Sandy Sandy

با SandySandyArt بیاموزید.عشق کنید

سلام!

از اینکه در سفر هنری خود به من پیوستید و فرصتی برای معرفی خودم به من دادید بسیار سپاسگزارم. من در فوریه 2021 در Skillshare اولین کارم را اینجا انجام دادم، اما در هنر یا آموزش آن مبتدی نیستم.

به نام والدینم، ساندرا سندی، من همیشه در زندگی روزمره به عنوان سندی سندی شناخته شده ام. بیان خود از طریق هنر در طول سالیان متمادی شکل‌های مختلفی به خود گرفته است، اما همیشه یک پیگیری مادام العمر بوده است. من تمام وقت مشغول نوشتن، تدریس، نقاشی و فروش هستم. اکنون بیش از بیست و پنج سال است. می توانید اطلاعات بیشتری درباره من ببینید اینجا .

آموزش در استودیوی من و فراتر از آن بود. با ارائه درس های هنر آنلاین برای بیش از یک دهه گسترش یافته است. من سایت کلاس آنلاین خود را با نام LearnLoveCreate.com در سال 2016 افتتاح کردم. می توانید کارهای اخیر من را در فیس بوک و اینستاگرام بیابید و می توانید آموزش های کوچک رایگان در مورد طراحی، آبرنگ و جوهر الکلی را در سایت من مشاهده کنید. . لوازم هنری مورد علاقه من را اینجا ببینید.


توصیه من به هنرمندانی که من مربی آنها هستم این است که سرگرم شوند، سبک باشند و بهترین دوست شما باشند. کمتر روی کمال و نتیجه نهایی تمرکز کنید. موهبت اشتباه کردن را گرامی بدارید، زیرا ما اینگونه یاد می گیریم. آرام باشید، هنر خود را تمرین کنید و فقط در روح شگفت انگیز و جادویی خلقت گم شوید!

آغوش و ایجاد شادی از طرف الهام بخش شما،

سندی شنی

دوره های این مدرس:

آموزش مرغ مگس خوار کوچولو • طرح با ارزش شل در آبرنگ شماره 4

Little Hummingbird • Loose Value Sketch in Watercolor #4

"این کلاس شماره 4 در مجموعه طرح‌های آبرنگ من آزاد در اینجا در Skillshare است، و دنباله‌ای بر کلاس اول من است: تقویت‌کننده آبرنگ؛ طراحی جوهر می‌تواند شما را بهبود بخشد.


آموزش مرغ مگس خوار در حال لانه سازی هستند! • 3 درس طراحی آسان شماره 6

The Hummingbirds are Nesting! • 3 Easy Sketching Lessons #6

این کلاس شماره 6 در مجموعه طرح‌نگاری با آبرنگ من در اینجا در Skillshare است. این دنباله کلاس اول من است: آبرنگ طراحی جوهر می‌تواند وضعیت شما را بهبود بخشد.


آموزش طراحی آبرنگ آزاد می تواند دید و سبک شما را بهبود بخشد شماره 1

Loose Watercolor Sketching Can Improve Your Vision and Style #1

«دو خشخاش شل را با آبرنگ و جوهر ترسیم کنید و هویت خود را به عنوان یک هنرمند اعلام کنید! بیاموزید که چگونه یک کیت طراحی قابل حمل را تنظیم کنید که هر زمان آماده استفاده باشد. .."


آموزش شل کنید و از طراحی آسان آبرنگ شماره 2 لذت ببرید

Loosen Up and Enjoy Easy Watercolor Sketching #2

این یک رویکرد غیررسمی و شهودی برای طراحی خلاقانه با آبرنگ است. این یک دنباله بر کلاس اول من است: طراحی با جوهر با آبرنگ می‌تواند دید شما را بهبود بخشد. ..


آموزش اصول، نکات و تکنیک های جوهر الکلی برای مبتدیان

Alcohol Ink Basics, Tips, and Techniques for Beginners

" با تکنیک‌های ریختن، کشیدن و مهر کردن، یک بونسای عرفانی با جوهر الکلی بسازید! این آموزش سرگرم کننده را که رویه های مختلف مورد استفاده در ایجاد را پوشش می دهد، بررسی کنید. .."


آموزش شب پر ستاره ون گوگ را با جوهر الکلی نقاشی کنید • آسان و سرگرم کننده برای مبتدیان

Paint Van Gogh's Starry Night in Alcohol Ink • Easy & Fun for Beginners

با الهام از ون گوگ  -  «نگاه کردن به ستارگان همیشه مرا به رویا می‌اندازد. از آنجایی که می‌دانیم، وینسنت واقعاً دوست داشت در جوهرهای الکلی کار کند! خسته ای. ..


آموزش یک سرزمین عجایب زمستانی را با جوهر الکلی رنگ آمیزی کنید • گام به گام

Paint a Winter Wonderland in Alcohol Ink • Step-By-Step

" این نقاشی با جوهر الکلی از این نقل قول از هنری دیوید ثورو الهام گرفته شده است. "من بارها هشت یا ده مایل را از عمیق ترین برف رد می کردم تا یک برنامه را حفظ کنم ..."


آموزش طرح یک مرغ مگس خوار • ژورنال نویسی ساده، آرامش بخش و شل با آبرنگ شماره 5

Sketch a Hummingbird • Simple, Relaxing, Loose Watercolor Journaling #5

این کلاس شماره 4 در مجموعه طرح‌نگاری با آبرنگ آزاد من در اینجا در Skillshare است، و دنباله‌ای بر کلاس اول من است: نقاشی با جوهر با آبرنگ می‌تواند یو را بهبود بخشد. ..