CJ

هنرمند سه بعدی | معلم

سلام، من سی جی هستم

من به تجسم، مدل‌سازی و بافت‌سازی معماری سه‌بعدی علاقه زیادی دارم. به خصوص در حال توسعه شخصیت ها و وسایل. من واقعاً از اینکه چگونه صنعت سه بعدی هر سال خود را بازتعریف می‌کند و همچنان به تلاش خود ادامه می‌دهد لذت می‌برم.​

​از ابتدای تحصیل در زمینه تصویرسازی و طراحی سه بعدی در آرنا انیمیشن. من این شانس را داشته ام که مهارت های هنری خود را از بسیاری جهات اصلاح کنم. من در ابتدا کارم را به عنوان یک تصویرساز معماری سه بعدی شروع کردم، اما دانش قوی در مدل سازی سه بعدی، تکسچرینگ دارم.

من برای بسیاری از مؤسسات آموزشی مانند آرنا انیمیشن، آکادمی Mayabious به عنوان یک دانشکده سه بعدی کار کرده ام.

اگرچه من به عنوان یک هنرمند کار می کنم، اشتیاق من به تدریس، مدلینگ، مجسمه سازی و بافت سازی هنوز زنده است.

من فقط تدریس نمی کنم، من به تبدیل دانش آموز به یک هنرمند آماده تولید اعتقاد دارم. می دانم، کار بزرگی است اما من عاشق این کار هستم. فقط برنامه ریزی نکنید، اقدام کنید.

دوره های این مدرس:

آموزش پیراهن مردانه با طراحی شگفت انگیز

Men's Shirt In Marvelous Designer

"خوش آمدی به دوره من، پیراهن مردانه در طراحی شگفت انگیز. در این دوره آموزشی نحوه ایجاد انواع پیراهن‌های مشابه را یاد گرفتیم. . . . پیراهن پولو، شیک گاه به گاه. .."


آموزش کت و کت مردانه با طراحی شگفت انگیز

Men's Jacket & Coat In Marvelous Designer

به دوره من خوش آمدید،  کت کت مردانه در طرح شگفت انگیز. در این دوره آموزشی نحوه ایجاد انواع مختلف ژاکت‌های مشابه را یاد گرفتیم. . . . پایین سوئیچ. ..


آموزش لباس های نظامی در طراحی شگفت انگیز

Military Cloths in Marvelous Designer

"خوش آمدی برای دوره من،  لباس نظامی در طراح شگفت انگیز. در این دوره آموزشی، ساخت انواع مختلف پارچه های نظامی مانند شلوار باربری را یاد خواهید گرفت. .."


آموزش کلاس کارشناسی ارشد در طراحان شگفت انگیز (لباس)

Master Class In Marvelous Designer (Dresses)

"خوش آمدی برای دوره من،  Masterclass in Marvelous Designer (لباس‌ها). در این دوره آموزشی، ساخت انواع مختلف لباس مانند Maxi، Polk را خواهید آموخت. .."


آموزش ژاکت به سبک دوچرخه سوار در طرح شگفت انگیز

Biker Style Jacket in Marvelous Designer

به دوره من خوش آمدید، ژاکت سبک دوچرخه‌سواری در Marvelous Designerasterclass در Marvelous Designer. در این دوره، شما یاد خواهید گرفت که یک ژاکت به سبک دوچرخه‌سواری بسازید. ..


آموزش کلاه و کلاه در طراح شگفت انگیز

Hoods & Hats In Marvelous Designer

"خوش آمدی به دوره من، Hoods amp; کلاه در طراح شگفت انگیز. در این دوره آموزشی نحوه ساخت انواع کلاه و کلاه را به راحتی آموزش دادیم. .."


آموزش اصول طراح شگفت انگیز

Marvelous Designer Fundamentals

به دوره آموزشی من، مبانی طراحی شگفت انگیز خوش آمدید. در این دوره آموزشی، اصول طراحی شگفت انگیز، شما با اصول اولیه آشنا می شوید. ..