Olga Bonitas

عاشق آبرنگ

سلام، نام من اولگا است.
من یک تصویرگر حرفه ای هستم که در رسانه های سنتی و دیجیتال کار می کنم. اما اشتیاق من آبرنگ است.

من دوست دارم آزمایش کنم و چیز جدیدی بیابم (مثلاً آبرنگ، کلاژ و گلدوزی...)، تا انیمیشن های کوچک بسازم و از فرآیندهای خلاقانه خود فیلمبرداری کنم.

در چند سال گذشته، اشتیاق من طراحی بوده است. این یک موضوع کاملاً هیجان انگیز و ذهنی برای من است. دنیای یک فرد خلاق یکبار برای همیشه تغییر می کند وقتی او شروع به ترسیم از زندگی در کتاب های هنری می کند. من چندین کلاس ایجاد کرده ام که به شما کمک می کند اولین کتاب طراحی خود را شروع کنید و به طور منظم نقاشی بکشید.

من خلاقیت و گردش کار خود را در اینستاگرام خود به اشتراک می گذارم

دوره های این مدرس:

آموزش اسرار شستشوی عالی آبرنگ

Secrets of the Perfect Watercolor Washes

"این کلاس در مورد چگونگی ایجاد شستشوی عالی آبرنگ (تک رنگ، گرادیان، چند رنگ، اشکال مختلف...) بدون نقص، مانند حرفه ای ها است. تی..."


آموزش تصویر جادویی خود را ایجاد کنید. اشیاء درخشان و آجرکاری در آبرنگ.

Create your own magic illustration. Luminous Objects and a Brickwork in Watercolor.

این دوره راهنمای گام به گام برای ایجاد یک تصویر جادویی دنج در آبرنگ است. برای تم کریسمس عالی است. نمونه یک کار را به شما نشان می دهم. ..


آموزش تصویر زمستانی: آبرنگ + کاردستی

Winter Illustration: Watercolor+Craft

سلام به کلاس آبرنگ زمستانی من خوش آمدید. غیر معمول و متفاوت از موارد قبلی است. اولاً به این دلیل که آبرنگ و صنایع دستی را با هم ترکیب می کند. دوما. ..


آموزش 5 ایده خلاقانه WOW برای پر کردن کتاب طراحی خود

5 WOW Creative Ideas to Fill Your Sketchbook

"5 ایده WOW را برای نشان دادن زندگی روزمره، رویاها و احساسات خود در کتاب طراحی یک هنرمند کشف کنید. چندین سال است که من دانشگاه خودم را به تصویر می کشم. .."


آموزش خلاقیت را با فرزندان خود جرقه بزنید!

Spark creativity with your kids!

سلام! به کلاس نحوه نقاشی با کودکان خوش آمدید و از آن لذت ببرید. همه با هم برابرند و همه در این فعالیت جایگاهی دارند. این فرآیند از دو pa تشکیل شده است. ..


آموزش طراحی روی کاغذ قهوه ای: تکنیک های اساسی و اعلان های آسان

Sketching on Brown Paper: Basic Techniques and Easy Prompts

" یک مسابقه بین پروژه های کلاس منتشر شده وجود دارد!!! برنده به صورت تصادفی انتخاب می شود و برنده یک سال عضویت رایگان Skillshare می شود. انتشار او cla. .."


آموزش زمان بلوبری. داستان واقعی یک صفحه کتاب اسکچ

Blueberry Time. The True Story of One Sketchbook Page

این کلاس داستان صادقانه ایجاد یک صفحه در کتاب طراحی من را بیان می کند. از ایده تا تصویرسازی تمام شده. با الهام از طبیعت، برداشت هایم را به م. ..


آموزش حیوانات آبرنگ - قسمت 1: تکنیک های اساسی

Watercolor Animals - Part 1: Basic Techniques

آموزش کشیدن حیوانات واقع گرایانه با آبرنگ! سلام دوستان به اولین کلاس از مجموعه طراحی حیوانات با آبرنگ خوش آمدید. ما آنها را در متر رسم می کنیم. ..


آموزش تصاویر زمستانی آبرنگ

Watercolor Winter Illustrations

" من کلاس را با ویدیویی در مورد نحوه ترسیم یک فرشته با بال‌های نقره‌ای به روز کردم. آن را در انتهای لیست خواهید یافت. فرآیند ساده است، بنابراین می‌توانید انجام دهید.»


آموزش روباه های کرکی در آبرنگ

Fluffy Foxes in Watercolor

"به کلاس کرکی و نارنجی در مورد نحوه کشیدن روباه های زیبا با آبرنگ خوش آمدید))) فرآیند واقعا ساده و سرگرم کننده است. 3 مرحله وجود دارد: ایجاد یک پایه در a. .."


آموزش حیوانات آبرنگ - قسمت 2: چگونه چشم ها را بکشیم

Watercolor Animals - Part 2: How to Draw Eyes

"یاد بگیرید که حیوانات واقعی را با آبرنگ بکشید! سلام دوستان، به دوره آموزشی حیوانات در آبرنگ خوش آمدید. این کلاس در مورد نحوه کشیدن چشم است. شاید ...."


آموزش تسلط بر آبرنگ: گام به گام نحوه رنگ آمیزی سفید را بیاموزید

Mastering Watercolor: Learn How to Paint White Step-by-Step

"سلام دوستان، یکی از چالش برانگیزترین چیزها در مورد تسلط بر آبرنگ، نقاشی اجسام سفید است. در این کلاس، ما یک شیرجه عمیق در مورد رنگ سفید انجام خواهیم داد.


آموزش تصاویر آبرنگ پاییزی

Watercolor Autumn Illustrations

"در این دوره ما با استفاده از برگ های پاییزی و آبرنگ، تصاویر زیبا و جالب پاییزی ایجاد خواهیم کرد. اگر آبرنگ دوست دارید یا به تازگی شروع به کشیدن این رنگ کرده اید..."


آموزش پروانه های آبرنگ

Watercolor Butterflies

"معمولاً با دیدن یک پروانه چه کار می کنید؟ در مورد من، من نمی توانم از آنجا رد شوم و قطعاً عکس یا فیلم می گیرم. تابستان گذشته کلکسیونی از پروانه داشتم. ...."


آموزش تسلط بر آبرنگ: نحوه رنگ آمیزی گل و سبزه را گام به گام بیاموزید

Mastering Watercolor: Learn How to Paint Florals & Greenery Step-by-Step

«سلام و خوش آمدید عزیزانم! امروز می آموزیم که چگونه گل های آبرنگ و سبزه های واقعی را نقاشی کنیم. در این کلاس 5 آموزش گام به گام وجود دارد. این است. .."


آموزش دریا را بکشید و تصویر خود را به یک کارتون جالب تبدیل کنید

Draw the Sea and Turn Your Illustration into a Cool Cartoon

"سلام و خوش آمدید! من از شما دعوت می کنم به دوره آموزشی من در مورد چگونگی تبدیل تصاویر آبرنگ خود به یک کارتون باحال بپیوندید. ما رویای دریا را خواهیم دید، دریا را ترسیم خواهیم کرد و ...."


آموزش سبز را در کلاس نقاشی گام به گام با آبرنگ کاوش کنید

Explore Green in a Step-by-step Watercolor Painting Class

" یک بار در خانه ماندم دلم برای جنگل و سرسبزی و هوای تازه و باد تنگ شده بود. تمام طاقچه را با گل درست کردم، به خیال اینکه کوچک من است. .."


آموزش کتاب طراحی پایدار: با کاغذ بازیافتی ایجاد کنید و نحوه طراحی را بیاموزید

Sustainable Sketchbook: Create with Recycled Paper & Learn How to Draw

" یک روز از زباله ها دفترچه ای ساختم. سپس جادو اتفاق افتاد! طرح اول را ساختم، سپس دومی را... و به اینجا می رسیم! من اغلب و به راحتی شروع به کشیدن کردم. .."


آموزش تصاویر پاییز را قطع کنید. آبرنگ

Cut Out Autumn Illustrations. Watercolor

"سلام دوستان بیایید چیزی واقعاً زیبا بسازیم و از فرآیند خلاقانه لذت ببریم. آبرنگ، کاغذ و قیچی خود را آماده کنید. ما پشت جلد پاییزی انتزاعی را نقاشی می کنیم. ..."