Vicki Conley

هنر و طراحی

سلام، من ویکی کانلی هستم.

من بیش از 40 سال است که یک سفالگر حرفه ای استودیویی هستم و صاحب گالری سفال پینون در Ruidoso Downs، نیومکزیکو هستم. من به خاطر سفال های کاربردی مرغ مگس خوار بسیار منحصر به فردم شناخته شده ام. من همچنین یک هنرمند فیبر هستم و از سال 2007 لحاف های هنری می سازم.

من وارد بسیاری از نمایش‌های داوری می‌شوم و می‌دانم برای گرفتن عکس‌های خوب از آثار هنری چه چیزی لازم است. لطفاً با من همراه باشید تا روش‌های آسان سفالگری و نحوه عکس‌برداری از لحاف‌های هنری خود را در استودیوی خود به شما آموزش دهم.

لطفاً از من در http://www.vicki-conley.com/

دیدن کنید
دوره های این مدرس:

آموزش ساخت سفال کویل نرم

Making Soft Coil Pottery

ساخت سفال با این تکنیک های کویل ساده می تواند آسان باشد. با استفاده از چیزهایی که در خانه خود به عنوان قالب یا تکیه گاه یافت می شوند، می توانید کاسه ها، گلدان ها و غیره واقعاً جالبی بسازید. ..


سفال ساده راکو: ساخت سفال، ساختن کوره و آموزش پخت RAKU

Simple RAKU Pottery: Making the Pottery, Building a Kiln and Learning RAKU Firing

پختن سفال RAKU سرگرم کننده و شگفت انگیز است. ویکی کانلی، صاحب گالری سفال پینون، به شما یاد می‌دهد که چگونه برخی از قطعات دیواری را که با دست ساخته می‌شوند آسان بسازید. ..


آموزش تزیین سفال با زیر لعاب: اسفنج کوب

Decorating Pottery with Underglaze: Sponge Stamping

"در این کلاس، سبک سفالی خود را با طرح مرغ مگس خوار با مهر اسفنجی به اشتراک خواهم گذاشت. من به شما یاد خواهم داد که چگونه تمبرهای اسفنجی منحصربفردی را که از روی ساف بریده شده اند درست کنم. .."


آموزش عکاسی از لحاف های هنری: 5 هک آسان

Photographing Art Quilts: 5 Easy Hacks

اگر عکس‌های لحاف شما را از ورود به نمایش‌های داوری باز می‌دارد، این کلاس برای شما مناسب است. من و شوهرم داگ همه عکس های لحافم را می گیریم. من acce بوده ام. ..


آموزش سفال تخته ای نرم: ظروف غذاخوری آسان دست ساز

Soft Slab Pottery: Easy Hand-Built Dinnerware

برای این کلاس نیازی به چرخ سفالگری یا تجهیزات فانتزی نخواهید داشت. طرز ساخت قالب بشقاب ساده از فوم و فنجان و کاسه را به شما آموزش می دهم.