David White

من لباس های با کیفیت فیلم می سازم

دیوید وایت از سنین پایین عاشق تخیلی/فانتزی بوده است، اما تا زمانی که اولین طوفان‌تروپ خود را ساخت تا به لژیون 501 بپیوندد، وارد مسابقات کمیک نشد. پس از آن توسط حشره ساز لباس گزیده شد و از آن زمان در اوقات فراغت خود لباس می ساخت. همیشه در حال تلاش برای یک چیز جدید. او به خود یاد داد که چگونه خیاطی کند تا بتواند قسمت های نرم خود را انجام دهد. سپس، پس از شرکت در کارگاه آموزشی در DragonCon در سال، به خود یاد داد که چگونه با فوم بسازد. اکنون او یاد می گیرد که چگونه طرح های سه بعدی را برای چاپ روی چاپگر سه بعدی خود مدل سازی کند. در حال حاضر، علاوه بر چند لباس که روی آنها کار می کند، در حال ساخت یک R2-D2 با اندازه کامل و کاملاً کاربردی است که به او امکان می دهد مهارت جدیدی از برنامه نویسی و روباتیک را بیاموزد.

برای امرار معاش به عنوان کارگردان و فیلمبردار سینما و تلویزیون کار می کند. او در چندین برنامه تلویزیونی و چندین فیلم سینمایی کار کرده است. او مدیر فیلمبرداری مستندی به نام «بایو مهاراجه» بود که اکنون در نتفلیکس در دسترس است. او امسال دو فیلم در حال اکران دارد. یکی از فیلم‌های ترسناک/هیجان‌انگیز به نام «سفر پایانی» و همچنین یک مستند جدید به نام «قلب یک عضو است».

پروژه هایی که در حال حاضر روی آنها کار می کند:

دو لوله - 25٪ کامل شده

زره برقی Fallout T-51b - 10٪ کامل شده

R2-D2- 45% کامل

مکان هایی که می توانید من را شخصاً ببینید:

Mechacon 27-29 ژوئیه - نیواورلئان، لس آنجلس

DragonCon 29 اوت - 3 سپتامبر - آتلانتا، GA

می‌توانید او را پیدا کنید، جایی که او گاهی اوقات لباس‌ها و دیگر آثاری را که ساخته است می‌فروشد.

دوره های این مدرس:

آموزش Cosplay 101: چگونه از فوم EVA یک کلاه ایمنی بسازیم

Cosplay 101: How to make a costume helmet from EVA foam

در این کلاس 55 دقیقه ای، فرآیند گام به گام ساخت کلاه ایمنی فوم را یاد می گیرید، که به شما اصول اولیه ساخت هر لباس دیگری از f را می دهد. ..