Margarita Bourkova

هنرمند | رویاپرداز | infp


من یک هنرمند آزاد هستم که در بلژیک پرباران مستقر است. من خودآموخته هستم و واقعاً معتقدم هر کسی اگر واقعاً بخواهد می تواند نقاشی کند! من این کانال را ایجاد کردم تا تکنیک‌های طراحی، نکات و ترفندهای شخصی‌ام را به اشتراک بگذارم و از دیگران در سفر خلاقانه‌شان حمایت کنم. دریغ نکنید که اگر سؤالی دارید یا تکنیک خاصی وجود دارد که می خواهید به من آموزش بدهم، تماس بگیرید - من همیشه به بازخورد شما علاقه مند هستم!

قلم‌های توپ یکی از لوازم هنری مورد علاقه من هستند، من واقعاً از استفاده از آنها برای هر چیزی لذت می‌برم: طرح‌های خشن، نقاشی‌های سبک یا حتی تصاویر واقعی فوتوری. پیدا کردن آن‌ها آسان، ارزان هستند و زمانی که به آن دست پیدا کردید، استفاده از آن‌ها واقعا سرگرم‌کننده است. متأسفانه، بیشتر مردم با آنها آشنایی ندارند... به همین دلیل است که من چندین کلاس در مورد استفاده از خودکار برای طراحی و طراحی آموزش می دهم و از سال 2017 عشق به جوهر را گسترش می دهم.

علاقه‌های دیگر من عبارتند از هنر دیجیتال، آبرنگ، اکریلیک... من معتقدم مهم است که هر از گاهی ابزارها را عوض کنیم و تکنیک‌های مختلف را امتحان کنیم -- اینگونه است که ما به عنوان موجودات خلاق رشد می‌کنیم :)

✦ از سفر هنری من حمایت کنید: ، از فروشگاه من بازدید کنید یا برای من بخرید. من عاشق قهوه هستم!

دوره های این مدرس:

آموزش ترسیم چشم های رسا برای مبتدیان

Drawing Expressive Eyes for Beginners

" به این کلاس در مورد طراحی چشم های رسا برای مبتدیان خوش آمدید! دودل کردن چشم ها علاقه من است و دوست دارم نکات مورد علاقه ام را با شما به اشتراک بگذارم. در این. .."


آموزش طراحی تاج گل با جوهر برای مبتدیان - قسمت 2

Drawing Wreaths With Ink For Beginners - Part 2

به قسمت شماره ۲ از مجموعه من درباره طراحی تاج گل با جوهر خوش آمدید! در این کلاس به شما نشان می‌دهم که چگونه با استفاده از جوهر مایع و قلم مو، اکلیل ایجاد می‌کنم. اگر ندارید ..


آموزش هک های هنری برای غلبه بر بلوک خلاق: قدرت سری

Art Hacks To Overcome Creative Block : The Power Of Series

" وقتی با بلوک خلاقانه مبارزه می‌کنم اما همچنان می‌خواهم سازنده باشم، از دستورات طراحی استفاده می‌کنم. انواع مورد علاقه من از اعلان های طراحی آنهایی هستند که شامل S E R I E. .. هستند."


آموزش ترسیم هر چیزی در 10 دقیقه (یا کمتر)

Sketch Anything in 10 Minutes (or less)

"به کلاس من خوش آمدید! امیدوارم برای طراحی آماده باشید :) طراحی بخش بزرگی از زندگی من به عنوان یک هنرمند است. این تنها چیزی است که من به هر کسی که مایل است توصیه می کنم. .."


آموزش قلم توپی: 3 تکنیک برای مبتدیان

Ballpoint Pen : 3 Techniques for Beginners

"اگر هرگز از خودکار برای نقاشی‌های خود استفاده نکرده‌اید، یا در مورد روند کار مطمئن نیستید، این کلاس برای شما مناسب است! من 3 تکنیک ساده را به شما نشان می‌دهم که به شما کمک می‌کند..."


آموزش ایجاد یک تصویر گل زیبا (قلم + آبرنگ)

Create a Beautiful Floral Illustration (pen + watercolors)

«آیا تا به حال خواسته‌اید تصاویر زیبا و منحصربه‌فرد خلق کنید، اما احساس کرده‌اید که وسایل مناسب را ندارید یا نمی‌دانید از کجا شروع کنید؟ من. .."


آموزش هنر دیجیتال: 3 تکنیک ترکیبی برای مبتدیان

Digital Art : 3 Blending Techniques for Beginners

"سلام به همه! به 3 تکنیک ترکیبی برای مبتدیان خوش آمدید! اگر در هنر دیجیتال تازه کار هستید و مطمئن نیستید که چگونه رنگ ها را با هم ترکیب کنید و ظاهر صیقلی تری بدهید. .."


آموزش کتاب طرح سفر: ماجراهای خلاقانه در جاده

Travel Sketchbook : Creative Adventures on the Road

"سلام به همه! به «دفتر طرح سفر: ماجراهای خلاقانه در جاده» خوش آمدید. خلاصه کلاس مقدمه مبانی: کتاب های طراحی سفر درباره چه چیزی هستند، و. .."


آموزش سایه و بافت با قلم

Shading and Textures with a Pen

" سلام به همه! در این کلاس به شما نشان می‌دهم که چگونه با استفاده از یک خودکار ساده به نقاشی‌هایم سایه و بافت‌های جالب اضافه می‌کنم. سطح: مبتدی، بدون پیش نیاز. .."


آموزش هنر دیجیتال: نقاشی موی واقعی

Digital Art : Painting Realistic Hair

هنر خود را به سطح بعدی ببرید! آموزش رنگ آمیزی موی واقعی در فتوشاپ. به اولین کلاس من در مورد تسلط بر هنر دیجیتال در فتوشاپ خوش آمدید! پیش نیاز ..


آموزش طراحی تاج گل با جوهر برای مبتدیان - قسمت 3

Drawing Wreaths With Ink For Beginners - Part 3

"سلام به همه! به قسمت سوم و آخر مجموعه من در مورد کشیدن تاج گل با جوهر خوش آمدید. اگر قبلاً این کار را نکرده اید، به قسمت 1 آمپر نگاهی بیندازید. قسمت 2 جایی که من..."


آموزش طراحی تاج گل با جوهر برای مبتدیان - قسمت 1

Drawing Wreaths With Ink For Beginners - Part 1

" سلام! در این کلاس همه چیز را در مورد کشیدن تاج گل های زیبا و ظریف سیاه و سفید با استفاده از یک خودکار سیاه ساده به شما آموزش می دهم. من شما را از طریق حرفه ای خود راهنمایی می کنم. .."


آموزش هنر دیجیتال: نقاشی یک پرتره واقعی حیوان خانگی

Digital Art : Painting A Realistic Pet Portrait

«اگر همیشه می‌خواستید از حیوان خانگی مورد علاقه‌تان پرتره بسازید، یا فقط حیوانات را دوست دارید و می‌خواهید نکات و ترفندهایی را یاد بگیرید که به شما در کشیدن آنها کمک کند، این ...


آموزش قلم توپی: حیوانات سبک شده را بکشید

Ballpoint Pen : Draw Stylized Animals

سلام! به دومین کلاس من در مورد خودکارهای توپی خوش آمدید! این یک کلاس پروژه محور است: پس از اتمام تماشای آن، می‌توانید سبک خود را طراحی کنید. ..