Sarah Ensign

هنرمند دست نامه

سلام، من سارا Ensign هستم! من یک هنرمند حروف دستی و خالق Ensign Insights هستم که در آن حروف دستی را آموزش می‌دهم. من در سال 2016 نوشتن دستی را در دوران سختی شروع کردم تا به خودم یادآوری کنم که چگونه شاد باشم. من مشتاق هستم که به شما کمک کنم تا حروف دستی بسازید که شبیه به خودتان باشد.

در سال 2021، فرسودگی شدید را تجربه کردم. من یک ژورنال با حروف دستی راه اندازی کردم تا هر روز آن را طی کنم. این یک خروجی خلاقانه شگفت‌انگیز و یک روش ملموس برای استفاده از حروف دستی من بوده است تا بهترین خود را احساس کنم!

من نمی‌توانم صبر کنم تا اطلاعات بیشتری در مورد یک ژورنال حروف دستی به اشتراک بگذارم تا الهام بخش شما برای ایجاد ژورنال خودتان باشد!

به یاد داشته باشید، روشی که در حال حاضر ایجاد می کنید دقیقاً همان جایی است که باید باشید. تو داری عالی انجامش میدی. :)

آیا قبلاً در تمام کلاس‌های Skillshare من شرکت کرده‌اید و هنوز بیشتر می‌خواهید؟ در دوره مینی رایگان من شرکت کنید تا حروف دستی را یاد بگیرید و یک مجله کوچک بسازید!


دوره های این مدرس:

آموزش سبک حروف دستی: نحوه اتصال حروف برای ایجاد سبک خود

Hand Lettering Style: How to connect letters to create your style

آیا می خواهید سبک حروف دستی منحصر به فرد خود را ایجاد کنید اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟ نگران نباش! ایجاد سبک حروف دستی شما نباید سخت باشد. . ..


آموزش یادگیری حروف دستی در یک مجله: چالش 7 روزه

Learn Hand Lettering in a Journal: 7-Day Challenge

حروف دستی را در یک ژورنال با چالش حروف نویسی 7 روزه یاد بگیرید! شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک مجله حروف دستی خود را شروع کنید و چگونه از آن به عنوان ذهن آگاهی استفاده کنید. ..


آموزش 3 پس زمینه آبرنگ رنگین کمان برای حروف دستی (با استفاده از نشانگرهای قلم مو)

3 Rainbow Watercolor Backgrounds for Hand Lettering (using brush markers)

"آیا می خواهید رنگ های رنگین کمان را به حروف دست خود اضافه کنید؟ پس زمینه های آبرنگ را دیده اید، اما نمی خواهید به خرید آبرنگ بروید؟ آیا می خواهید بدانید که چگونه ...."


آموزش حروف کهکشان با خوشنویسی مصنوعی - قلم موی ترکیبی

Galaxy Lettering with Faux Calligraphy - Blending Brush Pens

آیا می خواهید حروف کهکشانی زیبا ایجاد کنید؟ در این کلاس، من ساده ترین تکنیک های ترکیب را با استفاده از خوشنویسی مصنوعی به شما نشان می دهم. من از قلم مو دوتایی Tombow استفاده می کنم. ..


آموزش فیلم‌های حروف‌نویسی: نحوه فیلم‌برداری و ویرایش ویدیوها در تلفن

Lettering Videos: How to Film and Edit Videos on Your Phone

آیا می‌دانستید که برای فیلم‌برداری ویدیوهای هنری با کیفیت بالا، لازم نیست همه چیزهای فنی فانتزی را داشته باشید؟ به این کلاس مبتدی بپیوندید تا نحوه فیلمبرداری حروف vid را یاد بگیرید. ..


آموزش نحوه انجام خوشنویسی مصنوعی برای ایجاد سبک های حروف منحصر به فرد

How to do Faux Calligraphy to Create Unique Lettering Styles

سلام دوستان نامه نگار! آیا به دنبال راهی سرگرم کننده برای تغییر سبک حروف خود هستید؟ شاید بخواهید حروف دستی را یاد بگیرید، اما نمی‌خواهید فقط یاد بگیرید. ..


آموزش چگونه حروف الفبا را در سبک های منحصر به فرد حروف بنویسیم

How to Hand Letter the Alphabet in Unique Lettering Styles

"آیا در حال یادگیری حروف دستی هستید؟ شاید مدتی است که اصول اولیه را یاد می‌گیرید و اکنون به این فکر می‌کنید که چگونه خود را منحصر به فرد بسازید...."