SOMA MARTON

فیلمبرداری، بهره وری، سلامت

سلام Skillshare!



از اینکه وقت گذاشتید و صفحه تدریس من را بررسی کردید متشکرم! نام من سوما است - من یک فیلمبردار حرفه ای با علاقه به مهارت های اجتماعی، بازاریابی آنلاین و سلامتی هستم. من به همراه همکار با استعدادم، نیک سارایف، مجموعه ای از دوره ها را تدریس می کنم و با هم یک شرکت مربی به نام

را اداره می کنیم.



کمی درباره من: سوابق من در واقع در علم سلامت زیست شناسی مولکولی است و من دوست دارم تغذیه خود را تغییر دهم و سلامت مردم را بهینه کنم. من عاشق تماشای مشتریانم هستم که خودشان را بهبود می‌بخشند، بر موانع غلبه می‌کنند و در زندگی روزمره خود اعتماد به نفس پیدا می‌کنند .



هدف من در Skillshare این است که به افراد زیادی کمک کنم تا در مورد مهارت های اجتماعی، ترفندهای بهره وری و بازاریابی آنلاین بیاموزند. من این کار را با تولید دوره های کوتاه و موثر که مبتنی بر پروژه و جذاب هستند انجام می دهم.



اگر با مشکل دارید، با اطمینان صحبت می کنید ، یا می خواهید ، این مکان برای شماست.

از بازدید شما متشکریم!


دوره های این مدرس:

آموزش تکنیک های علم محور برای ملاقات با مردم

Science-Driven Techniques for Meeting People

«می‌خواهم یک لحظه در مورد انسان صحبت کنم. از هر طرف که به آن نگاه کنید، انسان ها حیوانات اجتماعی هستند. مغز ما با در نظر گرفتن ارتباطات و بسیاری از علوم، تکامل یافته است. .."


آموزش چگونه روابط طولانی مدت بسازیم

How to Build Long Lasting Relationships

سلام، من سوما هستم، می خواهم یک لحظه در مورد انسان صحبت کنم. از هر طرف که به آن نگاه کنید، انسان ها حیوانات اجتماعی هستند. مغز ما با در نظر گرفتن ارتباطات تکامل یافته است. ..