Rafi Perez

بی پایان با الهام از چیزهای زندگی

نام من رافی پرز است و من یک هنرمند برجسته برنده جایزه هستم، همسرم کلی آنجلی طراح جواهرات است و این حرفه حرفه ای ما در دهه گذشته بوده است. ما در چند سال گذشته ویدیوهایی را در مورد حرفه هنری و نکات هنری خود به اشتراک گذاشته ایم. ما سعی می کنیم توصیه های عملی و واقعی ارائه دهیم و سعی می کنیم سرگرمی را به آزمایشات پیمایش یک حرفه هنری بازگردانیم.

هر دوی ما علاقه زیادی به آزمایش، خلق کردن، و فشار دادن مرزها داریم که گاهی منجر به نتایج فاجعه‌بار یا شگفت‌انگیز می‌شود.

ما در مورد تکنیک‌های خود در هنر و جواهرات، هنر و تجهیزات جواهرات DIY، بهترین شیوه‌های شغلی هنر، و طرز فکر هنرمند که به ما کمک کرده تا با موفقیت در حرفه‌مان حرکت کنیم، درس‌هایی به اشتراک خواهیم گذاشت.

دوره های این مدرس:

آموزش پتانسیل خلاقیت خود را آزاد کنید

Unleash Your Creative Potential

"در طول این دوره، ما می خواهیم عمیقاً در دنیای خلاقیت کاوش کنیم، و بررسی کنیم که چگونه آن نقش اساسی در شکل دادن به تلاش های هنری ما ایفا می کند. آیا ...."


آموزش پرینت‌های پیشرفته هنرمند بافت‌دار آماده آویزان به سبک RAFI ایجاد کنید

Create RAFI Styled Ready To Hang Textured Artist Enhanced Prints

"من یک روش منحصر به فرد برای ارائه چاپ از آثار هنری فروخته شده اصلی خود ایجاد کردم که مقاوم در برابر آب، آماده آویزان، بافت هستند و هر کدام دارای ارزش منحصر به فردی هستند. توسط...."


آموزش سبک سرکش مدیریت زمان - انجام وظایف

Time Management Rogue Style - Getting Tasks Done

"این کلاس به بررسی برخی از دلایلی می پردازد که بسیاری از ما رابطه دشواری با زمان داریم و سه روش برتر ما برای بهبود آن را مورد بحث قرار می دهد."