Bethany Lindell

نویسنده و هنرمند

هنرمندی که در حال حاضر به عنوان معلم هنر در تگزاس، بتانی کار می‌کند، بر آموزش اصول رنگ و هنر به دانش‌آموزان بی‌تجربه تمرکز می‌کند، در حالی که گاهی اوقات قلم‌اش را در ایده‌های متوسط‌تری فرو می‌برد. او همچنین نویسنده‌ای با تجربه برنامه‌ریزی، طرح‌ریزی و ویرایش رمان‌هایی است، مانند The Girl Gingerbread in the Woods of Winter White و The Hybridian Way.

دوره های این مدرس:

آموزش ترسیم - فرم های اساسی

Learning to Draw - The Basic Forms

"مبتدیان مطلق خوش آمدید! بنابراین می‌خواهید یاد بگیرید که چگونه بیشتر از شکل‌های چوبی طراحی کنید؟ سپس به آموزش طراحی خوش آمدید! ما با ساختن پایه‌های شما شروع می‌کنیم. .."


آموزش یادگیری نقاشی: نسبت افراد

Learning to Draw: The Proportions of People

فیگورها برخی از دشوارترین موضوعاتی هستند که یک هنرمند می تواند در طراحی با آنها برخورد کند. نه تنها شکل ها پیچیده هستند، بلکه بر بیان و نگرش تاثیر می گذارند. ..


آموزش 5 اشتباهی که هنرمندان مبتدی مرتکب می شوند (و نحوه اجتناب از آنها)

5 Mistakes Beginning Artists Make (And How to Avoid Them)

«هر هنرمندی اشتباه می‌کند، اما برخی از آن‌ها قطعاً رایج‌تر از دیگران هستند. امروز می‌خواهیم به پنج اشتباه رایجی که من هنرمندان را دیده‌ام نگاه کنیم، اشتباه‌های جدید...»


آموزش مشارکت رنگ: درک رنگ های مشابه

Color Partnerships: Understanding Analogous Colors

"رنگ ها ابزار قدرتمندی در زرادخانه هنرمندان هستند که می توانند احساسات را برانگیزند، عمق و فاصله را در دو بعدی تقلید کنند و توهم زندگی را به هنر شما بیافزایند."


آموزش نوشتن رمان شما (نه از ابتدا)

Writing Your Novel (Just Not From the Beginning)

نوشتن کتاب سخت است. هیچ راهی برای دور زدن آن وجود ندارد. اما راه‌هایی وجود دارد که برای غلبه بر مانع و مغز نویسنده، نویسندگان جوان یا در حال مبارزه می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. در این. ..