Alma De la Melena Cox

هنرمند مختلط و دیجیتال

سلام! من آلما هستم، بیش از 20 سال است که یک رسانه مختلط هستم. من نویسنده Collage Fusion و —رمانی درباره خلاقیت هستم. من عاشق تدریس در سالن‌های هنری در سراسر جهان هستم و تمام تکنیک‌هایم را در استودیوی هنری و آنلاین به اشتراک می‌گذارم. من فکر می کنم Skillshare فوق العاده جالب است ❥.

برای الهام و نکات بیشتر، به من مراجعه کنید.

عشق من به رسانه های ترکیبی به هنر دیجیتال هم سرایت کرده است. کلاس های Procreate من و اینجا را بررسی کنید. من پس‌زمینه‌ها و عکس‌های ترکیبی رایگان را برای شما به اشتراک می‌گذارم تا در آثار هنری خود استفاده کنید.

من علاقه زیادی به خلاقیت دارم—به ویژه هنر ترکیبی، زیرا راهی عالی برای بیان شهودی خود و ایجاد آثار هنری و تصاویر دیجیتالی منحصر به فرد شماست. سوالی دارید؟ من خوشحالم که به آنها پاسخ می دهم و از شما در سفر خلاقانه خود حمایت می کنم.

آلما

دوره های این مدرس:

آموزش صورت و پارچه حیوانات در نسل

Animal Faces & Fabric In Procreate

"در این کلاس شما یاد خواهید گرفت که چگونه چهره یک حیوان را در Procreate به تصویر بکشید و چگونه از عکس های پارچه برای ایجاد یک ترکیب عجیب و غریب استفاده کنید که انسان را به انسان تبدیل کند."


آموزش Doodling را به هنر ترکیبی تبدیل کنید

Turn Doodling Into Mixed-Media Art

در این کلاس یاد خواهید گرفت که چگونه ابله های ساده را به آثار هنری ترکیبی رنگارنگ، بافت دار و لایه ای روی یک پانل چوبی 12 اینچ تبدیل کنید. سپس، به عنوان یک جایزه، شما اجازه می دهید. ..


آموزش شخصیت گواش و دودل

Gouache Character and Doodles

«اگر به تصویرسازی شخصیت‌ها در گواش با کمی ترکیبی مانند مداد و خودکار علاقه دارید، این کلاس برای شما مناسب است! آلما کاکس شما را از طریق یک ساده و f. .."


آموزش گواش اکریلیک مدرن

Modern Acrylic Gouache

در این کلاس، نحوه نقاشی هنر مدرن با رنگ گواش اکریلیک را یاد خواهید گرفت. ما هر مرحله از فرآیند را از گرم کردن با اشکال اولیه تا crea پوشش خواهیم داد. ..


آموزش به طور مستقیم گل های بزرگ را با رنگ های اکریلیک رنگ کنید

Intuitively Paint Big Flowers With Acrylic Paints

خوش آمدی! در این کلاس با استفاده از رنگ های اکریلیک و قلم های اکریلیک، گل های بزرگ و پر جنب و جوش ایجاد می کنید. 3 پروژه وجود دارد: 1. برای نقاش مبتدی. شما ایجاد خواهید کرد. ..


آموزش استفاده از عکس ها با تصاویر در Procreate

Using Photos With Illustrations In Procreate

« می‌توانید عکس‌های پروژه‌ها را از اینجا دانلود کنید. رمز عبور در ابتدای ویدیوهای پروژه است. در این کلاس یاد خواهید گرفت که چگونه از عکس ها برای دادن استفاده کنید. .."


آموزش پس زمینه های ترکیبی برای تصاویر در Procreate

Mixed-Media Backgrounds for Illustrations in Procreate

«برای تهیه پس‌زمینه‌های رسانه‌ای ترکیبی خود، به Class Project مراجعه کنید تصاویر دیجیتالی خود را با رسانه های ترکیبی در Procreate زنده کنید! در هفتم .."


آموزش تصویرسازی در Procreate با عکس و نور

Illustrating In Procreate With Photos and Light

"در این کلاس شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک شخصیت بالدار با عکس و نور در برنامه Procreate در iPad ایجاد کنید. 1. شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک شخص را ساده کنید. .."


آموزش گواش و پارچه اکریلیک

Acrylic Gouache & Fabric

"در این پروژه شما یاد خواهید گرفت که چگونه پارچه و رنگ گواش اکریلیک را روی چوب کنار هم بیاورید تا یک اثر هنری ترکیبی پر جنب و جوش ایجاد کنید. برای اینکه آن را سرگرم کننده و آسان کنید f. .."