Lisk Feng

Adobe Fresco Teacher & Illustrator

لیسک فنگ یک تصویرگر برنده جایزه است که در ابتدا اهل چین است و اکنون یک تصویرگر مستقل در نیویورک است. او در سال 2014 از MFA Illustration Practice از کالج هنر مؤسسه مریلند فارغ التحصیل شد، با انتشارات و پروژه های تبلیغاتی زیادی که دنیا دیده اند، مانند نیویورکر، اپل، پنگوئن، Airbnb، نیویورک تایمز، شانل، و غیره. تصویرگری های او جوایز و تقدیرنامه هایی مانند مدال نقره از انجمن تصویرگران، جایزه تعالی هنرهای ارتباطی، مدال نقره 3X3، برنده تصویرسازی آمریکایی و غیره دریافت کرد. او همچنین چندین کتاب برای کودکان با کتاب های Flying Eye، Abrams و Kids Can منتشر کرد. مطبوعات. او در سال 2017 جایزه یکی از هنرمندان جوان اسلحه 15 باشگاه مدیران هنری را در میان همه هنرمندان از همه رشته ها در سراسر جهان دریافت کرد.

کلاس Lisk همه چیز درباره ایجاد تایپوگرافی گویا و بازیگوش با Adobe Fresco است!

آیا تصویرسازی دیجیتال را دوست دارید؟ آموزش استفاده از Adobe Fresco، برنامه نقاشی جدید از Adobe، با هنرمند و تصویرگر Lisk Feng! شما در این کلاس سرگرم‌کننده و در دسترس، از Adobe Fresco دیدن می‌کنید و یک رویکرد کاملاً جدید برای نقاشی و طراحی دیجیتالی را یاد می‌گیرید. همراه با دیدگاه منحصربه‌فرد Lisk در مورد رنگ، طراحی، و هنر، دیجیتال شماست. تصاویر مانند قبل زنده خواهند شد.

درسهای کلیدی عبارتند از:

  • راه اندازی اولین بوم نقاشی
  • استفاده از برس، پاک کن و ماسک
  • ایجاد و سازماندهی لایه های خود
  • رنگ، بافت و جزئیات نهایی را اضافه کنید

بعلاوه، لیسک شما را با سبک رنگی الهام گرفته از چاپ صفحه نمایش و تکنیک محدود پالت رنگی خود آشنا می کند.

پس از شرکت در این کلاس، هرگز از قلم‌ها، تنظیمات و بافت‌های مورد علاقه‌تان دور نخواهید شد و به شما این امکان را می‌دهد که هر کجا که هستید، هنری را که دوست دارید خلق کنید.

از قبل به کلاس Lisk پیوسته اید؟

ما با چهار تصویرگر دیگر همکاری کرده ایم تا قدرت این برنامه رایگان جدید را به نمایش بگذاریم و به الهام بخشیدن به کارهای شگفت انگیز خود کمک کنیم. به هر کلاس زیر بپیوندید!

  • Illustrator Lisk Feng شما را از طریق ملزومات فرسکو راهنمایی می کند و در عین حال رویکرد منحصر به فرد خود را برای خلاقیت و یک پیشنهاد سرگرم کننده به اشتراک می گذارد: استودیوی رویاهای خود را بکشید.
  • طراح جنت لیاو روند حروف مصور خود را از مفهوم تا قطعه نهایی آشکار می کند و همه را تشویق می کند تا یک قطعه تمام شده با الهام از شهری که دوست دارند بسازند.
  • تصویرگر Dylan Mierzwinski به شما نشان می‌دهد که چگونه یک قطعه حروف ساده و در عین حال خیره‌کننده ایجاد کنید که با گل‌ها احاطه شده است، که برای بازی یا نمونه کارها مناسب است.
  • Ira Marcks Illustrator شما را به دنیای تصویرسازی فانتزی دعوت می کند، با به اشتراک گذاشتن ملزومات داستان سرایی و در عین حال قدرت براش های فرسکو را برای خلق صحنه های تخیلی به نمایش می گذارد.
  • ریچ آرمسترانگ ایلاستریتور بازی آزاد را تشویق می‌کند و از ابزارهای فرسکو به روش‌های غیرمنتظره‌ای استفاده می‌کند و به شما نشان می‌دهد که چگونه تکنیک‌هایی مانند دست‌سازی و دوخت با آب می‌توانند هنر انتزاعی دوستانه ایجاد کنند.

بالا: تصویر توسط معلم فرسکو لیسک فنگ

پایین: از چپ به راست، تصاویر توسط معلمان نقاشی دیواری جنت لیاو، ریچ آرمسترانگ، دیلان میرزوینسکی

دوره های این مدرس:

تصویرسازی خلاقانه دیجیتال: آموزش استفاده از Adobe Fresco

Creative Digital Illustration: Learn to Use Adobe Fresco

"Adobe Fresco در انتظار ماجراهاست! این پاییز، Skillshare شما را با 5 تصویرگر شگفت‌انگیز در پشت صحنه می‌آورد که نکات، ترفندها و الهام‌بخشی را به اشتراک می‌گذارند."


آموزش Live Encore: ترکیب بندی را با اسکیس های طبیعت بی جان تمرین کنید

Live Encore: Practice Composition with Still Life Sketches

همراه با تصویرگر لیسک فنگ، طرحی را در حالی که روش‌های بهبود ترکیب خود را یاد می‌گیرید، ترسیم کنید. نحوه چیدمان اشیاء در تصاویرتان واقعاً می تواند تغییر کند. ..