Avery Rose

هنرمند تجسمی + مدیر خلاق

من هستم. {مدیر خلاق + هنرمند تجسمی}

من بنیانگذار برنده جایزه آژانس خلاق هستم که این امتیاز را دارم که با برادران و افراد با اندازه های مختلف و در مراحل مختلف زندگی برندشان کار کنم تا جامع آنها را حل کنم. چالش های بازاریابی کار با مارک‌ها و نشریات رسانه‌ای مانند: WPP s Mindshare Worldwide، Ray-Ban، French Connection، LVMH، Macy s، هفته مد میامی، Vogue و Grazia.

زمانی که در سال 2008 در موزه کودکان میامی به کودکان آموزش دادم، عشق خود را به آموزش هنر پیدا کردم. من از دانش آموزانم و آثار شگفت انگیزی که آنها خلق می کنند الهام گرفته ام. به همین دلیل است که من عاشق آموزش آنچه می دانم هستم...

در سال 2012، من هنرهای خلاقانه را تمام وقت دنبال کردم و از آن زمان به گذشته نگاه نکرده ام! روح خلاق همیشه از درون صدا می زد...

من فارغ التحصیل دانشکده بازرگانی از دانشگاه میامی با ادامه تحصیل در دانشگاه هنر لندن هستم: طراحی گرافیک و طراحی پارچه از سنترال سنت مارتینز span> و طراحی دیجیتال از om کالج هنر چلسی .

من از زیبایی جهان و طبیعت اینجا روی زمین الهام گرفته ام . کلاس های من ریشه در مهربانی دارند و مکانی برای احساس الهام هستند!

علایق من در مراقبت از خود، بازاریابی دیجیتال، طراحی خلاقانه و متافیزیک نهفته است.

پیوندهای مفید:

راهنما

به

بپیوندید

دوره های این مدرس:

آموزش از الگوها برای ارتقاء سطح تصاویر دیجیتال خود در Procreate {iPad} + براش ها و الگوهای رایگان استفاده کنید

Use Patterns to Level Up your Digital Illustrations in Procreate {iPad} + FREE Brushes & Patterns

کتاب‌ها و فایل چای با مواد جایزه اکنون در بخش منابع مهارتی موجود است سطح مهارت: مبتدی  به این کلاس سرگرم‌کننده خوش آمدید که در آن نحوه استفاده از p را یاد خواهید گرفت. ..