Lara Militaru

تصویرگر و مربی دیجیتال

سلام بچه ها! خوشحالم که در پروفایل Skillshare من قرار گرفتید و امیدوارم به کلاس هایی که من تدریس می کنم علاقه مند باشید! من دوست دارم کارهای شما را در بخش تکالیف کلاس هایم ببینم! در مورد کارتان، چه نهایی باشد و چه در حال انجام، بازخوردتان را ارائه خواهم کرد.

همچنین، با گفتن اینکه با چه چیزی بیشتر درگیر هستید، به من کمک کنید، سپس می‌توانم کلاس‌هایی تشکیل دهم که به سؤالات شما پاسخ دهد!

من هر هفته در تمام رسانه های اجتماعی خود محتوا قرار می دهم! 3 بار در هفته در اینستاگرام، و هفتگی در یوتیوب و در وبلاگ هنری من! من دوست دارم در رسانه های اجتماعی نیز با شما ارتباط برقرار کنم!

دوره های این مدرس:

آموزش نحوه ایجاد استیکرهای انیمه در Procreate (NaNa FanArt)

How to Create Anime Stickers in Procreate (NaNa FanArt)

"اگر تا به حال خواستید استیکرهای خود را بسازید اما نمی دانستید چگونه آنها را از سبک هنری انیمه (بدون ترسیم چیبی) بسازید، این کلاس برای شما مناسب است. من. .."


آموزش نحوه کشیدن مو در Procreate (قسمت 2)

How to Draw Hair in Procreate (part 2)

"این کلاس شامل یک گردش کار آسان برای ترسیم و رنگ آمیزی سه مدل موی مختلف در Procreate است! این کلاس نحوه ساده سازی را توضیح می دهد. .."


آموزش نحوه کشیدن ژست های تمام بدن (زنان)

How to Draw Full-Body Poses (Females)

آیا تا به حال سعی کرده‌اید این واقعیت را که نمی‌دانید چگونه تمام بدن را طراحی کنید، تنها با کشیدن چهره پنهان کنید؟ خوب امروز متوقف می شود، زیرا ما در یک کلاس شیرجه خواهیم زد. ..


آموزش نحوه ترسیم عبارات کاراکتر (بیش از 20 عبارت)

How to Draw Character Expressions (20+ Expressions)

آیا تا به حال با ترسیم یک چهره ظاهراً یکسان روی همه شخصیت هایتان مشکل داشته اید؟ این کلاس در اینجا به شما آموزش می دهد که چگونه عبارات مختلف برای differe ایجاد کنید. .."


آموزش ساختار سر و تصویرسازی پرتره (هنر دیجیتال)

Head Structure and Portrait Illustration (Digital Art)

آیا تا به حال سعی کرده اید پرتره بکشید اما احساس کرده اید که نمی توانید چشم ها را در موقعیت مناسب قرار دهید؟ یا احساس می کنید که سر واقعاً درست به نظر نمی رسد؟ یا شاید هم شرکت ..


آموزش تصویرسازی پرتره شخصیت در Procreate for Beginners

Character Portrait Illustration in Procreate for Beginners

"این کلاس شامل یک گردش کار آسان برای طراحی در Procreate برای طراحی یک تصویر پرتره کاراکتر از مرحله 0 است (شما می خواهید بفهمید که چیست! . .."


آموزش مجموعه طراحی شخصیت: مفهوم و داستان

Character Design Series: Concept and Story

به اولین کلاس از دوره Crash Design Character بپیوندید و اولین نمونه کاراکتر خود را ایجاد کنید! آنچه در این کلاس خواهید آموخت: مفهوم هنر و من چیست. ..


آموزش سری طراحی شخصیت: تا و لباس

Character Design Series: Folds and Clothing

"اگر تا به حال با ایجاد لباس برای شخصیت های خود، یا کشیدن چین ها، یا حتی درک چین ها مشکل داشتید، این کلاس برای شما مناسب است! در این کلاس من د را می شکند. .."


آموزش تولید مثل: از کتاب اسکچ تا هنر دیجیتال

Procreate: from Sketchbook to Digital Art

«آیا شما هنرمندی هستید که به دنبال تغییر از هنر سنتی به دیجیتال هستید؟ شاید آی‌پد جدیدی داشته باشید که بخواهید خلاقیت خود را روی آن آزمایش کنید؟ این کلاس .."


آموزش نحوه کشیدن مو در Procreate (قسمت 1)

How to Draw Hair in Procreate (part 1)

این کلاس شامل یک گردش کار آسان در Procreate برای طراحی و رنگ آمیزی سه مدل موی مختلف در Procreate است! این کلاس نحوه ساده سازی را توضیح می دهد. ..


آموزش طراحی کاراکتر Crash Course: Body Poses

Character Design Crash Course: Body Poses

"در این کلاس، شما یاد خواهید گرفت که چگونه 3 حالت نشسته و 3 حالت ایستاده بکشید و در عین حال یک شخصیت اصلی را از ابتدا خلق کنید! مراجع از Adork هستند. .."


آموزش نحوه کشیدن پری دریایی در Procreate

How to Draw Mermaids in Procreate

اگر از فرهنگ فانتزی لذت می برید، مطمئن هستم که پری دریایی در صدر فهرست شما قرار دارند، زیرا آنها زیبا، روان، پویا هستند و می توانند شخصیت های زیادی داشته باشند! این. ..


آموزش نحوه کشیدن گیاهان برای مبتدیان (تولید)

How to Draw Plants for Beginners (Procreate)

آیا تا به حال سعی کرده اید گیاهان را بکشید اما از تعداد زیادی برگ و جزئیات غرق شده اید و مطمئن نیستید از کجا شروع کنید؟ در این کلاس می توانم به شما یاد بدهم که چگونه د. ..


آموزش اشتباهات طراحی شخصیت [چگونه آنها را برطرف کنیم]

Character Design Mistakes [How to Fix Them]

"آیا احساس می‌کنید طراحی شخصیت‌هایتان به جایی نمی‌رسد، پیشرفتی ندارید، یا فقط نمی‌دانید چگونه رنگ‌هایتان را کمتر گل آلود کنید؟ .. ."


آموزش سری طراحی کاراکتر: بیان شخصیت ها

Character Design Series: Character Expressions

به قسمت 3 دوره طراحی کاراکتر CRASH خوش آمدید! پس از پایان یادگیری نحوه ترسیم سرها (کلاس قبلی)، اکنون می توانید یک سطح عمیق تر بروید و. ..