


آموزش نقاشی مستقیم آبرنگ: ارزش و حجم با اطمینان

Watercolor Direct Painting: Express Value & Volume With Confidence

نقاشی‌های آبرنگ سریع و رسا از زندگی می‌توانند با استفاده از یک تکنیک فرم‌سازی عالی به نام نقاشی مستقیم بسیار قابل دسترس‌تر از آنچه فکر می‌کنید باشند. چه ..


آموزش حل مسئله در کتاب طرح شما

Problem Solving in Your Sketchbook

پذیرش مفاهیم جدید در هنر شما می تواند چالش برانگیز باشد. به هنرمند و کارگردان هنری جیل گوستاویس در پشت صحنه در فرآیند طراحی کتاب شخصی او بپیوندید! در این. ..