Casey Sibley

طراح الگو، هنرمند، سازنده


سلام! نام من کیسی سیبلی است و من یک طراح در لنسینگ، MI هستم. من قبلاً یک تجارت عمده فروشی را اداره می کردم که خط تولید کالاهای خانگی و لوازم جانبی دست ساز خود را که با طرح های الگوی اصلی من تزئین شده بودند به مغازه ها در سراسر آمریکای شمالی می فروختم. اخیراً مشغول دوختن و طراحی الگوهای خیاطی زنانه برای فاضلاب خانگی هستم.

در طول سال‌ها، من به خودم یاد داده‌ام که دو کسب‌وکار را از ابتدا با تمرین کردن حرفه‌ام و یادگیری از دیگرانی که قبل از من آمده‌اند، توسعه دهم. من اینجا هستم تا چیزهایی را که در مورد دوخت کمد لباس‌هایم، ایجاد مجموعه‌های الگو، و ساخت مجموعه‌ای از محصولات آموخته‌ام به اشتراک بگذارم.

به عنوان یک طراح تمام وقت و صاحب کسب و کار خلاق، من عاشق کاری هستم که هر روز انجام می دهم. اگر با آرزوی اینکه روزی رئیس خود شوید، یک کسب و کار خلاقانه را راه‌اندازی یا رشد می‌دهید، یا اگر می‌خواهید به ساختن مهارت‌های خود به عنوان یک طراح ادامه دهید، می‌خواهم کمک کنم!

می‌توانید در وب‌سایت‌های من درباره کار من بیشتر بدانید: یا caseydsibley.com

و پست‌های معمولی من در اینستاگرام را بررسی کنید:

من را در Skillshare با کلیک روی "دنبال کردن" در زیر تصویر نمایه‌ام دنبال کنید تا در صورت انتشار کلاس‌های جدید در آینده به شما اطلاع داده شود.

از حضور شما متشکرم، و امیدوارم شما را در کلاس ببینم!

دوره های این مدرس:

آموزش چگونه در Adobe Illustrator پیش نویس Bodice Sloper کنیم

How to Draft a Bodice Sloper in Adobe Illustrator

"اگر عاشق دوختن لباس‌های خود هستید و می‌خواهید یاد بگیرید که چگونه لباس‌های خود را طراحی کنید، من اینجا هستم تا به شما کمک کنم! در این کلاس، من شما را در عذابم راهنمایی می‌کنم. .."


آموزش Adobe Illustrator برای طراحان الگو: هنر طراحی شده با دست خود را به الگوهای دیجیتالی تکراری تبدیل کنید

Adobe Illustrator for Pattern Designers: Turn Your Hand-Drawn Art into Repeating Digital Patterns

آیا شما سازنده، طراح یا هنرمندی هستید که علاقه مند به تبدیل آثار هنری نقاشی شده با دست خود به الگوهای تکراری برای منسوجات و محصولات هستید؟ من. ..


آموزش با ادوبی فتوشاپ موکاپ های زیبای محصول بسازید

Create Beautiful Product Mockups with Adobe Photoshop

«برای فایل‌های مدل محصولی که برای دو درس آخر این کلاس آنلاین پیدا کردم، اینجا و اینجا کلیک کنید! هنگامی که نوبت به راه اندازی یک خط محصول جدید می رسد، یکی از این موارد است. .."


آموزش گل های نقاشی شده در ProCreate

Painterly Florals in ProCreate

"ProCreate یک برنامه قدرتمند، ارزان و آسان برای استفاده است که برای ایجاد آثار هنری دیجیتال در iPad، در حال حرکت ایده‌آل است! شما می‌توانید سبک‌های مختلفی از ... ایجاد کنید."


آموزش عمده فروشی برای کسب و کار دست ساز شما | بخش اول: مبانی

Wholesale for Your Handmade Business | PART I: The Basics

اگر یک طراح مستقل یا صاحب کسب و کار دست ساز کوچک هستید که علاقه مند به فروش عمده هستید، این سری کلاس برای شما مناسب است! شما نیازی ندارید و نیاز ندارید. ..


آموزش عمده فروشی برای کسب و کار دست ساز شما، قسمت سوم: کلمه را بیرون بیاورید!

Wholesale for your Handmade Business, Part III: Get The Word Out!

اگر یک طراح مستقل یا صاحب کسب و کار دست ساز کوچک هستید که علاقه مند به فروش عمده هستید، این سری کلاس برای شما مناسب است! شما نیازی ندارید و نیاز ندارید. ..


آموزش عمده فروشی برای کسب و کار دست ساز شما، بخش دوم: ساخت صفحات خطوط و کاتالوگ در Adobe InDesign

Wholesale For Your Handmade Business, PART II: Building Linesheets and Catalogs in Adobe InDesign

"اگر شما یک طراح مستقل یا صاحب کسب و کار دست ساز کوچک هستید که علاقه مند به تجارت عمده فروشی هستید، این سری کلاس برای شما مناسب است! شما نیازی ندارید و نیاز دارید. .."