Sheetal Shetty

artjauntwithsheetal


سلام به همه!!!

من Sheetal هستم، هنرمندی که در حال حاضر ساکن بنگلور، هند است.

من همیشه در کودکی عاشق رنگ‌آمیزی و طراحی بودم، اما در راه ارتباطم را از دست دادم، اما زمانی که در تعطیلات زایمان بودم و وقت خالی برای بازگشت به هنر داشتم دوباره عشقم به هنر را کشف کردم.

من بدون هیچ دانش قبلی در مورد این رسانه با آبرنگ شروع کردم و عاشق آن شدم و اکنون بیش از 3 سال از آن می گذرد و هنوز در مورد تطبیق پذیری این رسانه یاد نگرفته ام. همچنین شروع به کاوش کردم. در مورد رسانه دیجیتال و تقریباً یک سال است که با آن آزمایش کرده ام. من همچنین دوست دارم با موضوعات و رسانه های دیگر مانند گواش، اکریلیک آزمایش کنم.

آثار هنری من عمدتاً از زیبایی طبیعت الهام گرفته شده اند، چه رنگ های زیبای آسمان، چه درختان بزرگ و قدرتمند و چه غیره. خواهید دید که بیشتر آثار هنری من منظره، غروب خورشید و هر چیزی که از طبیعت الهام گرفته شده است.

دوره های این مدرس:

آموزش منظره طلوع آفتاب کوه مه آلود در Procreate

Misty Mountain Sunrise Landscape in Procreate

"در این کلاس یاد خواهیم گرفت که چگونه یک کوه مه آلود زیبا، آسان و ساده را که در منظره طلوع خورشید درخشان می درخشد، نقاشی کنیم. تنها چیزی که نیاز دارید آی‌پد، مداد اپل و پی است.


آموزش Procreate Landscape - جنگل درخت راش Bluebell

Procreate Landscape - Bluebell Beech Tree Forest

«آه، بوی خوش بهار. این زمان بسیار با طراوت است! آفتاب گرم روی پوست ما احساس خوبی دارد و آبی های زمستانی ما را ذوب می کند. شکوفه های رنگارنگ po. .."


آموزش منظره غروب خورشید را در Procreate نقاشی کنید

Paint a sunset landscape in Procreate

"در این کلاس یاد خواهیم گرفت که چگونه یک منظره زیبا، آسان و ساده غروب خورشید را نقاشی کنیم. تنها چیزی که نیاز دارید آی پد، مداد اپل و Procreate است. ما از bru استفاده خواهیم کرد. .."


آموزش با استفاده از آبرنگ مناظر منظره را نقاشی کنید

Paint Scenic Roadscapes Using Watercolours

"در این کلاس ما 4 پروژه زیبا و پر جنب و جوش جاده منظره منظره را با استفاده از آبرنگ نقاشی خواهیم کرد و من شما را از همه چیزهایی که برای به دست آوردن وضعیت نیاز دارید راهنمایی خواهم کرد.


آموزش رنگ آمیزی آسمان پولاروید با استفاده از Procreate: 20 پروژه دیجیتالی ساده و آسان برای باز کردن

Paint Polaroid Skies using Procreate : 20 Simple and Easy Digital Projects to Unwind

"در این کلاس، من شما را با مجموعه ای از آموزش های دنباله دار با استفاده از رنگ های روشن و شاد آشنا می کنم. ما چند پروژه واقعاً زیبای آسمان را با استفاده از آن نقاشی خواهیم کرد. ..."


آموزش Paint Mountain Landscape در Procreate در 3 سبک مختلف

Paint Mountain Landscape in Procreate in 3 different styles

در این کلاس ما یاد خواهیم گرفت که مناظر کوهستانی را در Procreate به 3 روش منحصر به فرد مختلف نقاشی کنیم. این یک کلاس ساده برای مبتدیان است و تنها چیزی که نیاز دارید این است. ..


آموزش منظره آبشار ایسلند در زاد و ولد

Iceland Waterfall Landscape In Procreate

ایسلند به خاطر زیبایی های طبیعی خود، از آتشفشان ها و یخچال های طبیعی گرفته تا نورهای شمالی رنگارنگ، شناخته شده است، اما آبشارهای آن از بزرگترین و باشکوه ترین آبشارها هستند. ..


آموزش Sunset Beach In Procreate with Free Cloud Brush

Beach Sunset In Procreate with Free Cloud Brush

چه کسی غروب زیبا را دوست ندارد؟ اگر به صورت دیجیتالی انجام شود، نقاشی غروب آفتاب آنقدرها هم سخت نیست. چشمگیرترین چیز در مورد تنظیم su. ..


آموزش مناظر ساحلی شن سیاه با استفاده از آبرنگ

Black Sand Beachscapes Using Watercolor

وقتی به ساحل فکر می‌کنید، احتمالاً درختان نخل، صدای امواج اقیانوس، آب‌های فیروزه‌ای، شن‌های سفید یا طلایی را تصور خواهید کرد. حال، تصور کنید که Sa. ..


آموزش مناظر دریاچه در زاد و ولد

Lake Landscapes In Procreate

کنار دریاچه مکانی برای آرامش و آرامش در حالی که کمی آفتاب می خورید است. واقعاً می تواند مکانی الهام بخش باشد که در آن ایده ها جریان داشته باشند. مناظر دریاچه فضای کوچکی را ارائه می دهد. ..


آموزش غروب و سیلوئت های آسان آبرنگ

Easy Watercolor Sunsets and Silhouettes

"غروب‌ها بخش زیبایی از طبیعت هستند. هر روز با غروب منحصربه‌فرد به پایان می‌رسد و به سختی می‌توان رمز و راز غروب خورشید را در قالب کلمات بیان کرد، اما بیایید سعی کنیم زیبایی را به تصویر بکشیم..."


آموزش مناظر زمستانی را با استفاده از آبرنگ نقاشی کنید

Paint Winter Landscapes Using Watercolours

"همه چیز در مورد زمستان مسحور کننده است. فصل آن الهام بخش بسیاری از هنرمندان است. اگر شما نیز از فصل سرد الهام گرفته اید، پس آنچه را که من باید ارائه دهم را دوست خواهید داشت."


آموزش نقاشی سیلوئت های طبیعت: ۴ هفته تمرین آبرنگ

Painting Silhouettes of Nature : A 4 Week Watercolor Exercise

«طبیعت در اطراف ما است و چیزهای زیادی برای کشف تنوع باشکوه آن وجود دارد. طبیعت خود یک اثر هنری است. از طریق رنگ های مختلف با ما صحبت می کند. .."