David Utke

وب پرو و ​​یوتیوبر

دیوید اوتکه یک وبلاگ نویس حرفه ای، طراح وب و یک مشاور تجربه کاربر با رتبه بالا است.

از سال 2009، دیوید برای اولین بار شروع به یادگیری توسعه وب و وردپرس برای پروژه های آنلاین خود کرد و اکنون با دوره های آموزشی خود مهارت های فنی را به روشی آسان برای مبتدیان ترجمه می کند.

او در حال حاضر در خارج از کشور زندگی می‌کند، به عنوان یک سرگرمی به وبلاگ‌نویسی در سفر می‌پردازد و کسب‌وکار آنلاین خود را از کافه‌ها و محیط‌های کاری اداره می‌کند.

دوره های این مدرس:

آموزش کامل ووکامرس - ساخت فروشگاه آنلاین حرفه ای

WooCommerce Full Tutorial - Build a Professional Online Store

"نحوه ساخت فروشگاه آنلاین با استفاده از وردپرس، ووکامرس، تم Blocksy و بهترین میزبان وب برای سایت های تجارت الکترونیک، SiteGround را بیاموزید. در این مجموعه جامع ...."


آموزش راه اندازی سایت وردپرس SiteGround برای مبتدیان!

SiteGround WordPress Website Setup for Beginners!

"یاد بگیرید چگونه یک وب سایت وردپرس را با استفاده از یکی از بهترین هاست های وب توصیه شده برای وردپرس، SiteGround راه اندازی کنید. ایجاد یک وب سایت وردپرس با SiteGrou. ..."


آموزش چگونه یک وبلاگ با وردپرس و هاست آبی راه اندازی کنیم

How to Start a Blog with WordPress and Blue Host

نحوه راه اندازی وبلاگ با وردپرس و میزبان وب شماره 1 توصیه شده برای وردپرس، Bluehost را بیاموزید. در این دوره جامع همه موارد ضروری را برای شما پوشش می دهیم. ..


آموزش با استفاده از Elementor و Hello Theme یک وب سایت حرفه ای بسازید!

Make a Professional Website using Elementor and the Hello Theme!

"یاد بگیرید چگونه یک وب سایت حرفه ای و واکنش گرا با استفاده از تم Hello رایگان و افزونه ساخت صفحه Elementor ایجاد کنید. Elementor یک صفحه پیشرو در صنعت است. ..."


آموزش وب سایت Squarespace از ابتدا - مرحله 1 تا انجام!

Squarespace Website Tutorial From Scratch - Step 1 to DONE!

یاد بگیرید چگونه با استفاده از Squarespace یک وب سایت و وبلاگ ایجاد کنید. Squarespace یک سازنده وب سایت پیشرو است که یک ویرایشگر بصری کشیدن و رها کردن را با علامت مفید ترکیب می کند. ..


آموزش نحوه پذیرش پرداخت‌های ارز دیجیتال برای ووکامرس

How to Accept Crypto Currency Payments for WooCommerce

"یکپارچه سازی گزینه های پرداخت چندگانه برای اجرای هر نوع فروشگاه آنلاین بسیار مهم است. با WooCommerce می توانید به راحتی کارت های اعتباری را از طریق Stripe، Pa فعال کنید."


آموزش Tumblr - ایجاد یک وب سایت با استفاده از این پلت فرم میکرو وبلاگ نویسی!

Tumblr Tutorial - Create a Website Using this Micro Blogging Platform!

یاد بگیرید که چگونه یک وب سایت و وبلاگ خلاقانه را با استفاده از پلتفرم میکرو وبلاگ نویسی معروف به Tumblr راه اندازی کنید. در این دوره جامع همه موارد ضروری را برای شما پوشش می دهیم. ..


آموزش ساخت وب سایت Bluehost - مرحله 1 تا انجام

Bluehost Website Builder Tutorial - Step 1 to Done

"آیا به دنبال راهی برای ایجاد وب سایت خود بدون نیاز به دانستن نحوه برنامه نویسی هستید؟ سپس سازنده وب سایت Bluehost یک انتخاب عالی برای ایجاد است..."


آموزش وب سایت Wix از ابتدا - مرحله 1 تا انجام شد!

Wix Website From Scratch - Step 1 to Done!

نحوه ایجاد یک وب سایت و وبلاگ با استفاده از Wix را بیاموزید. Wix یک سازنده وب سایت پیشرو است که یک ویرایشگر بصری کشیدن و رها کردن را با ابزارهای بازاریابی مفید ترکیب می کند. ..


آموزش وبلاگ نویسی برای مبتدیان: چگونه یک وبلاگ با پلتفرم بلاگر گوگل راه اندازی کنیم

Blogging For Beginners: How To Start a Blog With Google's Blogger Platform

"بنابراین می خواهید وبلاگی راه اندازی کنید که از پلتفرم وبلاگ نویسی رایگان گوگل، بلاگر استفاده می کند. com؟ من عاشق استفاده از بلاگر برای وبلاگ وبلاگ نویس شخصی خودم هستم. تعداد کمی وجود دارد. .."


آموزش با Ghost.org یک وب سایت و وبلاگ ایجاد کنید

Create a Website and Blog With Ghost.org

"یاد بگیرید چگونه یک وبلاگ مبتنی بر اشتراک را با استفاده از Ghost CMS راه اندازی کنید. در این دوره جامع، ما تمام موارد ضروری را که برای ایجاد یک موفقیت نیاز دارید را پوشش می دهیم."


آموزش نحوه انجام تحقیقات کلمات کلیدی با Ubersugget

How to Perform Keyword Research with Ubersugget

"تحقیق کلمات کلیدی یکی از مهم‌ترین گام‌هایی است که باید هنگام تلاش برای افزایش نرخ تبدیل و ترافیک ارگانیک خود به وب‌سایت خود بردارید. Keyw...."


آموزش سایت های گوگل - یک وب سایت شخصی حرفه ای و زیبا ایجاد کنید

Google Sites - Create a Professional and Beautiful Personal Website

"در این دوره، دانش‌آموزان یاد می‌گیرند که چگونه با ایجاد یک وب‌سایت شخصی حرفه‌ای، بیشترین بهره را از Google Sites ببرند. دانش‌آموزان نحوه راه‌اندازی یک cus را یاد خواهند گرفت.


آموزش یک وب سایت با تم Astra بسازید!

Make a Website with the Astra Theme!

"نحوه ایجاد یک وب سایت حرفه ای و پاسخگو با استفاده از تم رایگان Astra و ویرایشگر بلوک گوتنبرگ از وردپرس را بیاموزید. Astra یک صنعت پیشرو در Wo. .."