Brent Miller

طراح و توسعه دهنده وب

سلام! من برنت هستم.

من یک طراح و توسعه دهنده وب هستم. من به طراحان آموزش می دهم که چگونه طرح های خود را کدنویسی کنند و به توسعه دهندگان چگونه رابط کاربری خود را زیباتر کنند.

از زمانی که در سن 15 سالگی یک محافظ صفحه نمایش دسکتاپ با الهام از آبشار برای مدرسه راهنمایی خود نوشتم، ایجاد تجربیات کاربری زیبا و در دسترس برایم جذاب شد.

من در هشت سال گذشته وب‌سایت‌ها و برنامه‌های کاربردی وب را به‌طور حرفه‌ای طراحی و برنامه‌نویسی کرده‌ام. کار من از یک سایت بروشور ساده برای سالن خالکوبی گرفته تا یک برنامه وب سازمانی برای وزارت امنیت داخلی ایالات متحده است.

من چه چیزی را به اندازه عالی کردن وب دوست دارم؟ به دیگران نیز نحوه انجام آن را آموزش دهید!

هیچ کس کلاس خسته کننده ای را دوست ندارد که به طول انجامد. من در آن کلاس ها شرکت کرده ام! من تلاش می کنم مطالبم را جذاب، سرگرم کننده و قابل دسترس نگه دارم.

1. من را اینجا در Skillshare دنبال کنید. من قصد دارم در دوره های آینده جدیدترین گرایش ها و تکنیک های ایجاد تجربه کاربری برای وب را آموزش دهم.

2. من را دنبال کنید. هر روز حداقل یک منبع رایگان برای یادگیری توسعه وب به اشتراک می گذارم.

3. به من بگویید چه نوع دوره های کدنویسی خلاقانه وب را می خواهید در Skillshare ببینید. من نمی توانم کلاس کامل شما را بسازم مگر اینکه بدانم چیست.

دوره های این مدرس:

آموزش تایپوگرافی وب برای مبتدیان: متن خود را با HTML و CSS تزئین کنید

Web Typography for Beginners: Decorate Your Text With HTML and CSS

اگر از فونت‌های فوق‌العاده و حروف دوست‌داشتنی غافل هستید، اما به نظر نمی‌رسد که تایپوگرافی عالی را در صفحات وب بیاورید، این کلاس برای شما مناسب است! برنت هزینه کرده است. ..