Chris Brooker

فیلمساز و یوتیوببر

من یک فیلمساز و عکاس اهل انگلستان هستم. من در سال 2015 از دانشگاه بانک جنوبی لندن با مدرک ممتاز درجه یک فارغ التحصیل شدم و از آن زمان تاکنون صدها نماهنگ، فیلم شرکتی و تبلیغات تجاری را با بسیاری از شرکت‌ها، شرکت‌های ضبط و هنرمندان ایجاد کرده‌ام.

در سال 2018، دوربین را روی خودم روشن کردم و راه اندازی کردم. با 900 بارگذاری و بیش از 95000 مشترک، من بر اشتراک‌گذاری محتوای آموزشی تمرکز می‌کنم تا به دیگران کمک کنم محتوای ویدیویی جذاب ایجاد کنند. با این حال، می‌خواستم آن را یک قدم جلوتر بردارم، بنابراین ما اینجا هستیم.

"دوره عالی، آن را به همه کسانی که می خواهند Adobe Premiere Pro یاد بگیرند توصیه می کنم"

"دوره مبتدی عالی برای انتقال فیلم. چندین ویدئو مشابه این را تماشا کرده اید و این یکی قطعا واضح ترین، سازماندهی شده ترین و مختصرترین است. قطعا توصیه می شود."

" دوره عالی!! به نقطه و قابل اجرا. من همیشه فکر می کردم که انیمیشن استاپ موشن چگونه ساخته شده است. قطعا چیزی است که شما می توانید اجرا کنید."

"توضیحات بسیار واضح و مختصر در مورد رعد و برق و نحوه قرار دادن نورها. همان چیزی که من نیاز داشتم!"

دوره های این مدرس:

آموزش استاپ موشن: چگونه با انیمیشن استاپ موشن اشیا را زنده کنیم

Stop Motion: How to Bring Objects to Life with Stop Motion Animation

انیمیشن استاپ موشن یک تکنیک پرکاربرد در ساخت فیلم و داستان گویی است. برخی از فیلم‌ها و تبلیغات بزرگ از این تکنیک برای روایت داستان خود استفاده کرده‌اند. ..


آموزش ایجاد پیش تنظیمات انیمیشن متنی (فایل های MOGRT) برای Adobe After Effects و Adobe Premiere Pro

Create Text Animation Presets (. MOGRT files) for Adobe After Effects and Adobe Premiere Pro

فایل‌های MOGRT (فایل‌های Motion Graphic Template) راهی برای ایجاد پیش‌تنظیمات انیمیشن متنی برای Premiere Pro و After Effects هستند. اما، چگونه کار می‌کند؟


آموزش مقدمه ای بر Adobe After Effects

An Introduction to Adobe After Effects

راه اندازی Adobe After Effects می تواند ترسناک باشد! اما لازم نیست که باشد. در این دوره، شما را از حیاتی ترین بخش ها، ابزارها، پلاگین ها و تکنیک ها راهنمایی می کنم. ..


آموزش نحوه ایجاد محتوای ویدیویی به طور مداوم (برای YouTube، TikTok، Instagram و غیره)

How to Create Video Content Consistently (for YouTube, TikTok, Instagram, etc. )

"ایجاد یک سطح ثابت از محتوا برای رسانه های اجتماعی مهم است! نه تنها مخاطب فعلی شما را درگیر می کند، بلکه به شما امکان رشد را نیز می دهد. بیشتر...."


آموزش نحوه فیلمبرداری از مصاحبه

How to Film an Interview

"صرف نظر از اینکه برای یک ویدیوی YouTube، برنامه تلویزیونی یا یک ویدیوی شرکتی فیلمبرداری می کنید، توانایی گرفتن یک مصاحبه عالی می تواند ویدیوی شما را به دنیای بعدی ببرد. ..."


آموزش انتقال‌های ویدیویی خلاقانه در دوربین

Creative In-Camera Video Transitions

"آیا می‌خواهید به ویدیوهای خود مقداری خلاقیت اضافه کنید؟ سپس سعی کنید چند تغییر خلاقانه را به کار خود اضافه کنید. انتقال های مشخص شده در این دوره حدودا. .."


آموزش ایجاد زیرنویس/زیرنویس در Adobe Premiere Pro (ویژگی رونویسی خودکار)

Create Captions/Subtitles in Adobe Premiere Pro (Auto Transcribe Feature)

"روی کار زیرنویس‌ها و زیرنویس‌های جدید در Adobe Premiere Pro فوق‌العاده است! اما، اگر در مورد نحوه استفاده از آن مطمئن نیستید یا حتی قبلاً در مورد آن نشنیده‌اید، به من اجازه دهید..."


آموزش انتقال های ویدیویی عالی در Adobe After Effects ایجاد کنید

Create Awesome Video Transitions in Adobe After Effects

"آیا می‌خواهید ویدیوی خود را طعم‌دار کنید و برخی از انتقال‌های دیجیتال را اضافه کنید؟ در اینجا نحوه انجام این کار آمده است. در این دوره آموزشی، نحوه ایجاد انتقال ویدئو در Adobe Afte را به شما آموزش می‌دهم.


آموزش نحوه نمایش صفحه سبز

How to Green Screen

"تنظیم، نورپردازی، فیلمبرداری و ویرایش با یک صفحه سبز می تواند مشکل باشد! چند خطای رایج وجود دارد که افراد تمایل دارند مرتکب شوند و می توانند به طور کامل آن را خراب کنند."


آموزش ضبط صدا برای تولید ویدئو

Audio Recording for Video Production

هنگامی که صحبت از ایجاد ویدیو می شود، بسیاری از سازندگان مبتدی ویدیو بر جنبه بصری فیلمسازی تمرکز می کنند. آنها بر روی فیلمبرداری، فیلمبرداری پر زرق و برق در دوربین تمرکز می کنند.


آموزش Movement را به عکس‌ها اضافه کنید - Adobe Photoshop، Adobe Premiere Pro و Adobe After Effects

Add Movement to Photos - Adobe Photoshop, Adobe Premiere Pro & Adobe After Effects

"در این دوره به شما نشان خواهم داد که چگونه سوژه عکس را از پس زمینه در فتوشاپ جدا کنید و در Adobe Premiere Pro انیمیشن پویا بسازید و..."


آموزش نحوه ویرایش ویدیوها در Adobe Premiere Pro

Learn How to Edit Videos in Adobe Premiere Pro

"Adobe Premiere Pro یکی از برنامه های پیشرو در صنعت ویرایش ویدئو برای ایجاد ویدئوهای با کیفیت بالا و حرفه ای برای استفاده در پخش و آنلاین است. این است..."


آموزش گیمبال 101: چگونه با استفاده از گیمبال خود، حرکت دوربین زیبا ایجاد کنید

Gimbal 101: How to Create Beautiful Camera Movement using your Gimbal

"گیمبال‌ها همه جا هستند! و به نظر می‌رسد که تقریباً هر سازنده‌ای ویدیویی زمانی به شما می‌گوید که یک گیمبال بخرید، اما آیا این کار به آسانی پرتاب کردن دوربین شماست..."


آموزش مقدمه ای بر ایجاد ویدئو: چگونه فیلم های شگفت انگیز بسازیم

Introduction to Video Creation: How to Make Amazing Videos

صرف نظر از اینکه در حال ایجاد یک کانال YouTube جدید، ایجاد ویدیوهای تبلیغاتی برای شرکت خود هستید یا فقط سعی می کنید ویدیوهای جالبی برای TikTok ایجاد کنید، وجود دارد.


آموزش YouTube Success: چگونه یک کانال یوتیوب موفق ایجاد کنیم

YouTube Success: How to Create a Successful YouTube Channel

با توجه به اینکه افراد بیشتر و بیشتری برای ایجاد یک حرفه جدید یا فقط تبلیغ کسب و کار خود به YouTube مراجعه می کنند، ما را وادار می کند این سوال را بپرسیم. . . آیا برای s دیر شده است. ..


آموزش راهنمای عکاسی مبتدیان (DSLR و عکاسی بدون آینه)

Beginners Guide to Photography (DSLR & Mirrorless Photography)

«اگر در دنیای عکاسی تازه کار هستید، وقتی دوربین خود را باز می‌کنید و 1/100، F4، ISO100، 3200K، RAW و حتی موارد دیگر را می‌بینید، کمی احساس می‌کنید.»


آموزش نحوه فیلمبرداری از صحنه های رانندگی به صورت عملی: اتومبیل ها و دوربین ها

How to Film Driving Scenes Practically: Cars and Cameras

دوربین ها و ماشین ها ترکیبی چالش برانگیز هستند! زمانی که با چالش فیلمبرداری شخصی در حال رانندگی با ماشین مواجه می شوید، دانستن اینکه از کجا شروع کنید می تواند دشوار باشد. بنابراین، این ..


آموزش یک فضای فیلمبرداری اختصاصی ایجاد کنید (برای فیلمبرداری ویدیوهای YouTube، دوره های SkillShare، زوم و غیره)

Create a Dedicated Filming Space (for Filming YouTube Videos, SkillShare Courses, Zoom, etc. )

در دنیای کنونی که ما در آن زندگی می کنیم، ویدئو مهم است! در واقع آنقدر مهم است که بیش از نیمی از ما ترجیح می‌دهیم یک ویدیو را به جای خواندن مقاله تماشا کنیم، بنابراین. ..


آموزش فیلم های بهتری را در گوشی خود فیلم برداری کنید

Film Better Videos on Your Phone

"شما برای فیلمبرداری ویدیوهای عالی نیازی به دوربین تلویزیون یا دوربین DSLR ندارید. با پیشرفت فناوری، همه ما همیشه دوربین های فیلمبرداری قدرتمندی را همراه خود داریم. . . .."


آموزش چگونه در دوربین اعتماد به نفس بیشتری داشته باشیم

How to Be More Confident on Camera

صحبت کردن با دوربین یک مهارت است و مانند هر مهارت دیگری (چه فوتبال، باله، توسعه نرم‌افزار، جادو و غیره) نیاز به زمان و تمرین دارد.


آموزش Lighting 101: چگونه ویدیوهای خود را روشن کنیم

Lighting 101: How to Light Your Videos

"صرف نظر از چیزی که در حال فیلمبرداری هستید (ممکن است مصاحبه، ویدیوی یوتیوب، موزیک ویدیو، برنامه تلویزیونی و غیره باشد) برای گرفتن فیلم عالی به نورپردازی عالی نیاز دارید. اگر نیاز دارید..."


آموزش فیلمبرداری عروسی: چگونه از یک فیلم عروسی سینمایی عکس بگیرید

Wedding Videography: How to Capture a Cinematic Wedding Film

"فیلمبرداری از عروسی برای اولین بار می تواند استرس زا باشد. اگر نمی دانید چه اتفاقی در حال رخ دادن است، در چه زمانی باید کجا باشید و دقیقاً چه نوع ویدیویی دارید..."


آموزش نحوه عکاسی از تایم لپس و هایپرلپس پویا

How to Shoot a Dynamic Timelapse and Hyperlapse

اضافه کردن وقفه‌های زمانی به پروژه شما می‌تواند پروژه شما را ارتقا دهد و به شخصیت شما اضافه کند، اما آنها چه هستند؟ و چگونه آنها را دستگیر کنیم؟ تایم لپس ها visu هستند. ..