Danial Rees

طراح جواهرات + یوتیوبر
دوره های این مدرس:

آموزش توضیحات محصول Etsy که می فروشد را بنویسید

Write Etsy Product Descriptions That Sell

هر آنچه که باید در مورد نوشتن توضیحات محصول عالی برای فروشگاه Etsy خود بدانید تا به شما کمک کند در کسب و کار دست ساز خود فروش بیشتری داشته باشید. توضیحات محصول ..


آموزش چگونه یک آویز قاب نقره ای چکشی بسازیم

How To Make A Hammered Silver Bezel Pendant

"در این آموزش شما فرآیند ساخت آویز نقره چکشی با سنگ ست قاب را یاد خواهید گرفت. این پروژه برای مبتدیان عالی است و موارد زیادی را پوشش می دهد."


آموزش حلقه های سفالی پلیمری مرمری

Marbled Polymer Clay Rings

"نحوه ساخت حلقه های مرمری از خاک رس پلیمری با نرم افزار Fimo. این آموزش خاک رس پلیمری برای مبتدیان مناسب است (بسیار آسان که حتی کودکان شما هم می توانند آن را انجام دهند!). من ساختم. .."


آموزش آویز عقیق، چوب و رزین DIY

Opal, Wood and Resin Pendant DIY

در این کلاس یاد خواهید گرفت که چگونه یک آویز خیره کننده عقیق، چوب و رزین بسازید. این آویزها مانند منظره ای مینیاتوری با شفق قطبی در حال رقصیدن به نظر می رسند. ..


آموزش چگونه یک حلقه نقره چکشی بسازیم

How To Make A Hammered Silver Ring

"با این آموزش برای مبتدیان، نحوه ساخت یک حلقه نقره چکشی را بیاموزید.   این یک پروژه عالی برای یادگیری انواع مهارت های نقره سازی مانند بازپخت کردن است. .."


آموزش یک حلقه چوبی با ابزار ساده بسازید

Make A Wooden Ring With Simple Tools

"نحوه ساخت حلقه های چوبی خمیده با ابزارهای ساده. می خواهم نشان دهم که برای ساختن چوب های نفس گیر به ماشین تراش، مته پرس یا کارگاه گران قیمت نیاز ندارید."


آموزش نحوه قیمت گذاری اقلام دست ساز برای سود

How To Price Handmade Items For Profit

"در این کلاس شما 2 فرمول را یاد خواهید گرفت که به شما کمک می کند اقلام دست ساز خود را برای فروش قیمت گذاری کنید.   اگر تا به حال فکر کرده اید که برای اقلامی که می سازید چه هزینه ای باید دریافت کنید، پس این ...."