Vera Rehaag

هنرمند آزاد


من ورا هستم!

از زمانی که توانستم از رنگ انگشت استفاده کنم، هنر می کردم.

پس از مطالعه در زمینه طراحی ارتباطات، تصویرسازی و انیمیشن دوبعدی، در نهایت یک تصویرگر و انیماتور آزاد شدم و در سال 2019 شروع به تدریس در Skillshare کردم. به عنوان یک هنرمند، شما را الهام می‌بخشد و شما را به چالش می‌کشد.
با کلاس‌هایم تمام تلاشم را می‌کنم تا هم سرگرم‌کننده و هم آموزنده باشم و بنابراین یادگیری را سرگرم‌کننده و آسان کنم!

در حالی که تدریس چیزی است که من بیش از همه به خاطرش می سوزم، همچنین خوشحالم که خودم را تصویرگر برنده جایزه کتاب های کودکان بنامم. کارهای روزانه من شامل توسعه بصری برای بازی ها و پروژه های انیمیشن، کارگردانی هنری و ساخت قطعات هنری شخصی می شود.

بسیاری از کارهای خصوصی من از بازی های نقش آفرینی مانند D D یا RP اکشن زنده که در آن شرکت می کنم الهام گرفته شده است. پس حدس می‌زنم می‌توانی مرا یک آدم بزرگ خطاب کنی. اگر شما هم یکی از آنها هستید - خیلی خوش آمدید <3

اگر می خواهید کارهای بیشتری از من ببینید، من را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید یا در Patreon از من حمایت کنید، می توانید همه چیز را پیدا کنید

دوره های این مدرس:

آموزش از نقطه به خط تا توده: رویکردی بصری به انیمیشن در Procreate

From Dot To Line To Mass: An Intuitive Approach to Animation in Procreate

"آیا شما عاشق انیمیشن هستید، اما آنقدر ترسیده اید که خودتان آن را شروع کنید؟ در این کلاس به من بپیوندید تا یک معرفی آسان فوق العاده با انیمیشن دو بعدی در حرفه ای داشته باشید."


آموزش Procreate-Animation für Einsteiger: Erstelle deine eigenen GIFs & Sticker

Procreate-Animation für Einsteiger: Erstelle deine eigenen GIFs & Sticker

"Hey Du! Möchtest du gern lernen, persönliche Reaction Sticker zu animieren؟  Dann bist du hier richtig.  In diesem Kurs lernst du in wenigen Schritten, deine ga.


آموزش گفتن داستان یک شخصیت با انیمیشن حلقه دو بعدی

Telling a Character's Story with a 2D Looped Animation

" به اولین کلاس Skillshare من خوش آمدید! نام من ورا است و یک تصویرگر و انیماتور مستقل از هامبورگ آلمان هستم. در این کلاس به شما یاد می دهم که چگونه. .."


آموزش Procreate-Animation for Beginners: GIF و استیکرهای خود را بسازید

Procreate-Animation for Beginners: Create your own GIFs and Stickers

"هی شما! آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه استیکرهای واکنش شخصی را متحرک کنید؟ سپس به جای درستی آمدید. در این دوره فقط در چند مرحله یاد خواهید گرفت..."


آموزش همگام سازی لب شخصیت بیانگر: متحرک کردن احساسات و زبان بدن

Expressive Character Lip Sync: Animating Emotion and Body Language

خوش آمدی! اسم من ورا است و امروز معلم شما هستم. این کلاس در مورد Lip Sync در انیمیشن دو بعدی است! در نحوه صحبت کردن ما چیزهای بیشتری از لب هایمان وجود دارد. ..


آموزش طراحی بدون ترس: غلبه بر صفحه خالی

Drawing without Fear: Overcoming the Blank Page

"این کلاس در مورد یافتن راه هایی برای نقاشی کردن در زمانی است که احساس می کنید گیر کرده اید. صفحه خالی می تواند بسیار زیاد باشد، و من می خواهم در این زمینه به شما کمک کنم. اگر شما یک هنرپیشه هستید ...."


آموزش چالش طراحی قلم و جوهر: هفته ای پر از درخواست ها

Pen and Ink Drawing Challenge: A Week Full of Prompts

"این کلاس در مورد طراحی با جوهر از لیستی از دستورات است. شما جزئیاتی در مورد خودکارهای جوهر و رفتارهای آنها خواهید آموخت. اگر در طراحی با جوهر و ... تازه کار هستید."


آموزش ایجاد انیمیشن برای غیر انیماتورها: تصاویر خود را حرکت دهید

Procreate Animation For Non-Animators: Make Your Illustrations Move

"آیا شما تصویرگری هستید که عاشق کار کردن در Procreate در iPad خود هستید و می‌خواهید اولین قدم‌های خود را به سمت انیمیشن بردارید؟ خوش آمدید!


آموزش با انیمیشن Parallax در افترافکت، تصاویر خود را جاز کنید

Jazz up your Illustrations with a Parallax Animation in After Effects

سلام و به کلاس Skillshare من خوش آمدید! نام من ورا است و یک تصویرگر و انیماتور مستقل از هامبورگ، آلمان هستم. در این کلاس به شما h. ..