Maja Ferina Shapteva

طراحی، Dropshipping و سازنده محتوا

سلام، نام من Maja است و من یک طراح UX/UI و معلم آنلاین هستم. من نسبت به کاری که انجام می دهم و به آموزش دیگران علاقه مند هستم. من مشاغل مختلف آنلاین و آفلاین راه اندازی کرده ام.

دلیل شما برای یادگیری ساخت وب‌سایت هر چه باشد، انتخاب شغلی بسیار خوبی داشته‌اید.

انگیزه شخصی من این بود که رئیس خودم شوم و آزادی و انعطاف بیشتری در زندگی ام داشته باشم. و بله، مانند یک طراح UX/UI توانستم از خانه کار کنم، و تمام آنچه را که یک نفر می‌تواند آرزو کند به دست بیاورم.

من سعی می‌کنم دوره‌هایم را لذت‌بخش کنم و سعی می‌کنم به یاد بیاورم که در زمان یادگیری چگونه بود. من همچنین معتقدم بهترین راه برای یادگیری انجام دادن است و سعی می کنم تا حد امکان مثال های عملی را در دوره های خود بگنجانم.

و به عنوان یک طراح UX/UI، من دقیقا می دانم که در حال حاضر چه دردسرهایی ممکن است داشته باشید. چه ایده ای برای شروع کار نداشته باشید و چه نمی دانید چگونه اولین فروش خود را به دست آورید، من اینجا هستم.


از علاقه شما متشکرم و مشتاقانه منتظرم که به من بپیوندید.

دوره های این مدرس:

آموزش با WordPress و Elementor یک صفحه وب زیبا مانند PRO ایجاد کنید!

Create a beautiful webpage like a PRO with WordPress and Elementor!

در این دوره یاد می گیریم که چگونه با وردپرس و المنتور یک صفحه وب مانند PRO بسازیم! روند به راحتی قابل پیگیری است. فقط مراحل را دنبال کنید و خواهید کرد. ..


آموزش طراحی وب سایت از ابتدا بدون دانش کدنویسی

Designing a Website From Scratch With No Coding Knowledge

آیا می خواهید یک طراح وب شوید اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟ سلام! نام من ماجا است و من اینجا هستم تا به شما نشان دهم چگونه یک وب سایت بدون دانش کدنویسی طراحی کنید. ..